MLoeser schreef:gelukkig is het geen kind... Vraag me wel af hoe het met het kind is. Vreselijk!
Om eerlijk te zijn vind ik het net zo erg als er een volwassene overleden is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Het zegt overigens ook wel wat over de beveiliging in nederland..
Sjukke schreef:Pff dat tweede filmpje op geen stijlhttp://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week18/Thu12.ruwbeeld_apeldoorn.xml Daar krijg ik wel kippenvel van! Maar inderdaad! Die beelden kunnen erg belangrijk zijn voor het onderzoek.
Geenstijl.nl schrijft ook dat er mogelijk een passagier uit het raam was gesprongen voordat de auto de menigte in reed.. Maargoed, ik wacht de persconferentie af want Geenstijl.nl schrijft vaak een verhaal groter dan het is.
Ninthe schreef:Meiden, ik moet gaan want ik moet me klaarmaken voor het werk, zal daar ook wel gesprek en paniek zijn
Ik kan de persconferentie niet meer meemaken, dan ben ik al op het werk. Is er iemand die mij misschien kan smsen? Ik wil echt graag op de hoogte blijven, iemand die zich aanbied? dan PB ik mijn nummer even!
Honeybee schreef:Op RTL7 was eerder een politieagente die de verslaggever vertelde dat de bestuurder meegenomen was naar het bureau voor verhoor. Correspondent zei toen nog, dus hij verkeerd niet in levensgevaar? Agente zei daarop, ik kan alleen zeggen dat hij is meegenomen naar het bureau voor verhoor. Verder weten we nog niets.
Communicatie verloopt op zo'n moment niet erg lekker. Er wordt teveel gespeculeert. Ook ik ben benieuwd naar de persconferentie.
Ninthe schreef:Meiden, ik moet gaan want ik moet me klaarmaken voor het werk, zal daar ook wel gesprek en paniek zijn
Ik kan de persconferentie niet meer meemaken, dan ben ik al op het werk. Is er iemand die mij misschien kan smsen? Ik wil echt graag op de hoogte blijven, iemand die zich aanbied? dan PB ik mijn nummer even!
Sjoert schreef:Honeybee schreef:Op RTL7 was eerder een politieagente die de verslaggever vertelde dat de bestuurder meegenomen was naar het bureau voor verhoor. Correspondent zei toen nog, dus hij verkeerd niet in levensgevaar? Agente zei daarop, ik kan alleen zeggen dat hij is meegenomen naar het bureau voor verhoor. Verder weten we nog niets.
Communicatie verloopt op zo'n moment niet erg lekker. Er wordt teveel gespeculeert. Ook ik ben benieuwd naar de persconferentie.
Dat kan haast niet.
Dit was een hoog energetisch trauma. Die man moet eerst door een trauma-screening.