Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
We zien wel wat er van komt
Ik denk zomaar dat als die artiest hoort wat het prijskaartje word, hij er voor zal zorgen dat hij die 4500 niet hoeft te betalen. En ik denk zomaar dat hij nog gelijk zal krijgen ook 
) ... Omdat ze schrok van pa z'n reactie en tenslotte bij hem moet wonen heeft is ze dan maar de schuld bij de tatto-man gaan schuiven niet denkend dat het zo zou escaleren, want niets vermoedend is pa ziedend van woede met de hele zaak uit de kast gerold natuurlijk z'n dochter blindelings gelovend en de tattoo-man snapte die man gewoon niet in z'n plat kortrijks uit z'n dak gaand en het sterremeisje even plat reagerend op paps ... die man volgde gewoon niet wat gebeurde onder z'n eigen neus
... en toen zat ze vast, ene leugen moest de vorige leugen indekken en huppa ... Ze is trouwens al mooie bedragen geboden geweest voor tv-interviews
... ze zal nog blij worden met 'r sterren of kunnen betalen voor een deftige "gum" om ze eraf te krijgen (althans diegene die nog verwijderd kunnen worden zonder blijvende schade) alhoewel ze zelf wel blij was ermee maar dankzij de hele mediastorm errond de lol er al wel vanaf is ...
Mooi, nodig ook maar verdorrie, laat die grensgevallen toch hun lolletje (en wij het onze
) dus AUB niet helemaal verbieden, bedenktijd ofzo zou wel nuttig zijn lijkt me. Desnoods tekenen ze die dingen erop met alcoholstift om te laten zien hoe het zou zijn en laten ze de klant maar een maand zo rondlopen om te zien of het echt wat is
pharagirlke schreef:Hij is inmiddels bedreigt door oom David en heeft zelfs al klappen gekregen, artiest heeft aangifte gedaan.
.
xKatleentjex schreef:pharagirlke schreef:Hij is inmiddels bedreigt door oom David en heeft zelfs al klappen gekregen, artiest heeft aangifte gedaan.
Bedoel je dit of nog iets anders? http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid ... chten.aspx
Hier staat wel in dat ze 48 uur de tijd krijgt. In een ander artikel staat dat ze een advocaat heeft genomen, die haar vertelt heeft te zwijgen over te zaak en dat die advocaat(donderdag was het meen ik?) verder toelichting zou geven. Ik was wel lichtjes teleurgesteld toen er niet "Jef Vermassen" stond, dat had het helemaal mooi gemaakt.

Citaat:Sterrenmeisje krijgt baan in tattooshop
KORTRIJK - Kimberley Vlaeminck, het meisje dat 56 sterren in haar gezicht getatoeëerd kreeg, krijgt een baan bij een tatoeageshop in het Vlaamse Kortrijk.
Tattoo Mike, de concurrent van de man die Kimberley de tatoeage gaf, pikt zo een graantje mee van alle media-aandacht. Dit meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag.
''Kimberley is het levende voorbeeld van hoe het verkeerd kan lopen met een tatoeage. Daarom is ze nuttig in mijn zaak'', aldus haar nieuwe werkgever. Het meisje zal als een soort ervaringsdeskundige aan de slag gaan en klanten adviseren.
Excuses
De tatoeëerder die de sterretjes aanbracht, eist dat het 18-jarige meisje binnen 48 uur publiekelijk haar excuses aanbiedt. ''Anders klaag ik haar aan wegens laster en eerroof'', aldus Rouslan Toumaniantz.
Er loopt al een klacht tegen de oom van Kimberley wegens doodsbedreigingen aan het adres van Toumaniantz.
Beklagen
Kimberley's advocaat verklaart dat het meisje volledig instemde met het zetten van de tatoeage en zich pas achteraf begon te beklagen. ''Ze viel niet in slaap, noch verloor ze haar bewustzijn.''
De advocaat heeft het meisje en haar familie al opgedragen voorlopig uit de publiciteit te blijven en hun mond houden.
Laika schreef:Je zou dat domme wicht toch toewensen dat ze alle zendtijd die aan haar leugens besteed zijn zou moeten betalen. Het zal je dochter maar zijn, nou bij mij zou ze écht sterretjes zien met haar leugens! Ik zou me doodschamen als ouder, en niet meer over straat durven

Laika schreef:Je zou dat domme wicht toch toewensen dat ze alle zendtijd die aan haar leugens besteed zijn zou moeten betalen. Het zal je dochter maar zijn, nou bij mij zou ze écht sterretjes zien met haar leugens! Ik zou me doodschamen als ouder, en niet meer over straat durven
rockwitch schreef:whahaha ik hoor ook net dat ze gaat werken in een tattooshop als ervaringsdeskundige, mijn god wat een uitmelkerij zeg. Als ik haar zou zien zou ik daar dus echt geen advies of wat dan ook van aannemen. Vind het erg rot voor die tattoeerder want hij is in een kwaad daglicht gesteld terwijl het zoals iedereen ook wel verwachtte gewoon gel*l is. En dan nog doodsbedreigingen door die oom. Echt schandalig, van mij mag die familie behoorlijk gaan betalen als die tattoeerder klanten verloren is daardoor.
Is wel makkelijk een baantje krijgen met liegen en bedriegen. Ik ga ook eens zoiets proberen om promotie te krijgen op het werk, eens kijken hoe snel ik ontslagen wordt
Marshaha schreef:poes schreef:Mijn vriendin heeft een tattoo die zo dik staat enneee... dat blijft dus zo dik hoor bij sommigen.
dan is ie een beetje stukgestoken, littekenweefsel
kan zijn dat sommige stukjes van de sterren te diep staan, durf ik zo niet te zeggen, maar dat ziet er dus anders uit