Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:05

Nu hoop ik bijna dat Trump wint, als er spannende huwelijksaanzoeken op het spel staan. :+

Jester_

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:09

Trump trump trump *\o/* *arme jongen :') *

Kana

Heeeele vroege exit polls zeggen dat Georgia ook van Trump zal zijn. Spannend! Maar ik ga nu echt tukken. Veel plezier met volgen allemaal :)

Anoniem

Polls in NC blijven langer open, wordt een lange avond zo :+

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:10

Emmaa_ schreef:
Polls in NC blijven langer open, wordt een lange avond zo :+

Straks zitten we hier gezellig met z'n allen te ontbijten en dan is er nog geen duidelijke uitslag. :+

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:11

Ik doe een powernap. Om 15:00 hoop ik wakker te worden :D

Drifter

Welterusten Kana en HorsetimeXL!

SinneJ

Ik ga slapen met het idee dat het die idiote parkieten-moordenaar wordt, hopelijk blijkt het morgen een vergissing te zijn...

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:12

Florida zijn eerste berichten alweer voor trump...

Anoniem

Senaat blijft rood zoals het er nu uit ziet.

Littera

HorseTimeXL schreef:
Ik doe een powernap. Om 15:00 hoop ik wakker te worden :D

Lange powernap dan. :') _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:13

StonedRomy schreef:
Florida zijn eerste berichten alweer voor trump...

In de regio's die normaal ook wel rood zijn ja. De stedelijke regio's zijn doorgaans de factoren die ervoor zorgen dat Florida blauw wordt

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:13

Vermont is volgens CNN waarschijnlijk voor Clinton.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:14

Ik kan niet slapen. Pas als Trump wint zal ik me compleet leeg voelen en gaan slapen.

Ik ben helemaal van streek. Echt waar. We maken vanavond het einde mee van de westerse democratie. Zoals ooit de Romeinse republiek een militaire dictatuur met de mooie naam "keizerrijk" werd, zo maken we nu de overgang van de Amerikaanse democratie naar iets dergelijks als een keizerrijk mee. Onze kinderen zullen op school leren over "Trump de Grote".

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:16

musiqolog schreef:
Ik kan niet slapen. Pas als Trump wint zal ik me compleet leeg voelen en gaan slapen.

Ik ben helemaal van streek. Echt waar. We maken vanavond het einde mee van de westerse democratie. Zoals ooit de Romeinse republiek een militaire dictatuur met de mooie naam "keizerrijk" werd, zo maken we nu de overgang van de Amerikaanse democratie naar iets dergelijks als een keizerrijk mee. Onze kinderen zullen op school leren over "Trump de Grote".

Rustig maar, zo'n vaart zal het echt niet lopen. :(:)

En geloof me, als Trump echt gevaarlijk wordt voor de veiligheid van de wereld, is er van binnenuit echt wel iemand die hem tegenhoudt. Dan wordt hij opeens ziek, of moet zijn rechterhand zijn taken overnemen... Dat is ook niet echt democratisch, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat dat de wereld ingrijpend verandert. Er zijn namelijk nog meer machtige mensen behalve Trump en dat is niet in hun belang. :)

Je kunt écht rustig gaan slapen, dat beloof ik je.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:17

Ik heb mijn date maar vast gezegd dat hij de trouwring mag gaan oppoetsen, Trump lijkt het vooralsnog goed te doen.
Maar ondanks het aanzoek, hoop ik toch dat Clinton wint.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:18

Ja joh, maak je niet zo druk. Vind dit wel een beetje erg dramatisch :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:18

Ik zie trump liever ook niet aan de macht, maar de beste man mag heus niet een WOIII starten in zijn eentje. Daar heeft ie toch wel meerdere belangrijke mensen voor nodig die heus wel hersens hebben

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:20

Niemand heeft hem tot nu toe gestopt. De kiezers niet, de partijleden niet en het partijkader niet. Als hij eenmaal de macht heeft, is het te laat. Jullie roepen allemaal dingen die ze bij Hitler ook riepen. "Och, die kan nooit in zijn eentje..."

Ik heb hem al gedeeld vanavond, maar lees dit: http://nymag.com/daily/intelligencer/20 ... tter_nymag

Citaat:
We are told we cannot use the term fascist to describe this. I’m at a loss to find a more accurate alternative.
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 09-11-16 02:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:22

Democratie is dat de mensen mogen kiezen wie ze willen dat er wint.. aangezien ze allemaal stemmen is er wat betreft dat niets aan de hand.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:22

musiqolog schreef:
Littera, niemand heeft hem tot nu toe gestopt. De kiezers niet, de partijleden niet en het partijkader niet. Als hij eenmaal de macht heeft, is het te laat.

Hij wordt geen dictator hè. Echt niet dat hij alles maar alleen beslist.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:23

musiqolog schreef:
Littera, niemand heeft hem tot nu toe gestopt. De kiezers niet, de partijleden niet en het partijkader niet. Als hij eenmaal de macht heeft, is het te laat.

Omdat hij tot nu toe alleen maar heeft geschreeuwd en mensen heeft beledigd. :) Hij is geen concreet gevaar.

Er zijn heel veel machtige mensen op de wereld die geen Derde Wereldoorlog willen, want oorlog is in niemands belang. De partijgenoten van Trump willen ook geen oorlog. Als Trump eenmaal in het Witte Huis zit en serieus wordt over oorlog, kan je erop rekenen dat hij plotseling op mysterieuze wijze geen president meer zal zijn. Hij is niet de machtigste persoon ter wereld.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:24

Hij doet het volgens mij hoofdzakelijk voor de roem, voor zijn merk.. kan goed zijn dat hij zich straks beter laat adviseren dan Clinton, maar goed nu ben ik al helemaal aan het tasten in het donker.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:24

Misschien is het wel helemaal niet zo gek als Trump wint.

Het is net als mijn broertje dat vroeger net zo lang zeurde tot hij eindelijk dat theelepeltje sambal mocht. ~~}>
Laat het maar gebeuren.

Als Trump wint dan kunnen we gewoon met z'n allen zien wat voor bende hij ervan maakt. Wel met een Republikeins Congres dan, zodat de dingen die hij wil ook gebeuren.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de impeachment gestart wordt, en misschien het hele kiesstelsel wel hervormd gaat worden onder het mom van 'Dit nooit meer'.

Als Hillary wint dan houd je ontzettend veel boze Amerikanen, en zij kan het voor hen toch nooit goed doen. Bij de volgende verkiezingen hebben we dan weer hetzelfde verhaal.

Het is even vervelend, maar een etterende puist kun je beter laten rijpen tot hij barst, dan onderdrukken.
( :r sorry.)

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:26

LindyH schreef:
Misschien is het wel helemaal niet zo gek als Trump wint.

Het is net als mijn broertje dat vroeger net zo lang zeurde tot hij eindelijk dat theelepeltje sambal mocht ~~}>
Laat het maar gebeuren.

Als Trump wint dan kunnen we gewoon met z'n allen zien wat voor bende hij ervan maakt. Wel met een Republikeins Congres dan, zodat de dingen die hij wil ook gebeuren.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de impeachment gestart wordt, en misschien het hele kiesstelsel wel hervormd gaat worden onder het mom van 'Dit nooit meer'.

Als Hillary wint dan houd je ontzettend veel boze Amerikanen, en zij kan het voor hen toch nooit goed doen. Bij de volgende verkiezingen hebben we dan weer hetzelfde verhaal.

Het is even vervelend, maar een etterende puist kun je beter laten rijpen tot hij barst, dan onderdrukken.
( :r sorry.)

Totaal offtopic, maar wat schrijf jij beeldend! _/-\o_

Geef Trump maar een kilo sambal, dan kijken we wat hij ervan maakt. :+