russel schreef:Gemeenteraad stem ik niet op...de gemeenten hier doen handjeklap en alles die hier aan touwtjes trekt is familie van elkaar.
Juist als je dat vindt, moet je stemmen. Je kan ook taktisch stemmem, om een coalitie te beinvloeden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Het verbaasd mij totaal niet. Het gros van de PVV-stemmers zijn anti-stemmers en niet geinteresseerd in politiek. Zij geloven ook alles wat Geert zegt en beloofd. Dat al zijn beloftes niet haalbaar zijn, dat weten ze niet of vinden ze niet erg.
russel schreef:Gemeenteraad stem ik niet op...de gemeenten hier doen handjeklap en alles die hier aan touwtjes trekt is familie van elkaar.
geerke schreef:andere partijen doen gelukkig wel wat ze belovenDat zien we nu....
Janneke2 schreef:russel schreef:Gemeenteraad stem ik niet op...de gemeenten hier doen handjeklap en alles die hier aan touwtjes trekt is familie van elkaar.
Maar als je echt niet stemt, omdat je daar voor kiest - dan moet je er ook niet over zeuren, dat er een kliekje is dat alles onderling regelt.
Je krijgt de uitnodiging om dat kliekje te dwarsbomen letterlijk op de deurmat bezorgd - en laat de gelegenheid liggen.
Tja - pluk dan ook maar de vruchten van je eigen gedrag.
geerke schreef:Electra63 schreef:Het verbaasd mij totaal niet. Het gros van de PVV-stemmers zijn anti-stemmers en niet geinteresseerd in politiek. Zij geloven ook alles wat Geert zegt en beloofd. Dat al zijn beloftes niet haalbaar zijn, dat weten ze niet of vinden ze niet erg.
andere partijen doen gelukkig wel wat ze belovenDat zien we nu....
Electra63 schreef:Iedereen moet vooral stemmen waarop hij/zij zelf wilt.![]()
Maar als je PVV-stemmer bent en je weet niet dat je morgen maar in 2 steden op de PVV kan stemmen, ben je misschien niet dom, maar in ieder geval onwetend
en niet echt geïnteresseerd in politiek. Ik vraag mij dan af, hoe je dan een goede keuze kan maken, die grote invloed kan hebben op de samenleving en misschien wel op jou persoonlijk.