Koper schreef:DP: neuhhh, iemand die om bronnen vraagt, al dan niet vanuit een "volgens mij", wat nou eenmaal een gebruikelijke formulering is wanneer je iets wil checken en liefst nog wat wil opsteken, daarop aanspreken vind ik niet zo nodig. Ik vind namelijk dat WB goede vragen stelt en ik juich het ook alleszins toe dat er bronnen worden gedeeld ipv dat er maar wordt geroepen dat je dingen moet aannemen. Dat laatste vind ik meer iets voor de wolvenknuffelaars, zoals laatst met die ineens vermiste en naar hun idee gestroopte wolven bij voorbeeld.
Je doet een volgensmij direct teniet als je er stellig achteraan gooit dit is niet wolfwerend want er zit geen 10 cm draad boven en het desinformatie is.
Had er enkel gestaan; volgensmij zijn deze omheiningen niet wolfwerend, dan had ze een heel ander antwoord gekregen.
Zo simpel werkt het.
Dus dit was geen vraag, dit was er een stelling inflikkeren in een sausje gegoten om er mee weg te komen.
En ja, al deze filmpjes recentelijk nog zijn besproken is het alweer delen van die link niet erg nuttig.
In andere topics zegt men dan ook, kijk terug.
Enkel hier in dit topic mag je dat niet zeggen. Maar moet je altijd maar met een de glimlach van een klantenservice de overbodige onzin beantwoorden.
Dus ja, spreek ook haar aan, of had je tip gevolgd en mij een pb gestuurd.
En hier laat ik het bij, want aan dit soort vervuiling in het topic heb ik dus een gruwelijke hekel.