Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:JewEmm schreef:Dus als Frankrijk zijn grenzen dicht zou hebben, dan zouden deze inwoners van frankrijk dit niet hebben kunnen doen? Sluiten van grenzen binnen Europa verhelpt dit niet.
Daarnaast kunnen mensen al vervolgd worden als er plannen van terrorisme zijn. Niet alleen als ze die ook uitgevoerd hebben.
ja,maar dan moeten er tekeningen in huis liggen en er wapens aanwezig zijn...ze zijn echt niet achterlijk hoor dat ze dat nog doen op die manier.
Het gaat er om dat je mensen binnenhaalt met ideen die niet helemaal passen in een westerse samenleving.In de jaren ''80 werd de Paus steeds belachelijk gemaakt.Zelfs met een liedje 'popie jopie....niemand heeft toen geschoten hoor.Terwijl de biblebelt best gekwetst was![]()
Maar mensen radicaliseren inderdaad,ook al zijn ze geboren in een westers land.Geen idee wat je daar aan moet doen.
Dit probleem heeft de oorsprong gevonden door links extremisme
Furrow schreef:Nanno_123 schreef:Precies, wat voor soort veiligheidsmaatregelen wil je treffen?
feit blijft dat dit altijd kan gebeuren.. al sluit je iedere jihadist op, er duikt altijd wel een andere gek op!
Dat is waar, maar het zou een begin zijn...
Het is onbegrijpelijk dat mensen die momenteel terechtstaan in het shiaria4belgium op Facebook openlijk hun steun kunnen betuigen.
Als dat al kan, zijn de maatregelen lachwekkend...
Niniane schreef:Het sluiten van de grenzen heeft geen zin omdat meerendeels van de Jihadisten hier in Europa geboren zijn.
Thesserd schreef:Pfoe het gaat hard met die pagina's hierwat ik nog wilde zeggen als antwoord op de opmerking die ik kreeg op de situatie schets van christen extremisten, ik vind het niet heel reëel om altijd die kruistochten er maar weer bij te halen. Dat was in een tijd die sowieso veel barbaarser was, denk aan de Middeleeuwen
niet dat het dan opeens goed is, maar een kruistocht in die context vind ik heel anders dan een kruistocht nu de dag, wat dus nooit meer zou gebeuren