Adil18 schreef:Geen probleem hoor, ik geef toch aan dat dit een discussie is, in mijn ogen dan?
Ik reageerde hierop:
MISTRAL94 schreef:Toch wel typisch, had Adil "gevoelsmatig" voor een andere partij gekozen werd daar ook niet als zodanig op gereageerd. Wat ik me af vraag waarom de tegenstanders van Wilders er zo mee bezig zijn om mensen op andere gedachte te brengen? Vanwaar deze angst dat Geert goed zal gaan tijdens de verkiezingen of hoe je het ook noemen wilt?
Adil18 schreef:Mistral, ik trek me er niks van aan hoor. Ik mag gelukkig kiezen wat ik wil

Maar ben het wel met je eens en dat zijn ook zaken die ik me afvraag...
MISTRAL94 schreef:Adil: Precies, mijn mening zal niet veranderen, misschien juist wel versterken hoe harder mensen gaan roepen dat je dit niet moet doen

Verder...
Adil18 schreef:Toekie, ik stelde als eerste de vraag, waarom met een wedervraag (zonder verklaring) beantwoorden? Daar ga ik niet op in. Ik zie overeenkomsten in de aanpak an sich waarvan ik denk dat deze niet gaat werken en vraag jou over je kunt laten zien dat het anders is, want dit is het volgens jou. Ik hoef mezelf niet te overtuigen.
Nee dit zie ik toch echt anders. Jij beschuldigt GroenLinks ervan dat zij dezelfde aanpak hebben en dat het tot niets gaat leiden. Terwijl ze nog nooit geregeerd hebben en wel degelijk andere partijpunten en visie hebben. Je baseert het dus op weinig tot niets. Ik wil gewoon graag voorbeelden die jouw mening onderbouwen. Waarom zou ik die ineens moeten gaan geven?