Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Ik kan niet slapen. Pas als Trump wint zal ik me compleet leeg voelen en gaan slapen.
Ik ben helemaal van streek. Echt waar. We maken vanavond het einde mee van de westerse democratie. Zoals ooit de Romeinse republiek een militaire dictatuur met de mooie naam "keizerrijk" werd, zo maken we nu de overgang van de Amerikaanse democratie naar iets dergelijks als een keizerrijk mee. Onze kinderen zullen op school leren over "Trump de Grote".
Citaat:We are told we cannot use the term fascist to describe this. I’m at a loss to find a more accurate alternative.
musiqolog schreef:Littera, niemand heeft hem tot nu toe gestopt. De kiezers niet, de partijleden niet en het partijkader niet. Als hij eenmaal de macht heeft, is het te laat.
LindyH schreef:Misschien is het wel helemaal niet zo gek als Trump wint.
Het is net als mijn broertje dat vroeger net zo lang zeurde tot hij eindelijk dat theelepeltje sambal mocht![]()
Laat het maar gebeuren.
Als Trump wint dan kunnen we gewoon met z'n allen zien wat voor bende hij ervan maakt. Wel met een Republikeins Congres dan, zodat de dingen die hij wil ook gebeuren.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de impeachment gestart wordt, en misschien het hele kiesstelsel wel hervormd gaat worden onder het mom van 'Dit nooit meer'.
Als Hillary wint dan houd je ontzettend veel boze Amerikanen, en zij kan het voor hen toch nooit goed doen. Bij de volgende verkiezingen hebben we dan weer hetzelfde verhaal.
Het is even vervelend, maar een etterende puist kun je beter laten rijpen tot hij barst, dan onderdrukken.
(sorry.)