16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:31

Miska schreef:
__Nathalie__ schreef:
Nou lees even terug zou ik zeggen. Ik heb een hoop mee gelezen zonder te reageren. Dus mekkeren kan ik het niet noemen. Daarbij dring ik mijn mening niet continu op zoals jij wel doet en praat ik over niemand lelijk zoals jij wel doet.

Zoals jij nu praat over paay zegt meer over jou als over haar.

Jij en een paar anderen praten lelijk tegen mij, terwijl ik net zoveel recht heb om hier te posten dan jullie en ook al lees je mee en reageer je niet, val je mij nu aan.
Maar goed, dat interesseert mij verder niet, want het werkt juist averechts.

Is het ons dan nu toegestaan jou de forumh*or te noemen, zoals jij dat vergelijkenderwijs over PP zegt? Je bent wel erg nadrukkelijk aanwezig in dit topic, met meningen en opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn. Natuurlijk heb je het recht je meningen te ventileren maar ik vraag me vol verbazing af waarom iemand die kennelijk zó op 'oppervlakkigheid, nep en leeghoofdigheid' spuugt, zich zo energiek en zonder enige vorm van fatsoen blijft uitspreken in dit topic. Een rechtvaardiging van je eigen problematische verleden? Hoezo aandachtsjunk?

Rennie89

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:33

Miska, al was het een "grapje" van Theo, het is TV! IEDEREEN ziet het! Ik vind het onwijs respectloos hoe hij zich gedroeg en ook heel erg kinderachtig, had het niet verwacht en Patricia reageerde heel goed :)

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:34

wat een %_"# die theo, bah!
patricia paay is een hele mooie vrouw om te zien en dat ze zestig is en in de playboy staat is best wel cool, ze ziet er toch goed uit dus lekker belangrijk!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:34

Ik vind dat je jezelf alweer nogal tegenspreekt.

Als er hier 1 in het topic is die iets niet met een koreltje zout neemt ben jij het wel en nu zeg je dat je het met een korrel zou moet nemen?

Overigens is een discussie iets heel anders als continu je mening opdringen en bij het zelfde blijven hangen en met one liners komen.

En inderdaad eens met bovenstaand je vind paay camera geil en een aandachts trekker maar hier in dit topic ben je zelf ook een aandachts trekker dus waar is het verschil?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:38

Fiffill schreef:
xx_Horsiex schreef:

Hier ben ik het mee eens. Niet alleen een voorbeeld voor oudere vrouwen maar voor iedereen.

Maar waar het om gaat, waarvoor ze in de Playboy staat, dat is haar lijf: als oudere vrouwen daar een voorbeeld aan moeten nemen dan zitten ze allemaal in de wachtkamer van de plastisch chirurg. :n

Nou ik weet het niet, kijk, zij heeft natuurlijk een personal trainer die haar dagelijks ofzo begeleid, en de financien om goede verzorgingsmiddelen te gebruiken (zal wel geen Dove zijn ;-))

Als ik de tijd en het geld (en de make up :D ) had zag ik er ook wel wat strakker en beter uit, en ik denk dat veel oudere vrouwen echt wel weten dat zoiets je niet aan komt waaien hoor. Dan zou je als oudere vrouw er niet meer goed uit mogen zien omdat anders al die andere vrouwen in de dip raken?
Ik vind het juist wel een voorbeeld, als je goed voor je lijf zorgt hoef je niet dramatisch af te takelen als je ouder wordt!

Verder vond ik Theo echt te grof, hij mag best iets vinden maar breng het even anders zeg. Dit vond ik gewoon sneu. Ik vond haar reacties echt sterk, ze liet zich niet opnaaien, vond ik heel knap!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:39

Jannepauli schreef:
Is het ons dan nu toegestaan jou de forumh*or te noemen, zoals jij dat vergelijkenderwijs over PP zegt? Je bent wel erg nadrukkelijk aanwezig in dit topic, met meningen en opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn. Natuurlijk heb je het recht je meningen te ventileren maar ik vraag me vol verbazing af waarom iemand die kennelijk zó op 'oppervlakkigheid, nep en leeghoofdigheid' spuugt, zich zo energiek en zonder enige vorm van fatsoen blijft uitspreken in dit topic. Een rechtvaardiging van je eigen problematische verleden? Hoezo aandachtsjunk?

Noem het wat je wilt, maakt mij werkelijk waar niets uit.
Als jij je geroepen voelt om dat te doen, wat let je?
Het is maar net van welke kant je het bekijkt.

__Nathalie__ schreef:
Ik vind dat je jezelf alweer nogal tegenspreekt.

Als er hier 1 in het topic is die iets niet met een koreltje zout neemt ben jij het wel en nu zeg je dat je het met een korrel zou moet nemen?

Overigens is een discussie iets heel anders als continu je mening opdringen en bij het zelfde blijven hangen en met one liners komen.

En inderdaad eens met bovenstaand je vind paay camera geil en een aandachts trekker maar hier in dit topic ben je zelf ook een aandachts trekker dus waar is het verschil?

Helemaal niks, maar idem!
Je reageert erop dus blijkbaar wil jij je zegje ook doen...

"Better tame that girl because she's a wild one" Of niet?
Leven en laten leven.
Viva la vida.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:40

Miska: Die laatste alinea van je... Dat is precies wat jij tegenover PP doet....

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:40

Theo is in mijn ogen veel te ver gegaan. Hij kon best doormiddel van een grapje 1x duidelijk laten blijken dat hij haar wat te oud vond maar dit is ver over de schreef. Respect dat ze zo rustig bleef. En ik geef haar groot gelijk dat ze hem geen hand gaf, die was ie niet waard.

Ik kende hem nog niet, maar van mij krijgt iig nooit geen geld meer voor een kaartje want ik hoef niet naar m toe.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:41

listiglistje schreef:
Citaat:
Paay: "aan mijn lichaam is niets gedaan!".

Note: het hoofd is een onderdeel van het lichaam ;-)

De behandelingen volgens haar eigen behandelend plastisch chirurg Dr. Schumacher:

"Naast Borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie ('die was iets te puntig') én een liposuctie van billen en bovenbenen,"

Ga dan niet daar aan tafel zitten liegen als je door Theo ermee geconfronteerd wordt :+ hij noemde hem trouwens Dr. Schuman :=

Precies. Echt niet dat het zo puur natuur is - dat zie je sowieso al meteen.
Al valt het niet te ontkennen dat ze er iets minder platgespoten uitziet dan ons vredesduifje bijvoorbeeld.

Dit heeft niks met goed voor je lijf zorgen te maken.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:41

moet zeggen de sfeer in dit topic is er sinds gister niet echt beter op geworden

Miska heeft een duidelijke mening, steekt die niet onder stoelen of banken.
niet iedereen is het hier mee eens, of begrijpt dit, begrijp er zelf ook geen biet van
maar we kunnen dit wel proberen te respecteren ;)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:42

Leven en laten leven? Dan hoef je ook niet zo lelijk over paay te praten :)*

Hoe verder we komen hoe meer je jezelf tegen spreekt. :+

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:45

terorita schreef:
moet zeggen de sfeer in dit topic is er sinds gister niet echt beter op geworden

Miska heeft een duidelijke mening, steekt die niet onder stoelen of banken.
niet iedereen is het hier mee eens, of begrijpt dit, begrijp er zelf ook geen biet van
maar we kunnen dit wel proberen te respecteren ;)

Er word ook niet gezegt dat ze geen mening mag geven maar je kan ook een keer te ver door draven om het in paarden termen te houden :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:46

xxriiannee schreef:
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.
Had dit niet achter haar gezocht en dacht dat zij heel "gewoon" is.
Ik had het dus niet van haar verwacht.. ;)

Dus als je heel `gewoon`bent kun je het niet maken in de Playboy te staan?
Verwacht had ik het ook niet maar om het nou erg te vinden? Als ik 60 zou zijn zou ik ook wel zo`n lijf willen hebben!

Ik heb niets anders als respect voor Patricia Paay!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:46

lifaya schreef:
Miska, al was het een "grapje" van Theo, het is TV! IEDEREEN ziet het! Ik vind het onwijs respectloos hoe hij zich gedroeg en ook heel erg kinderachtig, had het niet verwacht en Patricia reageerde heel goed :)

Dat klopt en ik praat het ook niet goed, maar 2 kijven 2 schuld.
Paay reageerde inderdaad kalm, maar spuwt achteraf nog wel even dr gal en dat moet ze zelf weten, maar vind ik ook niet correct.
Theo was grof, maar mag het wel zeggen en hij zegt het tenminste recht in haar gezicht.
Definitie van goed of fout blijft een eeuwige discussie, want ik vind het niet fout, maar ook niet goed.

Liezel1 schreef:
Miska: Die laatste alinea van je... Dat is precies wat jij tegenover PP doet....

Is dat zo, mijn mening is wat jullie eerder allemaal hebben kunnen lezen.
Ze moet het zelf weten, maar mijn mening is gebaseerd op een ervaring waardoor ik moeite heb met naaktheid etc.
Al ne#kt ze de hele wereld rond dan moet ze dat zelf weten, maar dan vind ik het nog niet smakelijk.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:51

__Nathalie__ schreef:
Er word ook niet gezegt dat ze geen mening mag geven maar je kan ook een keer te ver door draven om het in paarden termen te houden :Y)

jjaaaa maar probeer daar dan niet over heen te galoperen...maar ontspannen langsheen te huppelen.
ik zeg niet dat ik haar redenering snap, want dat doe ik ook echt niet.
maar d'r constant boven op springen heeft geen zin.

Fenrir

Miska, je bent echt niet de enige die vervelende ervaringen heeft op het gebied van seksualiteit en naaktheid, maar ook ik ben het er mee eens dat je mening en de reden ervoor ons nu wel duidelijk is geworden. Je hoeft je niet steeds achter die reden te verschuilen en je mening opdringen gaat niet werken, want anderen denken er anders over dan jij en dat gaat heus niet veranderen als je twintig keer hetzelfde vertelt.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 11-12-09 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonita_Bon

Ik heb net het filmpje bekeken. Erg smakeloos van meneer Maassen. Hij probeerd inderdaad dwars te liggen, koste wat kost zijn gelijk halen ten koste van de gevoelens van een ander mens.
Ik vind het niet zo nodig dat mevr Paay in de playboy gaat staan, ik vind het wel degelijk aandachtstrekkerij, maar de foto's zijn wel erg mooi geworden en ze is (voor haar leeftijd maar ook als je dat feit niet mee laat wegen) een prachtige vrouw. Hier en daar is er aan geknutselt, nouja mooi gedaan zou ik zeggen!
Theo Maassen denkt dat hij op het podium staat bij zijn eigen cabaret show, en word niet gehinderd door enige tact....

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:53

Blingh schreef:
xxriiannee schreef:
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.
Had dit niet achter haar gezocht en dacht dat zij heel "gewoon" is.
Ik had het dus niet van haar verwacht.. ;)

Dus als je heel `gewoon`bent kun je het niet maken in de Playboy te staan?
Verwacht had ik het ook niet maar om het nou erg te vinden? Als ik 60 zou zijn zou ik ook wel zo`n lijf willen hebben!

Ik heb niets anders als respect voor Patricia Paay!

Je snapt best wat ik bedoel ;)
en als je even goed leest zie je ook dat ik mening is veranderd.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 11:59

Fiffill schreef:
BloemBloem schreef:
Dus.... :?

Is het geen puur natuur, wat lifaya wel geloofde. Vandaar dat ik het zei.
Voor mijn part spuit ze zichzelf helemaal vol met die rommel, maar kom er dan eerlijk over uit.

Dat doet ze toch ook? "Aan mijn lichaam is niets gedaan" maar aan haar gezicht wel, staat ook in interviews, botox ja, tanden bleken ja, extensions ja, hals-gezichts lift ja etc... Bovendien hoef je niet iedereen alles uit de doeken te doen he, laat ze maar kijken

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:00

Iedereen doet wat hij/zij zelf wil je hebt verantwoording af te leggen aan degeen die je naast staan en niet aan heel Nederland
Opmerkingen over Ho er enz enz zijn totaal onrespectvol en als zou iemand dat zijn is het hun eigen verantwoording en hoeven ze dat niet aan ons uit te leggen
Heb mijn buik vol van dit oeverloos gegooi met modder en verlaat daarom deze vuilspuiterij want discussie is het niet meer.
Hoop dat iedereen voor de toekomst veel wijsheid krijgt en minder andere mensen gaat veroordelen

OOrdeel niet zodat ge niet veroordeelt wordt

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:00

Inderdaad niet echt netjes om iemand persoonlijk aan te vallen.

Maar vind het ook nergens op slaan dat er hier word gereageerd dat Patricia
ordinair is.. en lelijk o.i.d.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:01

Even goed lezen Bonita_Bon.

Ten eerste is het hoofd een onderdeel van het lichaam.

Ten tweede:
listiglistje schreef:
De behandelingen volgens haar eigen behandelend plastisch chirurg Dr. Schumacher:

"Naast Borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie ('die was iets te puntig') én een liposuctie van billen en bovenbenen,"

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:01

xxriiannee schreef:
Inderdaad niet echt netjes om iemand persoonlijk aan te vallen.

Maar vind het ook nergens op slaan dat er hier word gereageerd dat Patricia
ordinair is.. en lelijk o.i.d.

En dat Theo lelijk is? En verlept?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:02

Fiffill schreef:
Even goed lezen Bonita_Bon.

Ten eerste is het hoofd een onderdeel van het lichaam.

Ten tweede:
listiglistje schreef:

Maar wat is hier de waarheid van? heeft hij dat echt gezegt? Want een dokter mag zoiets helemaal niet over zijn patienten zeggen lijkt mij?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:03

Sowieso heeft PP al eerder in een interview verteld dat er iets aan haar borsten was gedaan...