Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
we blijven in herhaling vallen. Ik ben en blijf van mening dat iemand best part-time kan werken met 4 kinderen maar alle dagen vind ik niet kunnen. Dat is zo moeilijk in elkaar te draaien als ze je al in dienst willen hebben.
timilon schreef:ja mensen, het is HEEL makkelijk om op je luie reet te zitten.alleen zo jammer dat...nee, mambo beach en nicole etc zijn me al voor geweest ivm voor- en vooral nadelen over werken of uitkering.
faye schreef:timilon schreef:ja mensen, het is HEEL makkelijk om op je luie reet te zitten.alleen zo jammer dat...nee, mambo beach en nicole etc zijn me al voor geweest ivm voor- en vooral nadelen over werken of uitkering.
Timilon, ik snap eigenlijk niet zo goed dat je klaagt. Ik begrijp dat je een auto hebt en rijdt en dat je rookt. Als je de auto weg zou doen en zou stoppen met roken zou je volgens mij al heel veel centjes over houden...
Ik lees in andere topics dat je geen geld voor eten hebt (je hebt een kind!!), maar wel een auto en roken. Ik wil je absoluut niet persoonlijk aanvallen, maar ik denk dat je nog wel een paar slagen te maken hebt.

faye schreef:Kijk, mambo, ik klaag dus niet. En je posts op bokt zijn openbaar. Dus ik begrijp nu wel dat je mij steeds wil pakken, ga gerust je gang, maar ik zie het probleem niet
dat is helemaal niet waar, ik zeg hoe ik erover denk. Net als jij, alleen deed jij een beetje zielig.
Geeft niet hoor...