Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxCYNNxx

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:01

Tja die laatste link; zie dat meer als een wanhoopspoging van de EU politici om hun riante posities te behouden; als het zo door gaat, kan het bijna niet anders of de EU valt om....en waar moeten die overbetaalde, uitgerangeerde politici dan heen??
Nee dat mag niet gebeuren natuurlijk, dus laten we het gepeupel maar wat tegemoet komen.

Zelfde met de VVD; daar schoot ineens door het hoofd dat over anderhalf jaar er weer verkiezingen zijn, dus ook hier; laten we het gepeupel ff een poosje tegemoet komen (enigszins dan), na de verkiezingen zien we wel weer verder.

En een groot deel van de mensen zullen er nog in trappen ook; volgende verkiezingen hebben we gewoon weer een VVD/CDA regering en gaat de verzorgingsstaat er helemaal aan.

Ik hou er in ieder geval al rekening mee dat ik minstens tot mn 70ste zal moeten werken...of aow dan nog bestaat? Heb er mn twijfels over.

Maar dat maakt ze allemaal niet uit; als ZIJ hun riante inkomen en baantjes maar behouden....en daar zullen ze heel ver voor gaan. Dat zie je nu wel met het hele vluchtelingen probleem.

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:16

Eigenlijk zouden die politieke mensen eens in een normale gewone buurt moeten wonen. Tussen de gewone burgers, denk dat ze dan wel wat anders zeggen dan dat wat ze nu doen.
Voor de politiek prive is het een ver van hun bed show, in NL..

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:24

xxCYNNxx schreef:
Tja die laatste link; zie dat meer als een wanhoopspoging van de EU politici om hun riante posities te behouden; als het zo door gaat, kan het bijna niet anders of de EU valt om....en waar moeten die overbetaalde, uitgerangeerde politici dan heen??
Nee dat mag niet gebeuren natuurlijk, dus laten we het gepeupel maar wat tegemoet komen.

Zelfde met de VVD; daar schoot ineens door het hoofd dat over anderhalf jaar er weer verkiezingen zijn, dus ook hier; laten we het gepeupel ff een poosje tegemoet komen (enigszins dan), na de verkiezingen zien we wel weer verder.

En een groot deel van de mensen zullen er nog in trappen ook; volgende verkiezingen hebben we gewoon weer een VVD/CDA regering en gaat de verzorgingsstaat er helemaal aan.

Ik hou er in ieder geval al rekening mee dat ik minstens tot mn 70ste zal moeten werken...of aow dan nog bestaat? Heb er mn twijfels over.

Maar dat maakt ze allemaal niet uit; als ZIJ hun riante inkomen en baantjes maar behouden....en daar zullen ze heel ver voor gaan. Dat zie je nu wel met het hele vluchtelingen probleem.

Dat idee krijg ik ook.

Wat voor belangen hebben zij werkelijk? Vooral zichzelf lijkt het.

Doemdenker over de toekomst ben ik niet zo, maar zo zal het waarschijnlijk wel gaan inderdaad. Ach nouja, dan ga ik wel onder een brug wonen tegen die tijd, en als ik het zat ben loop ik de brug op, en spring ik er wel af :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:29

Nu op NPO politiek over de sociale huurwoningen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:56

Snooki schreef:
Eigenlijk zouden die politieke mensen eens in een normale gewone buurt moeten wonen. Tussen de gewone burgers, denk dat ze dan wel wat anders zeggen dan dat wat ze nu doen.
Voor de politiek prive is het een ver van hun bed show, in NL..

En niet de politiek in (en al helemaaaaaaaal niet als 'beleidsmaker') zonder dat je eerst praktijkervaring hebt. Zoals mijn stagebegeleider lang geleden zei: "Ga eerst maar eens 10 jaar de kar met stront trekken. Dan weet je waar je het over hebt en dan pas ga je beleid maken."

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 12:58

Ik vraag me wel heel sterk af welk bot die mevrouw heeft gebroken.

Moest wel lachen om je vergelijking met speenvarken sammie.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 13:07

Laatst bijgewerkt door Esther28 op 07-10-15 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 13:08

vibabu schreef:
Ik vraag me wel heel sterk af welk bot die mevrouw heeft gebroken.

Moest wel lachen om je vergelijking met speenvarken sammie.

Haar elleboog geloof ik.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:05

ravellie schreef:
Ik as vanmorgen in het AD dat het VVD gaat terugkomen van het toewijzen van sociale huurwoningen,
Maar meer opvang in lege panden wil aanbieden of desnoods containerbouw.
Netjes voor noodopvang, maar niet iets om een eigen woning te promoten.
Daar kan ik mij in vinden.

PvdA mag van mij vandaag nog opzouten.
Die willen tig noodwoningen neer gaan zetten.
Ja lekker goed idee, hoe haal ik nog meer mensen naar Nederland -O-

Ik kreeg gister een facebook bericht dat er in Alkmaar mensen uit hun anti kraak pand worden gezet omdat er vluchtelingen n moeten. De anti-krakers oftewel gewoon studenten staan dan op straat en moeten het verder maar uitzoeken. De oproep was dan ook voor woonruimte.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:11

Vanmorgen bij het nieuws: Nederland kan de stroom Vluchtelingen niet aan.
Komen ze ook laat achter.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:54

Lekker op tijd ook! En voorlopig blijven er nog hele hordes komen.....
Nederland op zn smalst he. Iets met kalf en put..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 16:57

Is ook oud nieuws. Werd vorige week al geroepen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:01

College van B&W in Almere: aanranders zijn asielzoekers  http://telegraaf.nl/e/24586987

De gemeente wil geen avondklok instellen. Eens kijken als het hun vrouw of dochter was geweest!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:26

chanicha schreef:
College van B&W in Almere: aanranders zijn asielzoekers  http://telegraaf.nl/e/24586987

De gemeente wil geen avondklok instellen. Eens kijken als het hun vrouw of dochter was geweest!

Sssssssst _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:54

De roddels gaan dat anti kraak bewones paar huizen verderop hier eruit moeten voor asielzoekers , ze kunnen nergens heen want alles is voor de asielzoekers. Beetje vreemde gang van zaken :=

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:01

Wat ik maar niet kan begrijpen he! hoe durven ze te zeggen: wij kunnen geen mensen op straat laten staan.Weten ze dan écht niet dat er dagelijks mensen op straat komen te staan door financiële problemen,of door een scheiding,vaak buiten hun schuld om?

Dat kabinet is vast nog nooit op de verharde weg geweest.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:14

Jaren lang heeft de gevestigde politiek de nieuwkomers de hand boven het hoofd gehouden.

Bezwaren uit de samenleving werden weg gehoond met het woord racisme voor op de tong, daar kwam later het woord islamfobie voor in de plaats.
Alles mocht en mag zolang er maar een culturele of religieuze grondslag voor is.
We vinden alles goed van het ritueel doden van dieren tot het besnijden van kleine kinderen, een tatoeage zetten voor je 18e mag niet maar de voorhuid van een baby wegsnijden moet kunnen want religie (heeft dat kind geen rechten)
Scheiding van mannen en vrouwen komt steeds vaker voor en de vrijheid van meningsuiting ligt onder vuur.
Halal eten op scholen, mensen die na 15 jaar Nederland nog steeds de taal niet spreken,een onevenredige belasting van het zorg stelsel,uitzichtloze uitkeringssituaties, torenhoge criminaliteit cijfers
En alles met goedkeuring van de politiek .........islamfobie of wel angst voor de islam, het wordt Wilders verweten maar bij Rutte en co loopt echt dun door de broek.

Te veel vluchtelingen..goh je verwacht het niet en nu Mark?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:29

Mark zit ondergedoken in Amerika.Op handelsmissie zegt men,haha tuurlijk.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:34

Hoor net dat de eerste 2 verkrachtingen hier een feit is. In een groot park. Week of 3 geleden een meisje van 13 en gister een meisje van 15. Nee hoor er zijn geen problemen..... Maar ik ben best blij dat ik hoog en droog in een flat woon en niet in een woonhuis :) en dat ik een auto heb waar ik savonds mee op pad kan.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:55

Man oh man die arme kinderen :(:) , voor het leven getekend door die viezeriken -:(-

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 19:59

gohya schreef:

Mark staat gebukt voor het grote geld en het TTIP verdrag

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:15

xxCYNNxx schreef:

Ja, en zolang de opvang ( 1400 man op 130 bewoners) maar in Oranje is en niet in hun achtertuin -O-

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 20:17

gohya schreef:

Het blijft verdacht stil.
Die wil nu geen verkiezingen in NL :z :z :z :z :z :z

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 21:30

De mevrouw die weggetrokken is gaat aangifte doen. Ben je dan koekoek. Beter een gebroken elleboog dan erger?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 22:17

vibabu schreef:
Hoor net dat de eerste 2 verkrachtingen hier een feit is. In een groot park. Week of 3 geleden een meisje van 13 en gister een meisje van 15. Nee hoor er zijn geen problemen..... Maar ik ben best blij dat ik hoog en droog in een flat woon en niet in een woonhuis :) en dat ik een auto heb waar ik savonds mee op pad kan.

In Duitsland. In juni. Volgens het Gatestone Institute. Gerund door miljonaire/miljardaire (?) Nina Rosenwald, a.k.a The Sugar Mama of Anti Muslim Hate. Wordt zelfs genoemd in WikiLeaks. Goede vriendin van Geert overigens. Prettige en betrouwbare bron ook..... :O

Check nou toch eens je bronnen ffs.....