Algemeen politiek discussie topic nummer 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Algemeen politiek discussie topic nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:01

En onder het nieuwsbericht gaat iedereen weer los over alleen de statushouders, geen woord over de Nederlanders die dit net zo goed doen.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:05

Statushoduer of Nederlander die dit doet is asociaal.

Alleen de allergootste aso's daar hoor je niemand over. De beleggers die de woningmarkt verzieken. Maar ja, dat is legaal, maar tevens het grootste probleem. Gimg men daar maar eens een keer op los op internet.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:40

Loretta schreef:
Statushoduer of Nederlander die dit doet is asociaal.

Alleen de allergootste aso's daar hoor je niemand over. De beleggers die de woningmarkt verzieken. Maar ja, dat is legaal, maar tevens het grootste probleem. Gimg men daar maar eens een keer op los op internet.

Precies!

Ook Haga is zo'n huisjesmiljonair.

mysa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:08

Huisjesmelker zelfs!

Edit: lees net dat een meneer bij zijn vrouw woont die ook een woning heeft toegewezen gekregen. Dan gaat het bij die toewijzing toch al fout?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:04

Gisteren was het VVD congres, Yesilgoz mag blijven, fantastisch dat er niet meer met de PVV gewerkt gaat worden en migratie lijkt niet meer het belangrijkste thema (daar zijn nu al twee kabinetten op gevallen)

Vandaag nieuws over de machtstrijd binnen NSC nu Nicolien van Vroonhoven geen lijsttrekker meer wil zijn. Er dreigt een scheuring in die partij, en hij is al zo klein geworden. Het begint toch gelijkenis met de LPF te vertonen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:20

prompter schreef:
Gisteren was het VVD congres, Yesilgoz mag blijven, fantastisch dat er niet meer met de PVV gewerkt gaat worden en migratie lijkt niet meer het belangrijkste thema (daar zijn nu al twee kabinetten op gevallen)

Vandaag nieuws over de machtstrijd binnen NSC nu Nicolien van Vroonhoven geen lijsttrekker meer wil zijn. Er dreigt een scheuring in die partij, en hij is al zo klein geworden. Het begint toch gelijkenis met de LPF te vertonen.

Yesilgoz ging aardig tekeer tegen PvdA/GL. Maar heb niets gezien, alleen wat stukjes voorbij zien komen op SM.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:40

Yesilguz zat vanochtend bij WNL. Daar ging ze ook al flink tekeer naar Timmermans. Ik begrijp op het moment de strategie van de VVD niet.

Ze is om zich heen aan het trappen, liegt ontzettend veel en framed alles en iedereen. Zie ik bij de BBB op het moment ook.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:41

Annemarie Jorritsma wilde ook nog wel laten weten dat ze PvdA/GL te elitair vond.
In een andere tijd en een andere wereld zou dat te grappig voor woorden zijn, nu illustreert het vooral dat de VVD de campagnestrategie en de frames wel bepaald heeft en dat ze het daarin vol op het populisme gaan spelen, ten koste van redelijke debatten en inhoudelijke discussie (laat staan behoorlijk beleid.)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:46

Shadow0 schreef:
Annemarie Jorritsma wilde ook nog wel laten weten dat ze PvdA/GL te elitair vond.
In een andere tijd en een andere wereld zou dat te grappig voor woorden zijn, nu illustreert het vooral dat de VVD de campagnestrategie en de frames wel bepaald heeft en dat ze het daarin vol op het populisme gaan spelen, ten koste van redelijke debatten en inhoudelijke discussie (laat staan behoorlijk beleid.)

Ik heb de laatste dagen weinig nieuws kunnen volgen, maar daar lijkt het wel op.
Vooral afgeven op PvdA en dan vooral het GL-kamp. Zag al voorbij komen groen-extremisme en tegen kernenergie enz.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:51

Electra63 schreef:
Ik heb de laatste dagen weinig nieuws kunnen volgen, maar daar lijkt het wel op.
Vooral afgeven op PvdA en dan vooral het GL-kamp. Zag al voorbij komen groen-extremisme en tegen kernenergie enz.

Dat zei Yesilguz vanochtend bij WNL. Dat het een extreem linkse partij is geworden.
Nou ja, ik het kort haalde ze er werkelijk van alles bij.

In mijn omgeving zitten veel vvd stemmers, maar ik hoor van iedereen dat ze dit echt niet oke vinden.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:09

Ik ben echt helemaal klaar met Yesilgoz. Ik vond Rutte een briljante politicus, zij heeft dat gevoel niet en wil alleen maar uithalen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:10

Ik vind het schandelijk, ze lijkt verdorie de vrouwelijke Wilders wel met dat gescheld, bah.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:12

prompter schreef:
Ik ben echt helemaal klaar met Yesilgoz. Ik vond Rutte een briljante politicus, zij heeft dat gevoel niet en wil alleen maar uithalen.

Rutte was/is een verbinder.

Denk dat we ons nu pas realiseren hoeveel kwaliteit Rutte had. Je kunt het oneens zijn met zijn standpunten. Maar de manier waarop hij politiek bedreef was wel van kwalitatief hoog niveau.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:37

Benzz schreef:
prompter schreef:

Rutte was/is een verbinder.

Denk dat we ons nu pas realiseren hoeveel kwaliteit Rutte had. Je kunt het oneens zijn met zijn standpunten. Maar de manier waarop hij politiek bedreef was wel van kwalitatief hoog niveau.

Ja tjee, wie had dat gedacht.
Yesilgoz is idd geen haar beter dan Wilder, wat een vals secreet. VVD kan maar zo ten onder aan haar gaan.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:10

Zij wil natuurlijk een deel.van de PVV-kiezers trekken en de grootste partij worden, dan is zij de 1e vrouwelijke MP.