Leerkracht met hoofddoekje voor de klas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mag een leraar een hoofddoekje/keppeltje/etcetera voor de klas dragen?

Ja
274 (40%)
Nee
396 (59%)

Totaal aantal stemmen: 670

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:37

Kanelly schreef:
En ik ben trouwens nog steeds benieuwd wat nou de definitie van een goede Nederlander is Springert ;)

hetzelfde als de definitie van een goeie Europeaan, maar dan het woordje Europa vervangen voor Nederland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:38

Ik zeg nergens dat hij terug moet, wel paspoort inleveren ;)
Want dat is wel een speerpunt van o.a. de PVV, geen dubbele nationaliteiten meer.

Net dat als ik nergens zeg dat de PVV geloof in het programma heeft staan, maar wel dat de lijstrekker openlijk steun betuigt aan een religie door bij speeches een keppeltje te dragen.
En volledig pro Israël is, tot voor kort een extreem rechtse Israëlier op de kieslijst had staan...etc. etc.

Dat is voor mij onmogelijk om als 'neutraal' te interpreteren.

En, vind het wel leuk dat je 'rakkers' gebruikt... zo heerlijk nostalgisch Ome Willem :D

En wat is de definitie van goede Europeaan dan? :)

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:45

Kanelly schreef:
Ik zeg nergens dat hij terug moet, wel paspoort inleveren ;)
Want dat is wel een speerpunt van o.a. de PVV, geen dubbele nationaliteiten meer.

Net dat als ik nergens zeg dat de PVV geloof in het programma heeft staan, maar wel dat de lijstrekker openlijk steun betuigt aan een religie door bij speeches een keppeltje te dragen.
En volledig pro Israël is, tot voor kort een extreem rechtse Israëlier op de kieslijst had staan...etc. etc.

Dat is voor mij onmogelijk om als 'neutraal' te interpreteren.

En, vind het wel leuk dat je 'rakkers' gebruikt... zo heerlijk nostalgisch Ome Willem :D

En wat is de definitie van goede Europeaan dan? :)

Geen enkele partij of persoon is neutraal. Dat is namelijk menselijk, je hebt altijd voorkeur voor iets.
Zelfs als je neutraal bent is dat al een voorkeur op zich.
Wat is het probleem van Pro Israel te zijn? Het grootste deel van de wereld is dat!!
Een goeie europeaan is hetzelfde als een goeie Nederlander, maar dan het woordje Nederland vervangen voor Europa.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:52

Fijn wanneer men denkt dat Nederlanders zo fijn zouden zijn.
Maar wij hebben zeer veel zwarte bladzijden in ons boek Nederland.
Denk aan de negers in Amerika, wie heeft daar aan verdiend???
Denk eens aan de oorlog 1940-45 procentual zijn uit Nederland de meeste joden getransporteerd.
Lekker volk zijn wij???
Denk dat wij niet moeten klagen wat betreft de anotonen, Nederland heeft in percentage´s minder "vreemde" opgenomen en neemt die ook op als andere Europese landen, Nederland heeft daarin nl de strengste regels.
En wanneer men toch hier op dit topic ook in de Bijbel leest, eerst kijken naar de balk in eigen ogen dan naar de splinter in andermans ogen.
Wij Nederlanders denken dat wij niet opvallen in het buitenland, sorry schaam mij vaker wanneer ik in het buitenland ben voor de Nederlanders.
En wat hier al aangehaald is op het topic, kijk naar die proviteurs die net over de grens in Duitsland wonen, ze blijven op zichzelf, de goede daar gelaten.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:55

Waarom moet men pro Nederlands zijn wanneer men Nederlander is??
En de regering dingen doet die niet door de beugel kunnen?
Waarom moet ik als jood, pro Israel zijn???
Daar waar ik altijd wonen wou, maar nu zeker niet meer, omdat de fanatieke gelovige Joden er de macht hebben, dat is net zo in de Islamitische landen, alles wat fantiek is niet goed.
Door geloven zijn alleen de oorlogen ontstaan, religie heeft vaak niet veel goeds gebracht.
En ik met mijn afkomst mag de hand in eigen boesemsteken, en zeggen dat Israel tegenwoordig te ver gaat.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:59

En die geblondeerde waterstofpercyde man, is een volkshetser, net als Stalin en Hitler heeft hij geen alternatieve, geeft net als Hitler een zondebok aan.
Arm van geest zijn die, die niets uit de geschiedenis geleerd hebben.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:04

Professor schreef:
Waarom moet men pro Nederlands zijn wanneer men Nederlander is??
En de regering dingen doet die niet door de beugel kunnen?
Waarom moet ik als jood, pro Israel zijn???
Daar waar ik altijd wonen wou, maar nu zeker niet meer, omdat de fanatieke gelovige Joden er de macht hebben, dat is net zo in de Islamitische landen, alles wat fantiek is niet goed.
Door geloven zijn alleen de oorlogen ontstaan, religie heeft vaak niet veel goeds gebracht.
En ik met mijn afkomst mag de hand in eigen boesemsteken, en zeggen dat Israel tegenwoordig te ver gaat.

Ik ben Jood, en ben er trots op. Desondanks voel ik me een Nederlandse Jood, en hoef ik nooit in Israel te wonen.
Voor mij is Nederland echt nummer een. Desondanks is dat puur mijn mening, en vind ik dat iedereen moet vinden wat hij/zij vindt.
Alleen verbaast het me dat als je voor een mening uitkomst, anderen je daar op aanvallen. En tja....als dat gebeurt, dan doe ik dat weer terug, want ik neem dan maar aan dat dat de bedoeling is. Als ik iemand aanval dan begrijp ik goed dat er ook een aanval terugkomt, dus ik doe dat zelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:06

Het ging mij vooral om het dragen van een keppeltje ;)
Kan je als lijstrekker van een partij neutraliteit uitdragen als je wél een keppeltje draagt?
Tel hierbij de pro-israel houding (en het ontkennen en bagatelliseren van de problematiek van de Palestijnen) en een Likud aanhanger op je kieslijst bij op... volgens mij straal je dan geen neutraliteit uit.
En dat was toch iets wat jou zo aantrok in de PVV?

Ja, die had ik reeds gelezen over het Europeaan door Nederlander vervangen, echter is dat nog geen definitie.
Dus wát is nou een goede Europeaan/Nederlander? Ik weet het serieus niet, jij blijkbaar wel... so please tell me.

Anoniem

Re: Leerkracht met hoofddoekje voor de klas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:08

Volgens mij wordt er nog niemand aangevallen op zijn/haar mening, we houden gewoon een discussie.
Maar als mensen in een discussie uitspreken doen, zie ik graag dat ze deze funderen en niet zomaar wat in het wilde weg roepen.
(of zichzelf tegenspreken)

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:14

Springert schreef:
Ik ben Jood, en ben er trots op. Desondanks voel ik me een Nederlandse Jood, en hoef ik nooit in Israel te wonen.
Voor mij is Nederland echt nummer een. Desondanks is dat puur mijn mening, en vind ik dat iedereen moet vinden wat hij/zij vindt.
Alleen verbaast het me dat als je voor een mening uitkomst, anderen je daar op aanvallen. En tja....als dat gebeurt, dan doe ik dat weer terug, want ik neem dan maar aan dat dat de bedoeling is. Als ik iemand aanval dan begrijp ik goed dat er ook een aanval terugkomt, dus ik doe dat zelden.

Wanneer u werkekijk jood bent, dan heeft u niets van onze geschiedenis geleerd.
Mijn familie wel, die gaat niet met een Pvv in zee, dat is voor hen het zelfde als de NSB.
Wil niet meer 90% van mijn familie verliezen.
Juist omdat u dezelfde afstamming heeft als ik wat dat aangaat, begrijp ik uw schreeuwen niet.
En juist dat aanvallen van een minderheid is dat wat ons volk een 65 jaar geleden zelf meegemaakt heeft.
En dat begrijp ik niet van u, geheel niet.
Blind achter iemand aanlopen, dat deden de NSBérs ook.
Daarom arm zijn diegene die hun verleden verlogenen.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:15

Kanelly schreef:
Het ging mij vooral om het dragen van een keppeltje ;)
Kan je als lijstrekker van een partij neutraliteit uitdragen als je wél een keppeltje draagt?
Tel hierbij de pro-israel houding (en het ontkennen en bagatelliseren van de problematiek van de Palestijnen) en een Likud aanhanger op je kieslijst bij op... volgens mij straal je dan geen neutraliteit uit.
En dat was toch iets wat jou zo aantrok in de PVV?

Ja, die had ik reeds gelezen over het Europeaan door Nederlander vervangen, echter is dat nog geen definitie.
Dus wát is nou een goede Europeaan/Nederlander? Ik weet het serieus niet, jij blijkbaar wel... so please tell me.

Dat van dat keppeltje dat kan. Politici zijn in het algemeen oportunisten, en passen zich vaak aan hun gehoor aan.
De bekendste president, J.F.Kennedy zei ooit 'Ich bin ein Berliner', en dat gaat nog verder.
Politiek gaat om stemmen en zieltjes winnen, en in liefde, politiek en oorlog is alles toegestaan.
Het CDA en PVDA doen loze beloftes aan hun kiezers, om ze, als ze eenmaal regeren, gewoon overboord te gooien.
Een goeie Nederlander is een Nederlander die Nederland op de eerste plaats zet.
Ik heb nooit beweerd dat ik neutraliteit belangrijk vond, want niemand is Neutraal.
Dat blijkt wel uit jouw mening over de Israel - Palestina kwestie. Uit wat jij zegt blijkt dat jij er juist andersom denkt. Geeft niks, maar blijkt alleen dat neutraliteit een utopie is.
Laatst bijgewerkt door Springert op 30-04-10 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:16

Kanelly schreef:
Volgens mij wordt er nog niemand aangevallen op zijn/haar mening, we houden gewoon een discussie.
Maar als mensen in een discussie uitspreken doen, zie ik graag dat ze deze funderen en niet zomaar wat in het wilde weg roepen.
(of zichzelf tegenspreken)

Ik bedoelde jou daar ook niet mee. Dat ging over anderen, vandaar dat ik ook jou op geen enkel vlak aanval of een sneer geef.
We hebben een discussie, en dat vind ik goed. Mag best scherp zijn, maar niet persoonlijk.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:22

Professor schreef:
Springert schreef:

Wanneer u werkekijk jood bent, dan heeft u niets van onze geschiedenis geleerd.
Mijn familie wel, die gaat niet met een Pvv in zee, dat is voor hen het zelfde als de NSB.
Wil niet meer 90% van mijn familie verliezen.
Juist omdat u dezelfde afstamming heeft als ik wat dat aangaat, begrijp ik uw schreeuwen niet.
En juist dat aanvallen van een minderheid is dat wat ons volk een 65 jaar geleden zelf meegemaakt heeft.
En dat begrijp ik niet van u, geheel niet.
Blind achter iemand aanlopen, dat deden de NSBérs ook.
Daarom arm zijn diegene die hun verleden verlogenen.

Dat is onredelijk, Professor. Omdat ik anders denk en stem dan jij wil dat niet zeggen dat ik de geschiedenis niet ken. Alleen ik intrepeteer deze anders. Jij begint dan gelijk te verwijten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:26

Neutraliteit is veelal een utopie ja, dat ben ik met je eens.
Hoewel ik het liever niet wil, zal ik niet ontkennen dat ook ik vooroordelen en vooronderstellingen heb.

Maar, toch... ik quote je nog even
Citaat:
en een heel belangrijk punt vind ik dat het een partij is die niet uit een geloofsovertuiging dit land wil regeren, want daar komt altijd narigheid van

Dát strookt voor mij niet met het openlijk dragen van een keppeltje.

En het 'Ich bin ein Berliner' is i.m.o. nog steeds geen uiting van geloof. ;)

En nu ga ik echt een tukje doen, dat wil ik al uren :+
Tot later!

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:32

Kanelly schreef:
Neutraliteit is veelal een utopie ja, dat ben ik met je eens.
Hoewel ik het liever niet wil, zal ik niet ontkennen dat ook ik vooroordelen en vooronderstellingen heb.

Maar, toch... ik quote je nog even
Citaat:
en een heel belangrijk punt vind ik dat het een partij is die niet uit een geloofsovertuiging dit land wil regeren, want daar komt altijd narigheid van

Dát strookt voor mij niet met het openlijk dragen van een keppeltje.

En het 'Ich bin ein Berliner' is i.m.o. nog steeds geen uiting van geloof. ;)

En nu ga ik echt een tukje doen, dat wil ik al uren :+
Tot later!

Het regeren van een land met als leidraad de bijbel, is toch nog heel wat anders dan op een gelegenheid een keppeltje dragen.
Ministers doen ook hun schoenen uit als ze een moskee binnen gaan of accepteren het dat er geen hand gegeven wordt, terwijl dat niets zegt over hun eigen overtuiging. De PVV heeft een programma waar nergens verwezen wordt naar het regeren van ons land vanuit een geloof.
Neutraliteit heeft daar dan ook niets mee te maken.

Welterusten, slaap lekker.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 17:19

Springert schreef:
superwoman schreef:
Ik geloof niet dat dat de oplossing is. We hebben voornamelijk veel last van Marrokanen.
Chinezen eigenlijk niet (behalve het maffia gedeelte waar de gewone Nederander weinig van zal merken) Ik ben best blij met de chinezen restauranten :=
Ik geloof niet dat je je achtergrond zo naast je neer kan leggen en dus ook niet het land waar je vandaan bent gekomen...
Is imo ook niet erg, zolang "men" er maar geen last van heeft.

Zo is het ook, wat jij zegt. Vandaar dat ik voorstander ben om alle rotte appels definitief te verwijderen. Maar onze linkse rakkers willen gaan praten, en praten en nog een opvangcentrum bouwen en weer praten. Die gasten lachen ons uit. Het enige dat ze echt begrijpen is terug naar Marokko, ze schijten echt in hun broek voor de politie daar.

Dat ben ik wel volledig met je eens. :j

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 17:20

Hahaha, jaha...soms zeg ik wel wat nuttigs!!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 17:39

Zeker weten Springert. ;)

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:29

Springert schreef:
Dat is onredelijk, Professor. Omdat ik anders denk en stem dan jij wil dat niet zeggen dat ik de geschiedenis niet ken. Alleen ik intrepeteer deze anders. Jij begint dan gelijk te verwijten!

Ja dat doe ik, omdat ik net zo als u van deze afstam.
En mijn familie uitgedund is, en vele andere familie´s erdoorheen getrokken heeft.
En juist u, die zegt trots te zijn jood te zijn, die moet dan ook begrijpen en het nuchtere verstand hebben, dat ons volk ca. 6 miljoen mensen verloren heeft.
En door mensen zoals waarop u stemt.
Daar begrijp ik helemaal geen sikkepitje van, en daarom verwijt ik het juist.
Dit is geen spelletje mijnheer Springert, dit is erg belangrijk, u loopt eigenlijk in uw eigen opgestelde mes.
Het ging toen om joden, en iedereen die tegen hun waren, homosexuelen enz enz...
En nu komt er weer een partij die kreten uit, en zie, u iemand die toen ook in de minderheid was, die ondersteund een man die eigenlijk precies als Hitler een zondebok aanwijst.
En nu verstopt u zich als jood zijnde een Nederlander, dat is ok, maar mag dan een Turk dit ook of iemand van wat voor ras dan ook???
Ja.
Dan zijn wij allemaal Nederlanders, zwart, groen of wat dan ook.
Wanneer dit het geval is, dan kan men trots zeggen ik ben Nederlander.
Joden de fanatieke die hebben ook hun eigentaal, en er zijn er die niet goed Nederlandsspreken, zwarte joden heeft men ook, bent u dat vergeten???
Daarom ben ik niet altijd trots een jood te zijn, en zeker niet op de Staat Israel op dit moment.
En wat doet het er toe dat iemand een hoofddoek op heeft???
Helemaal niets, de buitenkant zegt niets over de mens, maar de binnenkant.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 21:00

Professor schreef:
Springert schreef:

Ja dat doe ik, omdat ik net zo als u van deze afstam.
En mijn familie uitgedund is, en vele andere familie´s erdoorheen getrokken heeft.
En juist u, die zegt trots te zijn jood te zijn, die moet dan ook begrijpen en het nuchtere verstand hebben, dat ons volk ca. 6 miljoen mensen verloren heeft.
En door mensen zoals waarop u stemt.
Daar begrijp ik helemaal geen sikkepitje van, en daarom verwijt ik het juist.
Dit is geen spelletje mijnheer Springert, dit is erg belangrijk, u loopt eigenlijk in uw eigen opgestelde mes.
Het ging toen om joden, en iedereen die tegen hun waren, homosexuelen enz enz...
En nu komt er weer een partij die kreten uit, en zie, u iemand die toen ook in de minderheid was, die ondersteund een man die eigenlijk precies als Hitler een zondebok aanwijst.
En nu verstopt u zich als jood zijnde een Nederlander, dat is ok, maar mag dan een Turk dit ook of iemand van wat voor ras dan ook???
Ja.
Dan zijn wij allemaal Nederlanders, zwart, groen of wat dan ook.
Wanneer dit het geval is, dan kan men trots zeggen ik ben Nederlander.
Joden de fanatieke die hebben ook hun eigentaal, en er zijn er die niet goed Nederlandsspreken, zwarte joden heeft men ook, bent u dat vergeten???
Daarom ben ik niet altijd trots een jood te zijn, en zeker niet op de Staat Israel op dit moment.
En wat doet het er toe dat iemand een hoofddoek op heeft???
Helemaal niets, de buitenkant zegt niets over de mens, maar de binnenkant.

Dan begrijpt je me toch verkeerd.
Ik ben helemaal geen voorstander van iedere buitenlander ons land uit zetten.
Het gaat mij alleen om de rotte appels. Degene die problemen veroorzaken, zij die er juist schuld aan zijn dat mensen steeds meer tegen buitenlanders zijn. Zelf ken ik meer goeie dan slechte buitenlanders, vandaar dat ik wil dat de rotte exemplaren vlug uit de mand verwijderd worden voordat ze het goeie fruit ook aantasten.
De PVV vergelijken met de NSB is een levensgevaarlijke uitspraak, professor. Ik denk zelfs over de schreef.
Jij denkt dat ik iets tegen kleur of ras heb, nou dat heb je compleet verkeerd. Ik heb vrienden van alle komaf. Marokkanen, Turken, Surinamers, Antillianen....van ieder groep heb ik wel een of meerdere vrienden. Net als homo's en lesbie's, dus denk ik dat je daar een verkeerde indruk van me hebt.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 21:19

Pvv vergelijken met nsb slaat nergens op. Gaat echt veels te ver.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 21:23

Springert schreef:
Dan begrijpt je me toch verkeerd.
Ik ben helemaal geen voorstander van iedere buitenlander ons land uit zetten.
Het gaat mij alleen om de rotte appels. Degene die problemen veroorzaken, zij die er juist schuld aan zijn dat mensen steeds meer tegen buitenlanders zijn. Zelf ken ik meer goeie dan slechte buitenlanders, vandaar dat ik wil dat de rotte exemplaren vlug uit de mand verwijderd worden voordat ze het goeie fruit ook aantasten.
De PVV vergelijken met de NSB is een levensgevaarlijke uitspraak, professor. Ik denk zelfs over de schreef.
Jij denkt dat ik iets tegen kleur of ras heb, nou dat heb je compleet verkeerd. Ik heb vrienden van alle komaf. Marokkanen, Turken, Surinamers, Antillianen....van ieder groep heb ik wel een of meerdere vrienden. Net als homo's en lesbie's, dus denk ik dat je daar een verkeerde indruk van me hebt.

Begrijp u wel degelijk, dat van die rotteappels zo is Hitler ook begonnen, er zijn wel goeie joden, maar...
De uitspraken van de leider van de PVV die gaan over de schreef, en mijn uitspraken zijn niet levensgevaarlijk, ik leef in een land waar men zijn vrije mening schrijven mag.
Een neger is in orde, jammer dat hij zwart is, dat zegt u eigenlijk, u loopt mee achter iemand die propaganda verkondigd.
Wie is de oorzaak van de Molukkers????
Wij Nederlanders, die hebben wij gebruikt tegen hun eigen volk, tegen de Indonisiers, het waren in feite landveraders.
Hoe komen de Amerikanen aan de Negers juist door de Nederlanders.
Hoe komen wij aan de zovele buitenlanders?????
Juist omdat wij ons te goed vonden voor bepaald werk, en nu de problemen en vooral de economie een knak heeft is het juist het punt om toe te slaan.
En dat de PVV precies als de Naties in de jaren 20, de mensen een zondebok aangeven waardoor zij hun werk verloren hebben, en dan zeggen ze worden in de watten gelegd enz...
Denk niet dat u de sociale nood kent, van deze mensen, en dat daar door bepaalde criminele dingen onstaan.

Maar wij zijn de fout, niet die mensen.
Kent u de mop de echt Amsterdamse mop (kom zelf uit het westen).
Was een man die liet aan zijn vriend achter zijn grachtenhuis in een schuurtje iets zien, allemaal surinamers opgehangen, toen zei zijn vriend dat kun je toch niet doen, er zijn er toch ook nog goede.
Ja zegt ie, die heb ik apart hangen.
Deze mop heeft een diepere betekenis en beschrijft wat u net geschreven heeft.
Wie bepaald wat rotte appels zijn, en waarom doen wij dat dan niet met rotte Nederlanders???
Nee allemaal in dezelfde boot, in goede en slechte tijden.
Denk dat u eens een jaar van een uitkering moet rond komen, in de Bijlmermeer, dan kunt u zich misschien een beter beeld vormen.
U heeft heel makkelijk spreken.
Begrijpen doe ik u best, heel best.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 21:33

oke??

dit begint met een onschuldige vraag en eindigt in een grote discussie,,
En nou niet zeggen dat ik een snotneus ben :o

kijk,
Ik ben zelf moslim maar draag geen hoofddoekje,
en zelf vind ik de burka ook wat te ver gaan,
Maar als iemand ervoor kiest om een hoofddoekje te vragen,
So what?
die persoon blijft nog hetzelfde hoor,
het gaat niet om de verpakking maar wat er in zit.
en er zijn heus wel Moslims die vreselijk hun best doen om zich aan te passen.
Maar wat ik niet snap is dat we over Moslims in het algemeen praten.
Marrokanen stelen
Nederlanders Stelen
Egyptenaars stelen
Jongeren maken nederland onveilig

enz enz. Maar ik ben geen egyptenaren. ik ben een Egyptenaar(es?)

een vraagje:
Stel, Jullie verhuizen naar een islamitisch land omdat jullie daar bijv goed werk krijgen, en IEDEREEN draagt daar burka`s, ga jij er dan ook een dragen

Zo dat moest ik even kwijt,
sorry voor warrig verhaal

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 21:41

Enyaa schreef:
oke??

dit begint met een onschuldige vraag en eindigt in een grote discussie,,
En nou niet zeggen dat ik een snotneus ben :o

kijk,
Ik ben zelf moslim maar draag geen hoofddoekje,
en zelf vind ik de burka ook wat te ver gaan,
Maar als iemand ervoor kiest om een hoofddoekje te vragen,
So what?
die persoon blijft nog hetzelfde hoor,
het gaat niet om de verpakking maar wat er in zit.
en er zijn heus wel Moslims die vreselijk hun best doen om zich aan te passen.
Maar wat ik niet snap is dat we over Moslims in het algemeen praten.
Marrokanen stelen
Nederlanders Stelen
Egyptenaars stelen
Jongeren maken nederland onveilig

enz enz. Maar ik ben geen egyptenaren. ik ben een Egyptenaar(es?)

een vraagje:
Stel, Jullie verhuizen naar een islamitisch land omdat jullie daar bijv goed werk krijgen, en IEDEREEN draagt daar burka`s, ga jij er dan ook een dragen

Zo dat moest ik even kwijt,
sorry voor warrig verhaal

Zelf hoef ik dat niet te doen, ben een man.
Maar onzin terzijden,
Heb familie over de hele wereld, ook in Islamitische landen, maar het vreemde is die hebben minder problemen als Islamieten in zg Christelijke landen.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 21:59

Enyaa schreef:
een vraagje:

Ten eerste zou ik dat nooit doen, juist ook omdat ik het daar niet vrouwvriendelijk vind (in bepaalde delen dus)
Maar als ik daar zou komen en het wordt van mij verlangt, dan zou ik dat idd wel doen ja :j
Echter is zo'n burka natuurlijk wel iets van het geloof en weet niet of het wel gewaardeerd zal worden als ik als niet moslim met zo'n ding ga lopen, dus ik zou het alleen doen als dat wél verlangt wordt of veiliger voor me is.