Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
drawerlover schreef:Joepie alle mensen uit de neerkant zijn geïdentificeerd oftewel mijn vriendin ook
Saintelette schreef:|Dit staat gewoon in het Eindhovens Dagblad, dus ik neem aan dat de familie er weinig om geeft dat het ook op bokt staat..
Drawerlover, ik snap dat je blij bent dat ze nu allemaal een waardige begrafenis/dienst kunnen krijgen, maar misschien moet je het de volgende x iets anders verwoorden
drawerlover schreef:Joepie alle mensen uit de neerkant zijn geïdentificeerd oftewel mijn vriendin ook
Citaat:Alle leden van het gezin Wals uit Neerkant dat om het leven kwam bij de vliegramp in Oekraïne zijn geïdentificeerd.
Blue_Eyes schreef:Jongens, val niet zo over dat arme kind heen. Eigenlijk vind ik dat in dit topic veel minder gepast dan haar reacties, die weliswaar niet helemaal sociaal geaccepteerd zijn, maar wel recht vanuit haar hart komen. Hoe het ook zij, Drawerlover zit met het verdriet om het verlies van haar vriendin en het is verdorie een kind van 13.
Blue_Eyes schreef:Jongens, val niet zo over dat arme kind heen. Eigenlijk vind ik dat in dit topic veel minder gepast dan haar reacties, die weliswaar niet helemaal sociaal geaccepteerd zijn, maar wel recht vanuit haar hart komen. Hoe het ook zij, Drawerlover zit met het verdriet om het verlies van haar vriendin en het is verdorie een kind van 13.
[***] schreef:Blue_Eyes schreef:Jongens, val niet zo over dat arme kind heen. Eigenlijk vind ik dat in dit topic veel minder gepast dan haar reacties, die weliswaar niet helemaal sociaal geaccepteerd zijn, maar wel recht vanuit haar hart komen. Hoe het ook zij, Drawerlover zit met het verdriet om het verlies van haar vriendin en het is verdorie een kind van 13.
Ik denk dat sommige Bokkers zo op haar reageren omdat Drawerlover al eerder reacties in dit topic heeft geplaatst die echt heel erg ongepast waren.