Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessix schreef:Het zou voor Rutte het einde zijn, maar ik zou de VVD niet uitvlakken. De provinciale verkiezingen zijn toch anders dan de landelijke. Voor de eerste wil men nog wel eens een statement maken voor de tweede is wellicht een ander verhaal.
Ik ben er wel benieuwd naar. Maar ik hoop het eigenlijk niet... Eer we dan weer een kabinet hebben. Dan duurt alles alleen nog maar langer. Maak de termijn maar af, wat mij betreft.
juval schreef:Jessix schreef:Alle knopen die doorgehakt moeten worden.
ik denk niet dat dit kabinet dat gaat doen.. het is alleen maar pappen en nathouden.. de tijd uitzitten
Janneke2 schreef:Inhoudelijk vind ik de positie van de Chrisren Unie keurig netjes.
... en een meloen doorslikken, daar zitten grenzen aan.
Aan het cda had ik al een hekel.
Maar ze 'belijden met de mond' nog steeds dat het gezin de hoeksteen van de samenleving zou zijn.
Maar dat blijkt niet uit hun politieke positie.
Als calviniste en Rotterdamse: 'woorden en daden horen samen'.
... stelletje hypocriete (ik beheers mij).
CharleyT schreef:Janneke2 schreef:Inhoudelijk vind ik de positie van de Chrisren Unie keurig netjes.
... en een meloen doorslikken, daar zitten grenzen aan.
Aan het cda had ik al een hekel.
Maar ze 'belijden met de mond' nog steeds dat het gezin de hoeksteen van de samenleving zou zijn.
Maar dat blijkt niet uit hun politieke positie.
Als calviniste en Rotterdamse: 'woorden en daden horen samen'.
... stelletje hypocriete (ik beheers mij).
(...) Wat een agressie, en dat voor een calvinistische Rotterdamse dame. Geloof en politiek zijn meestal geen goede match.
prompter schreef:Maar Caroline heeft aangegeven niet met Rutte in 1 kabinet te willen? Lijkt me niet slim, want samen zouden ze een flike meerderheid hebben als er nu verkiezingen zouden zijn?
BigOne schreef:Ik denk dat de boel ploft vanavond, wanneer cu hiermee akkoord gaat zijn ze alle geloofwaardigheid kwijt.
Krijg je nieuwe verkiezingen en dan kan het 2 kanten op, of vvd of bbb wordt de grootste. Moet er niet aan denken dat dit gebeurd eigenlijk. Vvd kan ons land nog verder afbreken en bbb heeft echt geen goede min president in de gelederen.