Willl65 schreef:Ho ho, geen zaken invullen voor een ander. Enkele voorbeelden, van heel dichtbij meegeaakt:Ailill schreef:Nee, want ik kán daar niets aan veranderen. Ik val er wel enorm over dat blijkbaar een hoop mensen er vrij eenzijdig naar kijken. Zinnen als "... tja, dat weet ik niet." zijn gewoon flauw, ongeacht het onderwerp. Los daarvan mis ik bij een hoop mensen het ethisch besef wat betreft deze kwestie.
Wellicht is het tijd dat ik stop met berichten hier.
Natuurlijk wordt er eenzijdig naar gekeken je hebt echt geen idee wat zwanger zijn inhoud blijkt wel.
Erger mij rot aan de denkwijze die jij hebt.
Deal with it . Als je niet wil dat er abortus wordt gepleegd zorg dan dat je niemand zwanger maakt
- Na 10 weken zwangerschap al in een rolstoel i.v.m. bekken-klachten (heeft geloof ik met hormonen te maken en het feit dat de bekken wat losser worden, dacht ik).
- Tot 3 maal toe een kindje vroegtijdig moeten aborteren i.v.m. een erfelijke afwijking die niet vooraf te voorspellen is.
- Al de fysieke schade van een bevalling, denk aan volledig doorscheuren/aambeien/inwendige schade.
- I.v.m. falende artsen tijdens de geboorte een kindje met NAH. Ze heeft het wonder boven alles 3 jaar volgehouden, tegen de wil in van de ouders. Dat is een hel geweest van enkele jaren.
- Jarenlang, op vele manieren, proberen zwanger te raken.
- 2 nichtjes die met 29 weken zijn geboren. Gingen gelijk aan de beademing/bewaking en nog veel toeters en bellen. Waren afschuwelijke dagen en enorm spannende weken.
- Een postnatale depressie met scheiding tot gevolg: gebroken gezin.
Dus alsjeblieft, vertel mij niet dat ik niet weet wat een zwangerschap is/tot gevolg kan hebben.