Sundancer schreef:
ggrmmf, ik zou bijna willen zeggen: zie je nou wel....
maar sorry dat is niet netjes en erg voorbarig dus laat ik dat maar niet doen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:
sarabande schreef:Aan de users te zien heerst er meer angst in Drenthe dan in de rest van Nederland
MissBenthe85 schreef:Ik blijf erbij dat Nederland eens een keer in actie moest komen en dit een goede zet is van Wilders.. Sorry maar een gewaarschuwd mens telt voor 2
Karl66 schreef:MissBenthe85 schreef:Ik blijf erbij dat Nederland eens een keer in actie moest komen en dit een goede zet is van Wilders.. Sorry maar een gewaarschuwd mens telt voor 2
In aktie komen betekent dat je (potentiële) terroristen moet aanpakken en dat gebeurt op dit moment al. Maar met een bevolkingsgroep stigmatiseren jaag je een groep mensen alleen maar naar het extremisme toe en is die goede zet van Wilders niks anders dan die groep terroristen vergroten.
MissBenthe85 schreef:Wie heeft het nu weer over angst??? En daarbij ik ben geen Drent
MISTRAL94 schreef:Er mag best een moskee zijn toch? Alleen ze schieten nu als paddestoelen uit de grond en dat vind ik wel verontrustend.
liberty22 schreef:nee maar om moskeeen in nederland te bouwen is ook niet nodig toch??
liberty22 schreef:MISTRAL94 schreef:Er mag best een moskee zijn toch? Alleen ze schieten nu als paddestoelen uit de grond en dat vind ik wel verontrustend.
dat bedoelde ik
liberty22 schreef:MISTRAL94 schreef:Er mag best een moskee zijn toch? Alleen ze schieten nu als paddestoelen uit de grond en dat vind ik wel verontrustend.
heb je wel gelijk aan maar aan de andere kant mogen westerse vrouwen in hun land ook niet rondlopen zoals ze gewend zijn
MissBenthe85 schreef:okey..
was het laatst ook niet zo dat ze nederland 1 feestdag wilden ontnemen en in plaats daarvoor 1 islamitische feestdag wilden aanstellen (geheugen werkt even niet volledig mee)
MISTRAL94 schreef:Er mag best een moskee zijn toch? Alleen ze schieten nu als paddestoelen uit de grond en dat vind ik wel verontrustend.
sarabande schreef:Aan de users te zien heerst er meer angst in Drenthe dan in de rest van Nederland
dat bedoelde ik
MISTRAL94 schreef:Ik vind het verontrustend dat er straks meer moskeeen zijn dan bijvoorbeeld kerken. We zitten in nederland, wij passen ons aan aan mensen met andere normen en waarden maar andersom gebeurd dit niet. Overigens is het ook een gevoel waarom ik het verontrustend vind wat ik eigenlijk niet goed kan beschrijven wat nu precies voor dat gevoel zorgt.