Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxCYNNxx schreef:Tja die laatste link; zie dat meer als een wanhoopspoging van de EU politici om hun riante posities te behouden; als het zo door gaat, kan het bijna niet anders of de EU valt om....en waar moeten die overbetaalde, uitgerangeerde politici dan heen??
Nee dat mag niet gebeuren natuurlijk, dus laten we het gepeupel maar wat tegemoet komen.
Zelfde met de VVD; daar schoot ineens door het hoofd dat over anderhalf jaar er weer verkiezingen zijn, dus ook hier; laten we het gepeupel ff een poosje tegemoet komen (enigszins dan), na de verkiezingen zien we wel weer verder.
En een groot deel van de mensen zullen er nog in trappen ook; volgende verkiezingen hebben we gewoon weer een VVD/CDA regering en gaat de verzorgingsstaat er helemaal aan.
Ik hou er in ieder geval al rekening mee dat ik minstens tot mn 70ste zal moeten werken...of aow dan nog bestaat? Heb er mn twijfels over.
Maar dat maakt ze allemaal niet uit; als ZIJ hun riante inkomen en baantjes maar behouden....en daar zullen ze heel ver voor gaan. Dat zie je nu wel met het hele vluchtelingen probleem.
Snooki schreef:Eigenlijk zouden die politieke mensen eens in een normale gewone buurt moeten wonen. Tussen de gewone burgers, denk dat ze dan wel wat anders zeggen dan dat wat ze nu doen.
Voor de politiek prive is het een ver van hun bed show, in NL..
Sammie schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchtelin ... druk.dhtml
Volgens dit artikel was de wegtrekkende man een agent in burger en heeft de dame in kwestie een botbreuk opgelopen aan de val.
http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchtelin ... nten.dhtml
Niet erg geheim meer , maar eindelijk gebeurt er eens wat!
ravellie schreef:Ik as vanmorgen in het AD dat het VVD gaat terugkomen van het toewijzen van sociale huurwoningen,
Maar meer opvang in lege panden wil aanbieden of desnoods containerbouw.
Netjes voor noodopvang, maar niet iets om een eigen woning te promoten.
Daar kan ik mij in vinden.
PvdA mag van mij vandaag nog opzouten.
Die willen tig noodwoningen neer gaan zetten.
Ja lekker goed idee, hoe haal ik nog meer mensen naar Nederland
chanicha schreef:College van B&W in Almere: aanranders zijn asielzoekers http://telegraaf.nl/e/24586987
De gemeente wil geen avondklok instellen. Eens kijken als het hun vrouw of dochter was geweest!
xxCYNNxx schreef:Tja die laatste link; zie dat meer als een wanhoopspoging van de EU politici om hun riante posities te behouden; als het zo door gaat, kan het bijna niet anders of de EU valt om....en waar moeten die overbetaalde, uitgerangeerde politici dan heen??
Nee dat mag niet gebeuren natuurlijk, dus laten we het gepeupel maar wat tegemoet komen.
Zelfde met de VVD; daar schoot ineens door het hoofd dat over anderhalf jaar er weer verkiezingen zijn, dus ook hier; laten we het gepeupel ff een poosje tegemoet komen (enigszins dan), na de verkiezingen zien we wel weer verder.
En een groot deel van de mensen zullen er nog in trappen ook; volgende verkiezingen hebben we gewoon weer een VVD/CDA regering en gaat de verzorgingsstaat er helemaal aan.
Ik hou er in ieder geval al rekening mee dat ik minstens tot mn 70ste zal moeten werken...of aow dan nog bestaat? Heb er mn twijfels over.
Maar dat maakt ze allemaal niet uit; als ZIJ hun riante inkomen en baantjes maar behouden....en daar zullen ze heel ver voor gaan. Dat zie je nu wel met het hele vluchtelingen probleem.
vibabu schreef:Hoor net dat de eerste 2 verkrachtingen hier een feit is. In een groot park. Week of 3 geleden een meisje van 13 en gister een meisje van 15. Nee hoor er zijn geen problemen..... Maar ik ben best blij dat ik hoog en droog in een flat woon en niet in een woonhuisen dat ik een auto heb waar ik savonds mee op pad kan.