Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:54

Karin schreef:
Barmat schreef:
Wel door "het volk". Het is gewoon zo, iedereen zegt nu: Wat een schijtcoach, hoe HAD hij dat kunnen doen, HIJ heeft ervoor gezorgd dat..... Vraag het 100 mensen op straat en 90-95 % zal het zo zeggen....

En dat terwijl het gewoon veel genuanceerder ligt dan dit.

Heb jij het ze gevraagd? Ik zie die 90-95% iig niet in dit topic en ook niet in de berichtgeving die ik in de pers heb gezien.

Maar ik zal vanmiddag de straat eens opgaan en 100 mensen ondervragen. ;)

Ga eens kijken op een willekeurige website of forum en bekijk daar de reacties eens... Dan zijn woorden als "schijtcoach" en "Hij is schuldig" de minst erge dingen die je kunt vinden... Laat ik het dan maar zo zeggen... Bokt is niet representatief voor de bevolking zal ik je zeggen.

Er worden soms echt hele "I hate Gerard Kemkers" clubs opgericht in dit soort gevallen. Wat schockerend en verschrikkelijk is. Het gaat om sport en niet om levensbedreigende situaties! Maar ja, dit zijn dus dingen die je in het dagelijks leven meemaakt... reacties van mensen die werkelijk heel giftig reageren op zo'n situatie.... heel triest.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:54

In het kader van iemand zijn post hier dat de hele bevolking Gerard uit zou k*kken.
Ik heb dat vandaag ook al een aantal keren te horen gekregen, dat die man zich maar goed moet verstoppen, dat hij uit de buurt moet blijven van het volk, dat hij moet oppassen dat hij niet in elkaar gemept wordt...... tja ik voel dit anders

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:55

[quote="Barmat/]
Er worden soms echt hele "I hate Gerard Kemkers" clubs opgericht in dit soort gevallen. Wat schockerend en verschrikkelijk is. Het gaat om sport en niet om levensbedreigende situaties! Maar ja, dit zijn dus dingen die je in het dagelijks leven meemaakt... reacties van mensen die werkelijk heel giftig reageren op zo'n situatie.... heel triest.[/quote]

Meen je dat.......... de mensen moesten zich schamen :(

Karin

Barmat schreef:
Ga eens kijken op een willekeurige website of forum en bekijk daar de reacties eens... Dan zijn woorden als "schijtcoach" en "Hij is schuldig" de minst erge dingen die je kunt vinden... Laat ik het dan maar zo zeggen... Bokt is niet representatief voor de bevolking zal ik je zeggen.

Er worden soms echt hele "I hate Gerard Kemkers" clubs opgericht in dit soort gevallen. Wat schockerend en verschrikkelijk is. Het gaat om sport en niet om levensbedreigende situaties! Maar ja, dit zijn dus dingen die je in het dagelijks leven meemaakt... reacties van mensen die werkelijk heel giftig reageren op zo'n situatie.... heel triest.

Dergelijke websites en fora zijn IMO evenmin representatief voor de bevolking. :)

Gelukkig maar, denk ik dan.
Laatst bijgewerkt door Karin op 24-02-10 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

itsmi

blauw00gje schreef:
itsmi schreef:
@ Blauwoogje Ben het volledig met je eens, maar hiermee wil ik zeggen dat die springruiter zichzelf de schuld kan geven, en het dus volledig aan hemzelf ligt als hij een fout parcours springt, en het dus niet te vergelijken is met schaatsen!!!

Ik heb het niet vergeleken met springen ;)
Maar ik snap wel wat je bedoelt :P

Iemand vergeleek het met een springparcours dat je uitgebeld werd als je een fout parcours sprong, maar dan heb ik de verkeerde gequoot denk ik ;)

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:56

Net zoals jou, Miep199, ik vind dat 'het volk' niet zo stom moet reageren over Gerard Kemkers. ik zelf deed het gisteravond ook wel even. maar naderhand begon ik in te zien dat hij eigenlijk hartstikke een probleem heeft. en zich diep schuldig voelt! ik heb gewoon medelijden met hem!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:57

Barmat schreef:

Nee, en elke willekeurige website of forum is ook niet representatief voor de bevolking, je zal dan toch echt de straat op moeten!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:57

Karin schreef:
Barmat schreef:

Dergelijke websites en fora zijn IMO evenmin representatief voor de bevolking. :)

Gelukkig maar, denk ik dan.

Nee maar goed... het gebeurt dus wel... en klaarblijkelijk ook op grote schaal... want waar hier op een nette manier gepraat wordt, wordt elders grof gescholden en gedreigd... Vind zoiets zeer beneden peil! Ik hoop werkelijk dat Gerard nooit achter dergelijke posts komt, want als je je al niet ellendig genoeg voelt, voel je je dan zéker al niet lekker ;(

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:58

miep1979 schreef:
In het kader van iemand zijn post hier dat de hele bevolking Gerard uit zou k*kken.
Ik heb dat vandaag ook al een aantal keren te horen gekregen, dat die man zich maar goed moet verstoppen, dat hij uit de buurt moet blijven van het volk, dat hij moet oppassen dat hij niet in elkaar gemept wordt...... tja ik voel dit anders

Echt? Ik heb zo'n medelijden met die man, ik vind hem wel sympathiek en het is toch heel erg dat je zoiets op je naam hebt staan! HIj heeft het niet bewust gedaan en ik ben zelf wel zo'n ui dat ik me zo'n blackout heel goed voor kan stellen!

En aan de andere kant, er is niemand overleden ofzo, dus in het grote geheel moeten we dit maar relativeren...
Laatst bijgewerkt door WowAmigo op 24-02-10 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

_Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:58

Iedereen maakt fouten... zelfs artsen...
Dus ook hij kan fouten maken, en ja wie is er schuldig?
Kan je denk lang over door blijven gaan, maar hij had ook gewoon de buiten bocht kunnen nemen. Het is niet anders, en het is gebeurd. hoe erg ik het ook mag vinden, maar fouten maken doet iedereen.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:01

itsmi schreef:
blauw00gje schreef:
Ik heb het niet vergeleken met springen ;)
Maar ik snap wel wat je bedoelt :P

Iemand vergeleek het met een springparcours dat je uitgebeld werd als je een fout parcours sprong, maar dan heb ik de verkeerde gequoot denk ik ;)

Ach, maakt ook niet uit ;)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:02

Ik zou het prachtig vinden als Kemkers in zijn persconferentie iets zegt in de trant van hoera Sven en ik zijn allebei mens, allebei hebben we een fout gemaakt, hij op aansporen van waar ik de fout inging, mensen maken fouten!

MarjonTampon

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:04

Ik kan alleen maar zeggen: HAHAHAHAHAHA PRACHTIG!!!!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:05

Huh? Ik snap jou niet miep? Hij op aansporen van waar ik de fout inging? Dat gedeelte over aansporen snap ik niet.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:05

MarjonTampon schreef:
Ik kan alleen maar zeggen: HAHAHAHAHAHA PRACHTIG!!!!

Vind ik een beetje een banketstaaf reactie, zowel naar Sven als naar Kemkers..

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:08

tja fouten worden gemaakt.. dat doet iedereen.
helaas is het nogal banketstaaf als dit voor 6.7 miljoenkijkers gebeurt en je in de top van de top zit..

volgens mij heeft hij nog een kans. ik hoop van harte dat hij die pakt en zijn overwinning recht zet.

Verder vind ik het een beetje erg hoe de coach zo word afgemaakt.. beetje triest eigenlijk. fouten maken is menselijk, maar om nou zo hard de grond in te worden geboord..

er is niemand die daar staat, maar die coach wel! en die zal het wel weten, ondanks 1 foutje. er is niemand die dat evenaart..

BPVS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:09

Hoezo heeft hij nog een kans? Er wordt op de OS echt maar 1x een tien kilometer gereden, hoor :D

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:12

ik ben nu al schijtzat van alle Kemkers grapjes die je ongewild op heeeel veel sites tegenkomt...mensen moesten zich schamen!!! :(
waarom vergeten mensen nu in 1 x dat die man al heel veel bereikt heeft, Sven heeft al een gouden medaille, mede dankzij een super trainer.
toen ik het zag gebeuren gisteravond heb ik alleen medelijden met die man gehad...voor Sven ook vreselijk natuurlijk

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:14

itsmi schreef:
Huh? Ik snap jou niet miep? Hij op aansporen van waar ik de fout inging? Dat gedeelte over aansporen snap ik niet.

Gerard spoorde / sommeerde Kramer naar de binnenbaan te gaan, dat is ook waar Gerard de fout in ging ;)

itsmi

Ik denk dat ze bedoelen dat hij nog een kans heeft op een medaille, aangezien er volgens mij (vrijdag) weer een wedstrijd is..

Mizoan

liss schreef:
ik ben nu al schijtzat van alle Kemkers grapjes die je ongewild op heeeel veel sites tegenkomt...mensen moesten zich schamen!!! :(
waarom vergeten mensen nu in 1 x dat die man al heel veel bereikt heeft, Sven heeft al een gouden medaille, mede dankzij een super trainer.
toen ik het zag gebeuren gisteravond heb ik alleen medelijden met die man gehad...voor Sven ook vreselijk natuurlijk

Ben het helemaal met je eens :P

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:15

BPVS schreef:
Hoezo heeft hij nog een kans? Er wordt op de OS echt maar 1x een tien kilometer gereden, hoor :D

hij mag van de week toch nog een keer?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:15

itsmi schreef:
Ik denk dat ze bedoelen dat hij nog een kans heeft op een medaille, aangezien er volgens mij (vrijdag) weer een wedstrijd is..

:j vrijdag Ploegachtervolging en reken maar dat Kramer gebrand is op goud *D

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:16

miep1979 schreef:
itsmi schreef:

Gerard spoorde / sommeerde Kramer naar de binnenbaan te gaan, dat is ook waar Gerard de fout in ging ;)

Ja maar je zei het vanuit Kemkers, dus daarom snapte ik het niet. Maar laat maar. Ik kan het niet verwoorden, of anders wordt het een lange post.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:17

miep1979 schreef:
itsmi schreef:

:j vrijdag Ploegachtervolging en reken maar dat Kramer gebrand is op goud *D

Alleen is het vervelende dat hij dan niet de enige is :P kan hij nog zo snel zijn, zijn er alsnog 2 andere die hem ook bij moeten kunnen houden!