Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elllis schreef:Mijn kinderen van 14 en bijna 17 ... kunnen gelukkig wel haarfijn uitleggen waarom ze nooit Wilders zouden stemmen ..
Ook in discussie`s op school ..
sarabande schreef:elllis schreef:Mijn kinderen van 14 en bijna 17 ... kunnen gelukkig wel haarfijn uitleggen waarom ze nooit Wilders zouden stemmen ..
Ook in discussie`s op school ..
In deze discussie was iemand die voortdurend klaagde dat ze werd nageroepen en zo, dat was haar motivatie. Ik denk dat als je dat stoort je daar een einde aan moet maken, misschien met behulp van vaders of broers, of er gewoon niet naar moet luisteren.
Want dat zijn wel de gevoelens waar Wilders op inspeelt
Willy_UrsB schreef:waar of niet, denk wel dat hij zo gaat eindigen, hij heeft de zelfde iedeen als pim fortyn, en je kunt zien hoe het met hem is geeindigd.
Ik kan niet zeggen dat ik op hem zal gaan stemmen, maar in sommige dingen heeft hij best wel gelijk.
Lyonesse schreef:sarabande schreef:Wat mij meer interesseert is in welk kader daar in de klas over gepraat is.
Waarom 3/4 voor is
Is daar uitleg voor, is daar op ingegaan
Neemt een onderwijzer/es dit als zoete koek aan???
Het is niet aan een onderwijzer om zoiets te beinvloedenGodzijdank gebeurd dat niet.
sarabande schreef:Lyonesse schreef:
Het is niet aan een onderwijzer om zoiets te beinvloedenGodzijdank gebeurd dat niet.
Gezien de uitslag heeft die onderwijzer/es dat wel gedaan
Want als je kinderen van 14 jaar gaat doorvragen en uitleg laat geven over het hoe en waarom, komen er vaak heel andere cijfers uit. Overigens onderwijzers doen niet anders dan beinvloeden, in positieve zin meestal
Ethelate schreef:Geert speelt het heel slim en doordacht, hij weet dingen wel in de aandacht te brengen! Helaas wordt hij door de media helemaal zwart gemaakt en wordt elke uitspraak overtrokken. Er gebeuren veel dingen nu onder het CDA beleid (abortus, scholen die homo-docenten mogen weigeren) die er ff 'door heen gedrukt worden' met zo min mogelijk media aandacht. Dat het goed is dat er tegen in gegaan wordt.
Voor de duidelijkheid, ik ben het echt niet eens met al zijn uitspraken en ideeën!