Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:martichr schreef:https://twitter.com/DefenceU/status/1783064243060756850
Niet alleen de Oekraïense steden hebben te lijden onder de Russische invasie.
Naast schendingen van mensenrechten, oorlogsmisdaden dus ook milieu delicten. Zo'n groot bos vernietigen is echt niet ok en totaal zinloos!!
Babootje schreef:pien_2010 schreef:Dat klopt. Maar die Russen moeten gewoon opzouten want hebben niets in Oekraïne te zoeken en dat kunnen ze nog steeds elk moment doen. Oekraïne heeft geen keuze, deze moet zich verdedigen.
Ik zie deze heel vaak langskomen op X en vind m altijd heel passend![]()
[ [url=m/OUtef6.png]Afbeelding[/url] ]
BigOne schreef:Valt mee, de meeste COVID wappers had ik al geblokt en dat zijn de Thierry Maga enz adepten. Denk dat er wel zo’n 5000 in de blokkendoos zitten, wordt het weer overzichtelijk van. Zat ook een poosje op blue sky maar dat vindt ik helemaal niets.
martichr schreef:BigOne schreef:Valt mee, de meeste COVID wappers had ik al geblokt en dat zijn de Thierry Maga enz adepten. Denk dat er wel zo’n 5000 in de blokkendoos zitten, wordt het weer overzichtelijk van. Zat ook een poosje op blue sky maar dat vindt ik helemaal niets.
Zover ben ik nog niet, vooral de dames met poezen in hun profiel vermenigvuldigen zich in hoog tempo..
martichr schreef:Ik heb gelukkig heel weinig last van thierry adepten en maga-malloten (geweldig gevonden trouwensKrijg zo langzamerhand op X/Twitter wel een lamme duim van het blokkeren van GGZ patiënten, Thierry adepten, MAGA malloten, overige randdebielen, bots en allerhande dames die allerlei lichaamsdelen aanprijzen in hun BIO/Profile..
pien_2010 schreef:Dat is zeker treurig, ze worden daar ook al zo lang sufgebeukt door de RussenDat deserteren vind ik wel treurig. Ik las van de week dat vele soldaten uitgeput zijn.
nikkel schreef:De enige reactie van de Russen zal onvermijdelijk zijn, nog meer landjepik in de Oekraïne om de dreiging van langeafstandswapens vanuit de Oekraïne voor het eigen land te voorkomen. simpelweg : annexeren.
nikkel schreef:Irmaz, ik geef hierbij alleen duidelijk aan wat de beredenatie van Rusland is. Uiteraard klopt van die beredenatie geen deuk in onze ogen. Dat Rusland de Oekraïne van de kaart wil vegen is zondermeer duidelijk.
irmaz schreef:De 2e man achter Shoigu is afgelopen week uit zijn post ontheven en aangeklaagd voor corruptie. Of en welke invloed dit gaat hebben op Shoigu is nog even afwachten. Er wordt in ieder geval een in-fight verwacht voor de vrijgekomen post. Hier een mooie draad over deze gebeurtenis: https://threadreaderapp.com/thread/1783 ... =topunroll
nikkel schreef:Irmaz, wat houdt de term "gaslighting in". Ik zie de Russen liever vandaag dan morgen uit de Oekraïne gaan alleen dat is volgens mij gezien de situatie meer een gevalletje van dagdromen of in ieder geval een zaak van de hele lange adem.