Ik kan er met mijn gedachte niet bij dat mensen het vies vinden, ik vraag me oprecht af wat mensen er vies aan vinden. Ook ik ben van mening dat er veel generende dingen op straat te vinden zijn. Vaak zie ik mensen over straat lopen die véél meer bloot tonen dan een vrouw die een kindje voedt.
Gisteren heb ik het er met mijn vriend over gehad, die werkt in de horeca en wordt binnen enkele jaren ook een papa. Hij ziet veel verschillende vormen van borsten langs komen op het werk, al dan niet borstvoedend. Hij heeft er geen problemen mee, zelfs niet met de *slok* mama vlinder! *slok* hondje! *slok* schaduw! en dan nog vind hij zo'n borst niet aanstootgevend óf seksueel. Overigens doen de meeste mensen het zonder doek en gewoon op het een willekeurige plaats. Hij zegt dat hij vaak niet eens ziet of zo'n kind nou slaapt of aan het drinken is. Hij zegt dat zo ongeveer één op de tien vrouwen zich 'misdraagt' en provocerend is, maar dat zijn ook meestal vrouwen die maar al te graag over alles provocerend zijn.
Het kan dus wel.