Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSwanHeart schreef:Vind dit ook wel weer en interessant verhaal: VK
Misschien dus toch een kaping? Al blijft het dan vreemd dat het nog niet is opgeeist.
Joaltijd schreef:xSwanHeart schreef:Vind dit ook wel weer en interessant verhaal: VK
Misschien dus toch een kaping? Al blijft het dan vreemd dat het nog niet is opgeeist.
Het is inmiddels bekend dat het vliegtuig niet 4 uur door heeft gevlogen.. Dus dit klopt waarschijnlijk niet meer..
Wat moet je nou wel of niet geloven als zelfs de autoriteiten met informatie komen en dat late weer intrekken en weet ik het allemaal
We suggereren ons suf.. Raar blijft dat er zo veel mensen/instanties aan het zoeken zijn, maar dat niemand iets vindt. Behalve al die brokstukken met enorme afmetingen. Dan vraag ik me ook weer af: waar komen al die brokstukken dan vandaan?? Nog een raadsel..? Misschien ook wel even handig om die herkomst dan ook te weten. Overigens vind ik het echt vreemd dat de Chinese en Malineese overheid gewoon 'niks' weet.. Ik heb zo het idee dat ze veel meer weten, dat ze maar 5% naar buiten brengen. Cayenne schreef:Kelszz_ schreef:Ik ben inmiddels ook ten einde raad, ik volg regelmatig mee of er al nieuws is maar helaas. Alles wat op dat moment weer 'hot item is' word later inderdaad weer ingetrokken ...
Waarom ben je ten einde raad? Ken je iemand die in het vliegtuig zat?
hij heeft dit van het eerste moment al aangegeven aan de autoriteiten die er niks mee deden vandaar dat het nu werd uitgelekt. Staat ook in dit topic
Als er ineens een 777 langskomt is dat echt zo uit de lucht geknald, het is geen klein Cessna'tje ofzo