Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Je moet ook niet gaan sparen als je al 45+ bent natuurlijk.
Als je al vanaf je 16e werkt, heb je heel lange tijd kunnen sparen/ pensioenbeleggen. Ipv je afhankelijk te maken van alleen AOW/ de pensioenleeftijd.
BigOne schreef:Magyar is net zo rechts als Orban maar dan wel pro eu . En hij gaat de corruptie aanpakken en dat is hard nodig. Een loodgieter en jeugdvriend van Orban is in no time een van de rijkste mensen van Hongarije geworden. En wanneer Magyar de volledige meerderheid krijgt kan hij de grondwet weer wijzigen.
Maar over Oekraïne, homorechten enz heeft hij zeer weinig gezegd in de afgelopen jaren.
Benzz schreef:purny schreef:Toch maar zien hoe we die beloofde 90 miljard terug gaan krijgen.
We hebben als Europa Oekraine 90 miljard steun beloofd, dat heeft Orban tegengehouden, waarom zou het nu ineens terug moeten?

purny schreef:Benzz schreef:
We hebben als Europa Oekraine 90 miljard steun beloofd, dat heeft Orban tegengehouden, waarom zou het nu ineens terug moeten?
Oekraïne hoeft die lening pas terug te betalen als Rusland herstelbetalingen gaat doen. Met andere woorden, zolang Rusland geen cent aan Oekraïne betaald zien wij dat geld niet terug. En zie ik dit ook echt niet gebeuren.
Dus zal het leven hier echt onbetaalbaar gaan worden want ja, we moeten het geld toch aan Zelensky betalen.
En ben ik steeds meer van mening dat de roverheid eens met de vuist op tafel moet gaan slaan en eens een keer moet gaan vertellen aan Brussel dat het geld hier ook op is.
Misschien de volgende verkiezingen eens op een andere partij of gewoon helemaal niet meer gaan stemmen.
Cer schreef:"Ze had niks te maken met".. en vervolgens lees ik van alles over de criminele zoons (in beide verhalen) die daar ook woonden.
Ik snap wat ze bedoelen te zeggen, maar ik vind het een uitermate slecht artikel om sympathie mee te kweken "ze zien ons als moeder van criminelen".. eh ja, dat ben je ook? Daar kan je misschien niks aan doen maar dat ben je wel.
En je kan niet zomaar besluiten je huur niet te betalen, ookal heb je schimmel van een riool meen ik, maar dat weet ik niet zeker..