Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Wilders wordt niet de grootste partij, en Cohen gelukkig ook niet. Volgens de peilingen wordt de VVD dat en dat is maar te hopen!
sarabande schreef:faye schreef:Wilders wordt niet de grootste partij, en Cohen gelukkig ook niet. Volgens de peilingen wordt de VVD dat en dat is maar te hopen!
Welke peilingen kijk jij toch steeds![]()
In alle peilingen staat de PVDA dik 1e
b.v.
http://www.politiekebarometer.nl/
Sandeman schreef:Lang geleden had je Jan Maat. Mocht toen net stemmen en stemde toen op Jan maat.
Chris schreef:Ik denk dat dat komt doordat er meer kritische vragen worden gesteld richting de Wilderskiezers en minder richting de Cohenkiezers..
gohya schreef:Sandeman schreef:Lang geleden had je Jan Maat. Mocht toen net stemmen en stemde toen op Jan maat.
Jaaaa dat klopt,hij was van de Centrum Democraten [CD].
Ik heb toen ook op hem gestemd,en ik werd voor van alles uit gemaakt!
Ik was rascist,een nazi,niet normaal,enz enz.
Als iemand dat vind,prima,ze mogen denken wat ze willen.
Ik stoorde me er niet aan.
gohya schreef:Sandeman schreef:Lang geleden had je Jan Maat. Mocht toen net stemmen en stemde toen op Jan maat.
Jaaaa dat klopt,hij was van de Centrum Democraten [CD].
Ik heb toen ook op hem gestemd,en ik werd voor van alles uit gemaakt!
Ik was rascist,een nazi,niet normaal,enz enz.
Als iemand dat vind,prima,ze mogen denken wat ze willen.
Ik stoorde me er niet aan.
Sandeman schreef:Prima dan begrijp je mij ook. Ik stemde toen ook voor CD, later was ik voor Pim Fortuijn en nu Geert Wilders.
Electra63 schreef:Sandeman schreef:Prima dan begrijp je mij ook. Ik stemde toen ook voor CD, later was ik voor Pim Fortuijn en nu Geert Wilders.
Ik ben dan blij dat jij niet tot mijn kennissenkring behoort, ik heb een hekel aan rascisten.
En je eerder argument dat je niet alleen PVV stemt voor de marokkanen enz. was dus maar gelul, zeg dan gelijk dat je een rascist bent, dan zijn we uitgepraat.
Electra63 schreef:Sandeman schreef:Prima dan begrijp je mij ook. Ik stemde toen ook voor CD, later was ik voor Pim Fortuijn en nu Geert Wilders.
Ik ben dan blij dat jij niet tot mijn kennissenkring behoort, ik heb een hekel aan rascisten.
En je eerder argument dat je niet alleen PVV stemt voor de marokkanen enz. was dus maar gelul, zeg dan gelijk dat je een rascist bent, dan zijn we uitgepraat.