Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:25

LoveGlove

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 11:24

Joepie alle mensen uit de neerkant zijn geïdentificeerd oftewel mijn vriendin ook *\%/*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 11:45

drawerlover schreef:
Joepie alle mensen uit de neerkant zijn geïdentificeerd oftewel mijn vriendin ook *\%/*

Ik vind de smilie eerlijk gezegd niet gepast, en of het nu joepie is dat ze geidentificeerd zijn?

Je zult het wel weer niet zo hebben bedoelt maar het komt weer uitermate krom over.

Het is voor de nabestaanden van je vriendin wel fijn om te weten dat het lichaam terecht is en dat ze nu over kunnen gaan tot een teraardebestelling. Dat gaat al wat rust geven.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 13:07

Komt inderdaad erg krom over ja. Niks 'Joepie' aan, het was immers al vrij duidelijk wie er in het vliegtuig zaten, en de identificatie lijkt me dus niets feestelijks. drawelover, ik vind dat je uitermate ongepast reageert.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 13:21

Again...., sowieso, wil de familie wel dat dit openbaar op internet staat?

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 13:44

Oke..joepie is een beetje overdreven, maar kan me voorstellen dat de mensen (blij) zijn dat ze terug
en geindentificeert zijn...en begraven kunnen worden.
Er zullen genoeg slachtoffers zijn waar amper iets van terug gevonden is en of zo
verbrand dat er daar nog as ligt wat ook niet meer te vinden is....

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 13:52

|Dit staat gewoon in het Eindhovens Dagblad, dus ik neem aan dat de familie er weinig om geeft dat het ook op bokt staat..

Drawerlover, ik snap dat je blij bent dat ze nu allemaal een waardige begrafenis/dienst kunnen krijgen, maar misschien moet je het de volgende x iets anders verwoorden :)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 14:13

Ja ik zat zelf ook al te denken, wat is joepie eigenlijk XD.

Ik ben er gewoon vreselijk blij mee dat ze terecht zijn. In ieder geval vind die familie het niet zo erg. Het meeste woont toch heel ergens anders dan neerkant

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 14:29

Saintelette schreef:
|Dit staat gewoon in het Eindhovens Dagblad, dus ik neem aan dat de familie er weinig om geeft dat het ook op bokt staat..

Drawerlover, ik snap dat je blij bent dat ze nu allemaal een waardige begrafenis/dienst kunnen krijgen, maar misschien moet je het de volgende x iets anders verwoorden :)

Dat kan hoor, het is alleen wel iets om rekening mee te houden. Genoeg families mijden zeer bewust de media

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 14:37

drawerlover schreef:

Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat je op een hele irritante manier reageert in zo'n topic. Er is niks 'joepies' aan, en die smiley vind ik heel erg ongepast.

En dat het overal in de kranten staat betekend niet dat de familie het wilt. Wie weet wilt de familie niet eens dat mensen buiten hun eigen familie dit soort dingen te weten komt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:20

Wil, zonder t.... Maar goed, als het in de krant staat komt het vanuit de nabestaanden, daar gaat men heel secuur mee om

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:59

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:37

Voor jou een geluk Drawer, voor de andere mensen en familieleden nog een raadsel wanneer hun nabestaanden worden geïdentificeerd. En ik ben het eens met de andere mensen hier, wat is er zo feestelijk aan? Dat je je vriendin nu eindelijk kan begraven?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:16

Jongens, val niet zo over dat arme kind heen. Eigenlijk vind ik dat in dit topic veel minder gepast dan haar reacties, die weliswaar niet helemaal sociaal geaccepteerd zijn, maar wel recht vanuit haar hart komen. Hoe het ook zij, Drawerlover zit met het verdriet om het verlies van haar vriendin en het is verdorie een kind van 13.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:44

Inderdaad, doe even normaal tegen die meid, nu weet ze het wel.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 13:36

Blue_Eyes schreef:
Jongens, val niet zo over dat arme kind heen. Eigenlijk vind ik dat in dit topic veel minder gepast dan haar reacties, die weliswaar niet helemaal sociaal geaccepteerd zijn, maar wel recht vanuit haar hart komen. Hoe het ook zij, Drawerlover zit met het verdriet om het verlies van haar vriendin en het is verdorie een kind van 13.

+:)+

Ik kan mij het goed voorstellen dat die meid 'opgelucht' is dat haar vriendin geïdentificeerd is. T is niet niets als je als kind op deze manier een vriendin moet verliezen :n

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:52

Blue_Eyes schreef:

_/-\o_

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 15:53

drawerlover schreef:

Fijn meis.
Fijn om te weten dat je vriendin ook thuis is!
Nu kun je het een plekje gaan geven.
Het gezin is gezamenlijk thuis wat mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:20

Blue_Eyes schreef:

Ik denk dat sommige Bokkers zo op haar reageren omdat Drawerlover al eerder reacties in dit topic heeft geplaatst die echt heel erg ongepast waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:23

Ik vind de manier waarop de reactie gebracht was misschien een beetje ongepast, ik vind het niet echt iets waar je een smiley bij plaatst en joepie over zegt. Maar ik snap de emotie wel, het moet heel prettig voelen om te weten dat je vriendin is geïdentificeerd en je het een plekje kan gaan geven. Ben het er wel mee eens dat sommige bokkers ook wel heel heftig reageren op deze meid, kom op ze is 13....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 16:28

[***] schreef:
Blue_Eyes schreef:

Ik denk dat sommige Bokkers zo op haar reageren omdat Drawerlover al eerder reacties in dit topic heeft geplaatst die echt heel erg ongepast waren.

Die heb ik gelezen. Maar tegelijk blijft staan - het is een kind van 13 dat al vreselijk veel heeft meegemaakt in har leven. Give her a break!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 23:56

Dankje allemaal. Ik heb een hele geschiedenis achter mijn rug dus gelukkig weet ik best goed hoe ik met verdriet moet omgaan. Maar als het veel te veel word dan gaat het mis zoals toen XD. En zoals ik al zei eigenlijk moest ik twee keer denken maar ik had hem al geplaatst en er niet meer bij nagedacht om hem te verwijderen. Ik ben wel 13 en heb vreselijk veel meegemaakt maar ik sta superstevig in mijn schoenen dus als mensen zo'n reacties hebben op mij is dat niet zo'n reuze probleem. Wel fijn dat er ook mensen zijn die zeggen van joh ze is pas 13 dus let wel op.

Voor alle nabestaanden waarvan hun geliefde nog niet thuis is, en ook voor die wel al thuis zijn natuurlijk, heel veel sterkte nog een keer. En sorry nogmaals voor alle stomme dingen die ik hier heb gedaan

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:27

Het waren dus wél de russen die de raket hebben afgevuurd.
Dat dacht ik al vanaf het begin.

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:45

Omdat ik nav jouw bericht even aan het zoeken was... ik dacht nl echt iets gemist te hebben... heb ook een aantal dagen weinig nieuws gezien/gekeken, kan ik dat zo toch echt niet terugvinden?

Doel je op het interview van de BBC verslaggever? Waarbij beelden worden laten zien die al eerder te zien waren?

Of doel je op het rapport welke later vandaag uitkomt?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 08:48

Voor nu komt dit van (Oekraïense?) ooggetuigen en ik vraag me af hoe betrouwbaar dat is.