manzano schreef:Dat maakt op zich niet zoveel uit als het om een Nederlandse burger gaat.
Ow ok, ik dacht dat Thailand er redelijk dicht om was. Weer wat geleerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Dat maakt op zich niet zoveel uit als het om een Nederlandse burger gaat.
katiavl schreef:manzano schreef:Dat maakt op zich niet zoveel uit als het om een Nederlandse burger gaat.
Ow ok, ik dacht dat Thailand er redelijk dicht om was. Weer wat geleerd
Liezel1 schreef:Toen Peter 5 min later echter belde was 1 van de eerste dingen die Joran zei:"Bedankt voor de €1.000,-".
Toen had hij dus in de gaten dat de GEHELE actie van Peter afkomstig was... Vanwaar die omsalg binnen 5 minuten? Waarom vroeg Joran hem niet hoe hij aan die info kwam?
manzano schreef:Nou ja, het ligt eraan hoe je het bekijkt/opvat.
Maar NL mag dus wel wat doen omdat het een Nederlander betreft. Wel is het zo dat Thailand graag dingen zelf afhandelt en niet snel uitleveren aan NL ofzo. Ze mogen dus feitelijk beiden optreden.
manzano schreef:Liezel1 schreef:Toen Peter 5 min later echter belde was 1 van de eerste dingen die Joran zei:"Bedankt voor de €1.000,-".
Toen had hij dus in de gaten dat de GEHELE actie van Peter afkomstig was... Vanwaar die omsalg binnen 5 minuten? Waarom vroeg Joran hem niet hoe hij aan die info kwam?
Waarschijnlijk omdat hij net op msn had gezegd dat hij een Thai op Peter zou afsturen.
Peter belde op en begon het gesprek met "zo joran, ik hoorde dat jij een thai op mij gaat afsturen om me morres te leren".
Dat is natuurlijk 1+1=2. Joran is wat dat betreft natuurlijk slim zat
WildWings schreef:manzano schreef:Nou ja, het ligt eraan hoe je het bekijkt/opvat.
Maar NL mag dus wel wat doen omdat het een Nederlander betreft. Wel is het zo dat Thailand graag dingen zelf afhandelt en niet snel uitleveren aan NL ofzo. Ze mogen dus feitelijk beiden optreden.
Maar als Joran zich nu in Nederland zou bevinden, is NL dan verplicht om hem als het ware uit te leveren aan Thailand als hij daar berecht kan worden op grond van de 'bewijzen' die er nu zijn? Of dat niet, omdat hij tenslotte nu in NL is en hier geen strafbaar feit heeft gepleegd?
Liezel1 schreef:manzano schreef:
Waarschijnlijk omdat hij net op msn had gezegd dat hij een Thai op Peter zou afsturen.
Peter belde op en begon het gesprek met "zo joran, ik hoorde dat jij een thai op mij gaat afsturen om me morres te leren".
Dat is natuurlijk 1+1=2. Joran is wat dat betreft natuurlijk slim zat
Daar had ik ook al aan gedacht..
Maar daaruit blijkt dan ook wel dat Joran heel erg op zijn hoede is...
Hij had natuurlijk ook kunnen denken dat alleen zijn communicatie getaped werd..
IndianLady schreef:Als Peter zo graag geld kwijt wil, ik kan ook wel €1000,- gebruiken.