Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:De namen van het koppel zijn iig correct, ik kwam vanmiddag een foto van hen tegen op Facebook en diezelfde foto zag ik net op het journaal aan een hek aan de weide hangen met "rust zacht" er onder
Spirit schreef:stef schreef:Is er iets bekend over hoe de 5 doden om het leven zijn gekomen? Onder de voet gelopen? Bedolven door staal?
Wat ik heb gelezen is één jongen die een tak van een boom op zijn hoofd kreeg, één jongen die die lichtmast op de camping op zijn hoofd kreeg en een man in de eettent die bedolven is onder iets van de constructie.
Hier staan een paar namen, o.a. Marijke: http://www.hbvl.be/pukkelpop/nog-2-tot- ... ama-2.aspx
Kristof was ik ook nog niet eerder tegengekomen.
k_m schreef:heb ergens iets gelezen van dat er iemand op de camping was gestorven door een lichtmast, dat was een enorme paal die aangaf waar de douches waren en dus geen lichtmast.. er was daar ook iemand met een open beenbreuk en nog verschillende anderen gewonden, en daar is 1 dode gevallen..
moest je mijn bron willen weten, ben er zelf voorbij gelopen vlak na het gebeurt was ..