Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:02

_San87_ schreef:
Deze post bewijst wel weer dat je er eigenlijk niks/weinig van snapt. Dat is niet erg, maar blaas dan niet zo hoog van de toren :).

Dat vond ik ook, maar toen bedacht ik dat weerzin tegen hoog van de toren blazen misschien ook wel cultureel is ingegeven?

Zou er een relatie zijn tussen leeftijd, opleidingsniveau en 'voor of tegen Vjestagirls standpunt zijn'? Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar. In elk geval ben ik erg blij dat er mensen zijn die zo verukkelijk nuchter zijn als zij (en Marjoow, en MariekeB en Liedje en vele anderen), hoewel ik denk dat in de praktijk hygiëne wel een groter probleem kan blijken dan verwacht. Omdat vermoedelijk niet elke dierenwellusteling de moeite neemt om uit te zoeken welk type glijmiddel geschikt is voor het dier van zijn keuze. En omdat mogelijk niet elke buurvrouw weet dat pindakaas slecht is voor honden (best een leerzaam topic ook).

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:02

Jessix schreef:
_San87_ schreef:
Als je ze niet kent, waarom ben je dan van mening dat het mensen zijn die niet met mensen van hun eigen leeftijd om kunnen gaan? Je kent immers geen mensen met die gevoelens. Wie weet geilt je beste vriendin wel op haar hond, maakt haar dat dan iemand die niet met jou om kan gaan?

Dan nog, een seksuele voorkeur is niet perse goed of slecht. Ik vind het jammer voor je dat je er zo kortzichtig in bent :).

Als ik daarop mag antwoorden, ik zou niet met iemand om willen gaan die dat doet.

Misschien doe je dat allang. Er zijn er weinig die het je zullen vertellen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:03

Ik denk alleen niet dat het goed is voor de zuurtegraad daar... Pindakaas & Leverpastei..

Amaris

Jessix schreef:
horseyfries schreef:
En je laatste woorden zeggen precies waar het probleem ligt: je vermenselijkt het paard. Een paard is geen "iemand", en heeft ook nog nooit gevraagd om geïnsemineerd te worden ipv natuurlijk gedekt, heeft ook nog nooit gevraagd om die ene bepaalde hengst omdat ze verliefd is op die ene knappe zwarte, en weet het verschil niet tussen een dierenarts die opvoelt, een eigenaar die temperatuurt, of de buurman die aan zijn gerief komt.

Een paard is wel een iemand. Geen mens weliswaar, maar wel een levend dier, een persoonlijkheid. Alle voorbeelden die je opnoemt heb ik mijn twijfels inderdaad over, maar dat is niet waar het nu om gaat. Het gaat om seks met dieren en ik vind dat gewoon not done. Seksuele handelingen zijn i.m.o. niet vergelijkbaar met medische handelingen. Juist omdat het een seksuele handeling is vind ik het pervers. En dat een dier het verschil in intentie niet weet dat kun je niet bewijzen. Dat hoop ik dan maar voor die arme dieren die het moeten ondergaan. Ik ben in elk geval blij dat de wet tegen seks met dieren er is gekomen.

Dat vind JIJ pervers ja, maar vindt dat dier dat ook denk je?

En met de wetenschap dat het het dier geen reet (hoe toepasselijk) kan schelen, is het dan allemaal nog zo erg voor het dier?

Kahawa

MyHorseGirl schreef:
Tuurlijk, die heeft geen idee, maar jij als mens wel..

Ja en?

Dat jij het als mens associeert met seks daar zal die kat niet mee zitten.

Lieffiefi schreef:
Ik denk alleen niet dat het goed is voor de zuurtegraad daar... Pindakaas & Leverpastei..

Een kattentong inwending laten komen is sowieso nogal gevaarlijk. :+ Uitwending zal misschien nog wel lukken.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:04

Lieffiefi schreef:

Gat in de markt.

:')

MyHorseGirl

Jessix schreef:
_San87_ schreef:
Als je ze niet kent, waarom ben je dan van mening dat het mensen zijn die niet met mensen van hun eigen leeftijd om kunnen gaan? Je kent immers geen mensen met die gevoelens. Wie weet geilt je beste vriendin wel op haar hond, maakt haar dat dan iemand die niet met jou om kan gaan?

Dan nog, een seksuele voorkeur is niet perse goed of slecht. Ik vind het jammer voor je dat je er zo kortzichtig in bent :).

Als ik daarop mag antwoorden, ik zou niet met iemand om willen gaan die dat doet.

Gelukkig ben ik niet de enige! Ik vind het gewoon niet normaal! Hetzelfde met pedofilie, waarom zou je het in godsnaam met dieren/kinderen willen doen? Wat vind je daar geil aan? Het weerloze? Het niks kunnen terug doen? Mensen van hun eigen leeftijd (ik heb het dan op seksueel gebied) kunnen wel weerstand bieden, ik bedoel daarmee dat ze daar (waarschijnlijk) dus niet mee om kunnen gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Jessix schreef:
_San87_ schreef:
Hengsten op de bok laten springen om het sperma te vangen is ook een seksuele handeling. Ook walgelijk?

Als je daar als mens zijnde op klaarkomt wel ja.

Het gaat om het principe. Het is wel oké om door jouw handelingen een hengst te laten klaarkomen. Maar het is niet oké om je leuter even in je merrie te hangen omdat je geil bent.

Beide is met het oog op seksuele opwinding. Waarom is het een wel oké en het ander niet :)? Omdat bij het een het paard het genot heeft en bij het ander de mens? Nou, schandalig, een mens dat genot zoekt.

Jessix schreef:
_San87_ schreef:

Maar als je niet weet dat diegene dat doet? Dat maakt de omgang niet anders, lijkt me. En daarmee snap ik de mening van MyHorseGirl niet :).

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:05

Skygirl schreef:
MyHorseGirl schreef:
Tuurlijk, die heeft geen idee, maar jij als mens wel..

Ja en?

Dat jij het als mens associeert met seks daar zal die kat niet mee zitten.

Lieffiefi schreef:

Een kattentong inwending laten komen is sowieso nogal gevaarlijk. :+ Uitwending zal misschien nog wel lukken.

OEH weet je hoe RUW zo'n tongetje is... :P

MyHorseGirl

@Skygirl , dat je zo'n handeling als mens wilt laten verrichten door je kat, dan gaat er naar mijn idee al iets mis.

Jessix

Peppertree schreef:

Dat zou maar zo kunnen, maar mocht ik er dan achter komen dan is daarmee meteen alle contact beeindigd.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:06

Peppertree schreef:
Lieffiefi schreef:

Gat in de markt.

:')

Wees dan een vent/chick en knal er een pot kattenvoer in, of een bot voor de hond.

Een kattentong.. Dat zal lekker aanvoelen die ruwe haren.. :') *LIKLIKLIK*

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:06

Ik vind het echt eng hoe hard mensen gelijk oordelen over gevoelens van anderen waarin ze zichzelf niet kunnen inleven. -O- Gelijk allemaal aannames ook steeds.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:07

Desteney_ schreef:
Hand van een dierenarts in de achterdeur van een koe is voor medisch onderzoek, om het dier zo van zijn eventuele pijn af te helpen. Nou zal zo'n kleine leuter niet erg zijn bij een koe, maar als nog snap ik niet hoe een mens dat in zijn hoofd kan halen!! Ik praat hier nu wel over een koe, maar stel je voor, dit kan ook gebeuren bij een kleine hond of anders. Niet dat dat het erger maakt, want het is alle twee net zo erg, maar alsjeblieft zeg, roep niet zulke onzin uit..

De dierenarts is hier net weg, heeft net onze 20 koeien opgevoeld. Heeft helemaal niets te maken met een medische handeling of onze koeien van pijn afhelpen maar is puur ons egoisme. Wij wilden namelijk weten of de stier z'n werk goed had gedaan. En die hand....daar blijft het niet bij, ze gaat tot haar schouder achter in die koe, haalt er eerst nog wat stront uit om dieper te kunnen komen....Ik had de indruk dat ze het niet leuk vinden maar ook geen groot drama. En ja...ze proberen natuurlijk die arm te ontwijken door heen en weer te lopen, maar ze staan vast dus uiteindelijk verliezen ze het wel.

Peppertree

Maar Skygirl...In die gevoelens kun jij je dan toch ook niet inleven? In die gevoelens van mensen die zich niet in andermans gevoelens kunnen inleven?

horseyfries

vuurneon schreef:
MyHorseGirl schreef:
Neehoor, dat valt nog best wel mee! Begrijp een aantal reacties wel die ik op mijn post heb gekregen, maar toch. Ik vind het zelf iets walgelijks. Hetzelfde als pedofilie. Zoek iemand van je eigen soort. Zo lastig is dat echt niet. Ik ben van mening dat dit soort mensen niet in staat zijn om met mensen van hun eigen leeftijd om te gaan, gewoon alsof er iets mis is in hun bovenkamer. Bizar.

Dat is juist het interessante; in bepaalde culturen is bestialiteit juist heel normaal. Daar ben je geen man als je leuter niet in een ezel hebt gehangen. Daar vinden ze homoseksualiteit weer 'daar zit een steekje los'. Ik ben mij daar erg bewust van, het culturele aspect. Ik kan ontzettend rationeel hiernaar kijken, juist door de kennis die ik heb.

Idd interessant om te zien hoeveel mensen hier zo vreselijk van walgen terwijl ze er geen twee keer over nadenken om hun merrie te laten opvoelen of insemineren door iemand, zonder te beseffen dat die persoon ook seksuele gevoelens heeft en daar misschien stiekem best opgewonden van kan raken zonder dat ze iets door hebben.
Het verbaasd me overigens niet dat mensen die weinig buiten hun eigen cultuur hebben gekeken vooral degenen zijn die heel geshockeerd zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:08

Jessix schreef:
Peppertree schreef:

Dat zou maar zo kunnen, maar mocht ik er dan achter komen dan is daarmee meteen alle contact beeindigd.

Maar daarmee zeg je dus wel dat deze mensen gewoon normaal in de omgang zijn.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:08

Peppertree schreef:
Maar Skygirl...In die gevoelens kun jij je dan toch ook niet inleven? In die gevoelens van mensen die zich niet in andermans gevoelens kunnen inleven?

Klopt, maar ik vel er niet alleen daarom gelijk een oordeel over, puur en alleen vanwege de gevoelens die het bij mijzelf op roept.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:09

Peppertree schreef:

Helemaal mee eens. Bovendien wil ik me niet kunnen inleven in zulke gevoelens van andere mensen.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:09

Skygirl schreef:
Peppertree schreef:

Klopt, maar ik vel er niet alleen daarom gelijk een oordeel over, puur en alleen vanwege de gevoelens die het bij mijzelf op roept.

Het is niet erg om vanuit je eigen emoties/gevoelens te handelen hoor, zeker niet met zo'n onderwerp als dit.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:10

MyHorseGirl schreef:
Skygirl schreef:

Het is niet erg om vanuit je eigen emoties/gevoelens te handelen hoor, zeker niet met zo'n onderwerp als dit.

Waarom? En bij een onderwerp als homofilie?
Laatst bijgewerkt door Kahawa op 26-11-12 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:10

Uhm, dat bedoelde ik niet helemaal MyHorseGirl.

Eigenlijk juist andersom. Dat ik me kan voorstellen dat SkyGirl zich niet kan inleven in jouw gevoelens.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:11

MyHorseGirl schreef:

En het is ook helemaal niet erg, zelfs verhelderend, om eens rationeel naar dingen te kijken. Ga je niet dood aan en wie weet leer je er nog wat van.

Zou je ook nog antwoord op mijn vragen kunnen geven? Of ben je intussen van mening dat je mening nergens op slaat?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:12

Peppertree schreef:
Uhm, dat bedoelde ik niet helemaal MyHorseGirl.

Eigenlijk juist andersom. Dat ik me kan voorstellen dat SkyGirl zich niet kan inleven in jouw gevoelens.

Ah zo :+ Nee, want in eerste instantie dacht ik ook een beetje zo en had ik er ook nooit verder over nagedacht. En vond ik het per definitie vies en bah en moest sws verboden worden.

Totdat ik ging nadenken waarom dan eigenlijk precies.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:12

Natuurlijk mag je je eigen gevoel hierover hebben, je kunt echter ook nog enige rationaliteit proberen op te brengen en eens objectief te bekijken wat het eigenlijk werkelijk voorstelt als je ziet wat we verder allemaal met onze dieren doen.

Lieffiefi, ik wacht nog altijd op antwoord wanneer ik dat paard een hoofdstel kan komen aandoen voor 1000 euro hoor ;) Of heb je ondertussen toch bedacht dat je misschien niet de enige ter wereld bent die dit kan?
Laatst bijgewerkt door horseyfries op 26-11-12 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt