Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccatjuh schreef:M_i_R schreef:nou, ik ben benieuwd... waar ik eigenlijk wel om moet lachen is dat een aantal pvv stemmers het onterecht zouden vinden als de PVV niet mag meeregeren, terwijl dat hoogst waarschijnlijk impliceert dat een grotere partij dan de PVV, de PVDA, in de oppositie gaat/moet. Geen problemen met dat 'democratische mankement'?
Pvv is enorm gestegen, PvdA is gezakt. Is de boodschap van het volk dan niet duidelijk?
Democratisch gezien zou het dus niet eerlijk zijn de Pvv buiten spel te laten staan.
Maartje1990 schreef:Ik snap ECHT niet waarom er zoveel limburgers op de pvv hebben gestemt (ben zelf limburgs) ik bedoel, dat mensen van de randstad er op stemmen, dat snap ik nog! Maar hier zit 'men' ook al te klagen over 'vol is vol' maar ik weet niet waar ze, iig hier, over klagen...
zoals pechtold gister zei, Wilders moet maar eens rekening gaan houden met IEDEREEN die in Nederland woont en iets voor IEDEREEN doen, niet alleen een bepaalde groep.
Tivoli schreef:Rebeccatjuh schreef:Pvv is enorm gestegen, PvdA is gezakt. Is de boodschap van het volk dan niet duidelijk?
Democratisch gezien zou het dus niet eerlijk zijn de Pvv buiten spel te laten staan.
Eens.
Bovendien, waar is stemmen voor, als er niet naar het volk 'geluisterd' wordt?
Waarom stemmen als van te voren toch al duidelijk is dat Jantje niet met Pietje wil, Pietje wil niet met Jaapie, en Jaapie weigert weer met Anton samen te werken.
Dus omdat men te beroerd is om naar andere standpunten te luisteren,moet er maar een voor de hand liggende coalitie worden gemaakt?
Dan kun je de burger net zo goed thuislaten uit de stemhokjes en gewoon wat centrale partijen bij elkaar knikkeren
ceasario schreef:Je vergeet dat Wilders de vertegenwoordiger is van het Zionisme.
Citaat:Wilders: 'Interessant dat u dat zegt. Zionist gaat misschien wat ver, maar ik ben inderdaad een groot verdediger van Israël
Tivoli schreef:Maartje1990 schreef:Ik snap ECHT niet waarom er zoveel limburgers op de pvv hebben gestemt (ben zelf limburgs) ik bedoel, dat mensen van de randstad er op stemmen, dat snap ik nog! Maar hier zit 'men' ook al te klagen over 'vol is vol' maar ik weet niet waar ze, iig hier, over klagen...
zoals pechtold gister zei, Wilders moet maar eens rekening gaan houden met IEDEREEN die in Nederland woont en iets voor IEDEREEN doen, niet alleen een bepaalde groep.
Eh. misschien stemmen óók mensen uit Limburg wel om andere standpunten van Wilders?
Waarom wordt er klakkeloos van uitgegaan dat men op hem heeft gestemt om zijn buitenlander-standpunten?
Tivoli schreef:ceasario schreef:Je vergeet dat Wilders de vertegenwoordiger is van het Zionisme.
Dat is niet eens waar.
Citaat van Wilders zelf:Citaat:Wilders: 'Interessant dat u dat zegt. Zionist gaat misschien wat ver, maar ik ben inderdaad een groot verdediger van Israël
bron : http://www.lvb.net
fransje23 schreef:Rebeccatjuh schreef:De PvdA heeft verloren in het aantal zetels.
De pvv heeft fors gewonnen. .
Grappig de er steeds op de PVDA gewezen wordt terwijl de CDA en SP veel meer zetels verloren hebben.
brenniie schreef:Eens.
Bovendien, waar is stemmen voor, als er niet naar het volk 'geluisterd' wordt?
Waarom stemmen als van te voren toch al duidelijk is dat Jantje niet met Pietje wil, Pietje wil niet met Jaapie, en Jaapie weigert weer met Anton samen te werken.
Dus omdat men te beroerd is om naar andere standpunten te luisteren,moet er maar een voor de hand liggende coalitie worden gemaakt?
Dan kun je de burger net zo goed thuislaten uit de stemhokjes en gewoon wat centrale partijen bij elkaar knikkeren
ceasario schreef:Lees dit maar eens over 30 jaar terug...Dan schiet je in een huilbui.