Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pubelia schreef:Mij lijkt als je zo'n grap uit haalt dat je echt niet bij rtl boulevard komt hoor
MarcoBorsato schreef:pubelia schreef:Mij lijkt als je zo'n grap uit haalt dat je echt niet bij rtl boulevard komt hoor
Het is al lang en breed bij RTL boulevard geweest
Nikka schreef:Ik denk dat je de consequenties van zo'n telefoontje niet overziet op dat moment, want het is ineens een hype geworden.
Nikka schreef:Er komen zat rare verhalen op de radio zonder dat ze meteen bij RTL Boulevard te zien zijn.
FZ_Lin schreef:Het is hoogstwaarschijnlijk een misselijkmakende grap.
Het is iig niet Ceriel geweest. Arme knul wordt helemaal kapot gescholden en krijgt zelfs doodverwensingen naar zijn gezicht toe gesmeten.
verania schreef:ik neem aan dat dit een grap is,
ik denk dat diegene die de euthanasie heeft gedaan zich dan wel melde dat het wel zo was.
ook hij leest de krant en kijkt tv (neem ik aan)
wendy_x schreef:waar staat dat ceriel het niet heeft gedaan?
hij kan zelf wel zoiets leuks vertellen, maar tegenwoordig kan je blijkbaar niemand meer vertrouwen...! feiten
wendy_x schreef:waar staat dat ceriel het niet heeft gedaan?
hij kan zelf wel zoiets leuks vertellen, maar tegenwoordig kan je blijkbaar niemand meer vertrouwen...! feiten
Karin schreef:Tja. Coldplay is erg hot op het moment, veel fans in NL, Viva la Vida staat op #1 in de Top 40 en ze traden vorige week op in NL. IMO idd een doelloos feitje.
FZ_Lin schreef:wendy_x schreef:waar staat dat ceriel het niet heeft gedaan?
Hmm nee het is geen feit dat bijna niemand meer te vertrouwen is
En er zijn zat familie en vrienden die zijn stem zouden herkennen, maar ze herkennen zijn stem niet erin.
En waarom zou hij erover liegen tegenover heel NL?
Kijk hij heeft eerder geintjes uitgehaald, bv de Efteling. Maar hij heeft dat dezelfde dag bv eerlijk opgebiecht.
Het is gewoon een feit, dat er geen feiten zijn dat hij het gedaan heeft.
En het is een feit dat het erg triest van vele mensen is, die van die rare uitspraken op zijn Hyves zetten!
Ik zou zeggen: Eerst het grote bewijs dat hij het is geweest, dan pas beschuldigen.
Daar gaat het namelijk altijd erg fout mee bij de meeste mensen!
Zoals ik al toe had gegeven, ik hoorde bij de mensen die met het vingertje wees.
Maar nu behoor ik bij de mensen die eerst nadenkt voordat iemand helemaal de grond wordt ingetrapt, en achteraf blijkt dat hij het helemaal niet was!
Hoe moet hij zich nu voelen? Hij staat erboven zegt hij.
Maar ik weet zeker (jij ook) dat als zoiets bij jou zou gebeuren, dat je natuurlijk zegt van: Tuurlijk sta ik erboven!
Maar van binnen zit je van: Waarom moet er zo gereageerd worden als ik het niet heb gedaan?
Als het blijkt dat hij het wel is, dan vind ik de doodverwensingen, en al die scheldwoorden erg laag bij de grond.
Het is een slechte vieze mislukte grap, en het is gewoon verkeerd eruit gekomen (beter gezegd, zo'n grap hoort gewoon niet gemaakt te worden)
Maar dan wens je nog iemand niet de dood toe toch?
Ondanks dat de persoon van deze belachelijke grap veel mensen heeft gekwetst. Wens je niemand dood, en scheld je iemand niet de grond in.
verania schreef:ik neem aan dat dit een grap is,
ik denk dat diegene die de euthanasie heeft gedaan zich dan wel melde dat het wel zo was.
Karin schreef:verania schreef:ik neem aan dat dit een grap is,
Vanuit het hiernamaals.
Nikka schreef:wendy_x schreef:waar staat dat ceriel het niet heeft gedaan?
Volgens mij is iedereen onschuldig totdat het tegendeel bewezen is, toch?
bonney4evver schreef:jeetje hoeveel bewijzen wil je nog hebben?!
* Geen advertenties
* Niemand die reageert op de oproep wie is de vader/moeder/familie van Otto.
* 3fm zegt zelf dat het een grap is geweest, ze een tel nummer hebben en het zelf gaan uitzoeken.