Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pien28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:31

Op de site van hart van Nederland hebben ze het gezicht van de dader onherkenbaar gemaakt.
Wat een sukkels.
Hart van Nederland is dus duidelijk allen op sensatie uit en hebben niet als doel deze enge vrouw en consorten te stoppen

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:31

Ik hoop toch zeer voor hun.. dat mevrouw gepakt door politie want als ik d'r tegen kom _-:(

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:32

Pien28: er zijn nu toch acties gaande en al arrestaties verricht? Dus er wordt toch vanalles gedaan om deze mensen te stoppen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:32

Pien28 schreef:
Op de site van hart van Nederland hebben ze het gezicht van de dader onherkenbaar gemaakt.
Wat een sukkels.
Hart van Nederland is dus duidelijk allen op sensatie uit en hebben niet als doel deze enge vrouw en consorten te stoppen

Wat een onzin. Onherkenbaar maken van gezichten is verplicht. Daarnaast, er wordt van alles gedaan om deze mensen op te sporen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:33

Op de site staan zo ontiegelijk veel filmpjes van flinke vrouwen op kleine pony's, sommige zijn nog ieler dan de vos uit de bekende filmpjes.
Gore wereld :r

Kan enkel de filmpjes niet zien, enkel afbeeldingen, hier zie ik geen gemep, geplof etc.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:33

Er duiken steeds meer gruwelijke filmpjes op van dezelfde producent, wederom zware mishandeling maar een andere amazone.. zo'n incident was dat ene filmpje dus niet.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:35

Jaime_ schreef:
Er duiken steeds meer gruwelijke filmpjes op van dezelfde producent, wederom zware mishandeling maar een andere amazone.. zo'n incident was dat ene filmpje dus niet.

wat betekend dat de eigenaar van de website gelogen heeft... grow some balls en wees dan ook eerlijk als je toch al op heterdaad betrapt bent door heel nederland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:35

Jaime_ schreef:

Nog maar 2 toch? (al zijn dat er 2 teveel :j )

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:36

Bah Bah Bah, ik kwam hem net op facebook tegen(foto).
Ik vind het heel moeilijk om te zien! Sprakeloos!

Dit mag, kan toch niet en daarom heb ik direct gedeeld!

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:36

O mojn god ik ben gewoon misselijk van t filmpje ben gestopt met kijken goen de pony lag en de vrouw er steeds op plofte, wat verschrikkelijk. Wil er niet aan denken wat dat beeste allemaal al mee heeft moeten maken!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:37

Paardengek0 schreef:
Jaime_ schreef:

Nog maar 2 toch? (al zijn dat er 2 teveel :j )

Klopt, van de andere filmpjes hebben we, althans ik, alleen fotos. Zitten en rijden is zichtbaar, het pijndoen niet.

StalDiefdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:37

Brrrr, dacht ik net dat het opgelost was (en de sleutel van hun cel weggegooid kon worden :o ), circuleren er op FB inderdaad alweer nieuwe filmpjes met andere nare heksen (netjes uitgedrukt, toch?!? :x ) op het kleine bruintje. Bizar! Wat mankeert die mensen dat ze willens en wetens een dier pijn doen?! %) :r
Hoop dat met de arrestatie van meneer de 'dames' snel volgen en de beestjes een ander en vooral goed thuis krijgen. Voor zover ze e.e.a. hebben overleefd...
Laatst bijgewerkt door StalDiefdijk op 03-07-13 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:38

echt ziek..
ik vind dat de filmers (die later in het beeld komen) ook eeen zware straf verdienen.

hopelijk hebben ze snel de daders te pakken grrr moet het toch niet zien want sleur ze met der haren van de pony af
im de rest maar achter wegen te laten }:)

chevax

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:39

Opgelost raakt zoiets nooit. Nu is er iets in de publiciteit gekomen, maar helaas zijn er wereldwijd waarschijnlijk duizenden mensen die zich met dingen met dieren bezighouden die verschrikkelijk zijn.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:39

Mijn god verschrikkelijk, hoe ze er ook even lekker op neer ploft en dat gemep :r :r
Dacht even dat het mijn oude verzorgpony was, maar gelukkig heeft die geen witte voorbeentjes. Brr, word er gewoon misselijk van.

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:40

Volgens zijn zeggen is het filmpje 9 jaar oud dus dat soort praktijken is vast al heel lang aan de gang.

Gamblex17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:40

UpToDance schreef:
De man is opgepakt in Alkmaar!!!!

Echt waar?

Hopen dat ze de vrouw ook snel vinden
en dan even goed laten lijden.

Dit gaat echt te ver.. te bizar voor woorden gewoon :(

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:41

Watermelon schreef:
Even een opmerking naar de moderators.
Ik weet dat filmpjes van dierenmishandeing niet zijn toegestaan en worden verwijderd, maar in het nieuwstopic dat regelmatig wordt geüpdatet, wordt door een lid van de nieuwsredactie gelinkt naar de website van hart van Nederland. Als je hierop klikt komt meteen het filmpje tevoorschijn. Ook komt (een deel hiervan?) vanavond op tv, en was er vanmiddag een voorstukje te zien.

De link is naar de algemene website van Hart van Nederland. Dat moet, omdat er wel sprake moet zijn van correcte bronvermelding. :) De tekst komt grotendeels van hen vandaan, dus is het ook terecht dat de link naar de website erbij staat. De link is niet direct naar het filmpje en ook niet direct naar foto's.

Vanuit Bokt is de regel dat foto's en filmpjes van dierenmishandeling niet geplaatst mogen worden. Wij zien er, zeker in dit geval, als nieuwsredactie ook niet de meerwaarde van in om het wel te tonen. Het zien van hoe een pony (gruwelijk) mishandeld wordt heeft nu totaal geen meerwaarde.

Dat Hart van Nederland (delen) wel uit gaan zenden is aan hen. Daar kunnen wij niks aan veranderen. Maar als nieuwsredactie hebben wij er voor gekozen om het niet te plaatsen. Onder de overige regels van (algemeen) Bokt.nl mogen de filmpjes en verwijzingen dus ook niet.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 03-07-13 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:41

Goed gedaan... Man is aangehouden *\o/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:42

Wat een zieke mensen! Bah!

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:42

LIVVYYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:43

Vreselijk! Bah bah !
Dat mensen zoiets kunnen doen
Hopen dat de vrouw snel ook nog opgepakt word
En een flinke , mag van mij ook een pijnlijke straf krijgen
Zieke ranzige mensen

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:44

Op de site van HvN staat ook dat de pony inmiddels 15 jaar is en het goed maakt.

Ik hoop dat dit waar is....

BobbieLover

och en nu duimen dat die 2 rare mokkels ook gepakt worden

Hemasa

Ik zag hem ook voorbij komen en heb 'm niet afgekeken, geen woorden voor idd. Pure dierenmishandeling, echt verschrikkelijk. Het adres is nu bekend (waarschijnlijk) en ook dat het bedrijf waar het filmpje is gemaakt het waarschijnlijk zelf gefilmd heeft! Vroeger maakte ik me om dit soort dingen ontzettend boos (en terecht!), maar doe dat de laatste tijd niet meer, omdat de meeste filmpjes uit het buitenland afkomstig zijn, waar er toch niks meer aan gedaan wordt. Maar nu ik weet dat dit in Nederland is gebeurd, hoop ik dat er iets aan gedaan wordt! Helaas zal het toch niet meer dan een milde straf zoals gevangenisstraf worden..