Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 09:21

Nieuwe ontwikkelingen? ..

Chinese researchers have detected a “seafloor event” near the waters between Malaysia and Vietnam, an area suspected to be linked with the missing Malaysian jetliner MH370, Xinhua News reports a university announcement on Friday.
The event occurred at about 2:55 am local time on Saturday, about one and a half hours after the plane’s last definitive sighting on civilian radar.
The area, 116 km northeast from where the last contact with the Boeing plane was recorded, used to be a non-seismic region, according to a research group on seismology and physics of the earth’s interior under the University of Science and Technology of China.
The seafloor event could have been caused by the plane possibly plunging into the sea, the research group said.

http://www.scmp.com/news/asia/article/1 ... -satellite

xSwanHeart

Re: Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:56

Vind dit ook wel weer en interessant verhaal: VK
Misschien dus toch een kaping? Al blijft het dan vreemd dat het nog niet is opgeeist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:29

xSwanHeart schreef:
Misschien dus toch een kaping? Al blijft het dan vreemd dat het nog niet is opgeeist.

Het is inmiddels bekend dat het vliegtuig niet 4 uur door heeft gevlogen.. Dus dit klopt waarschijnlijk niet meer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:31

Ik weet niet waar ik t gelezen heb.. Maar las van een medepiloot dat t vliegtuig eerder problemen heeft gehad met het zuurstofgehalte..

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:34

Joaltijd schreef:
xSwanHeart schreef:

Het is inmiddels bekend dat het vliegtuig niet 4 uur door heeft gevlogen.. Dus dit klopt waarschijnlijk niet meer..

Dit is juist weer een bericht van vandaag. Ik had ook begrepen dat het niet zo was, maar nu wordt dat weer tegengesproken. Conclusie: ze weten nog helemaal niks :+

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:35

het vliegtuig is nu mogelijk een heel eind naar het westen gevlogen hoorde ik net op de radio! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:35

Raar..

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:53

Kan het technisch dus mogelijk zijn dat het vliegtuig ergens aan de grond staat (kaping?) en dat niemand een singnaal op kan vangen?

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:57

Echt raar, alles moet toch gewoon verklaarbaar zijn? ook vind ik het heel raar dat er elke keer statussen los gelaten worden, en uiteindelijk weer ingetrokken waren. ik ben niet zo van de complot theorieen, maar dit is toch wel een beetje raar...

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:03

Keek net naar het nieuws op rtl 7.
Daar werd gezegd dat het vliegtuig met opzet een andere vliegroute moest vliegen. Dat dit door is gegeven door de luchtverkeersleiding.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:06

Ik snap er werkelijk he-le-maal níks meer van _O- Wat moet je nou wel of niet geloven als zelfs de autoriteiten met informatie komen en dat late weer intrekken en weet ik het allemaal 8)7

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:14

Ik ben inmiddels ook ten einde raad, ik volg regelmatig mee of er al nieuws is maar helaas. Alles wat op dat moment weer 'hot item is' word later inderdaad weer ingetrokken ...

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:19

Ik weet het ook niet meer. -O- We suggereren ons suf.. Raar blijft dat er zo veel mensen/instanties aan het zoeken zijn, maar dat niemand iets vindt. Behalve al die brokstukken met enorme afmetingen. Dan vraag ik me ook weer af: waar komen al die brokstukken dan vandaan?? Nog een raadsel..? Misschien ook wel even handig om die herkomst dan ook te weten. Overigens vind ik het echt vreemd dat de Chinese en Malineese overheid gewoon 'niks' weet.. Ik heb zo het idee dat ze veel meer weten, dat ze maar 5% naar buiten brengen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:24

Inderdaad.. Als zóveel partijen meehelpen zoeken kan het toch haast niet anders dan dat ze iets vinden? Zo'n enorm vliegtuig kan toch niet onopgemerkt blijven.. Plus, al die 'uitgelekte' informatie.. Daar moet toch wel iets van waarheid in zitten? Waarom zouden de autoriteiten het dan hebben? Nu wekken ze imo ook een beetje het idee dat ze maar wat aankloten door lukraak informatie vrij te geven en vervolgens weer in te trekken toch?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:45

Kelszz_ schreef:
Ik ben inmiddels ook ten einde raad, ik volg regelmatig mee of er al nieuws is maar helaas. Alles wat op dat moment weer 'hot item is' word later inderdaad weer ingetrokken ...

Waarom ben je ten einde raad? Ken je iemand die in het vliegtuig zat?

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:47

Cayenne schreef:
Kelszz_ schreef:

Waarom ben je ten einde raad? Ken je iemand die in het vliegtuig zat?

Doelende ten einde raad als in, ik heb geen idee meer hoe dit alles tot een 'normaal' einde moet komen.

Ik vind het ook heel erg voor de getroffen mensen/nabestaanden als je het al zo kan noemen ...

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:09

las net weer ergens dat iemand een mail heeft gestuurd dat hij het vliegtuig heeft zien neerstorten in zee....tuurlijk kom je ff een week later mee!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:16

Goed lezen dan :) hij heeft dit van het eerste moment al aangegeven aan de autoriteiten die er niks mee deden vandaar dat het nu werd uitgelekt. Staat ook in dit topic

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:35

ik kan niet het hele verhaal openen, is van telegraaf en moet je lid worden blabla sja daar heb ik geen zin in. sorry was dus niet geheel op de hoogte

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:46

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:04

Bizar he allemaal...
Zelf denk ik dat de boeing op de bodem ligt,
maar het is natuurlijk wel vreemd allemaal.

Het zet je wel allemaal aan het denken, ik ben absoluut geen complot-denker maar STEL, stel het vliegtuig staat echt ergens op een onbewoond eiland om ingezet te worden als "moordwapen" tijdens de nucleare top... Helemaal volgeladen met Uranium of wat dan ook... Dan kunnen er nog zoveel F16's rondvliegen maar dan is het alsnog grote paniek als het vliegtuig neer zou komen (=kernramp).

Haha, volgens mij lees ik teveel op Nu.nl. Maar het zet je wel aan het denken.

OK, nu blijkt dat het vliegtuig toch door is gevlogen: was dan het verhaal van die man van het booreiland verzonnen? Vind ik ook wel apart........................

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:05

En hoe wil dat 'moordwapen' door de radar en andere detecties heenkomen?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:07

Sammie schreef:

Het is ze nu ook gelukt om van de radar te verdwijnen.....................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:07

Sammie schreef:

Nouja stel dat ze nu wel doorgevlogen zijn dan is ze dat nu immers ook gelukt :=

maargoed op een onbewoond eiland zal je wel geen kerosine kunnen tanken ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:09