Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Statushoduer of Nederlander die dit doet is asociaal.
Alleen de allergootste aso's daar hoor je niemand over. De beleggers die de woningmarkt verzieken. Maar ja, dat is legaal, maar tevens het grootste probleem. Gimg men daar maar eens een keer op los op internet.
prompter schreef:Gisteren was het VVD congres, Yesilgoz mag blijven, fantastisch dat er niet meer met de PVV gewerkt gaat worden en migratie lijkt niet meer het belangrijkste thema (daar zijn nu al twee kabinetten op gevallen)
Vandaag nieuws over de machtstrijd binnen NSC nu Nicolien van Vroonhoven geen lijsttrekker meer wil zijn. Er dreigt een scheuring in die partij, en hij is al zo klein geworden. Het begint toch gelijkenis met de LPF te vertonen.
Shadow0 schreef:Annemarie Jorritsma wilde ook nog wel laten weten dat ze PvdA/GL te elitair vond.
In een andere tijd en een andere wereld zou dat te grappig voor woorden zijn, nu illustreert het vooral dat de VVD de campagnestrategie en de frames wel bepaald heeft en dat ze het daarin vol op het populisme gaan spelen, ten koste van redelijke debatten en inhoudelijke discussie (laat staan behoorlijk beleid.)
Electra63 schreef:Ik heb de laatste dagen weinig nieuws kunnen volgen, maar daar lijkt het wel op.
Vooral afgeven op PvdA en dan vooral het GL-kamp. Zag al voorbij komen groen-extremisme en tegen kernenergie enz.
prompter schreef:Ik ben echt helemaal klaar met Yesilgoz. Ik vond Rutte een briljante politicus, zij heeft dat gevoel niet en wil alleen maar uithalen.
Benzz schreef:prompter schreef:Ik ben echt helemaal klaar met Yesilgoz. Ik vond Rutte een briljante politicus, zij heeft dat gevoel niet en wil alleen maar uithalen.
Rutte was/is een verbinder.
Denk dat we ons nu pas realiseren hoeveel kwaliteit Rutte had. Je kunt het oneens zijn met zijn standpunten. Maar de manier waarop hij politiek bedreef was wel van kwalitatief hoog niveau.