Fitna op internet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoaSky

Re: Fitna op internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:57

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:57

Dus het eerste gebouw al ontruimd, ach ja ze laten zich gewoon leiden door Wilders Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door MISTRAL94 op 28-03-08 01:59, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:59

Aan de users te zien heerst er meer angst in Drenthe dan in de rest van Nederland Haha!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 01:59

sarabande schreef:
Aan de users te zien heerst er meer angst in Drenthe dan in de rest van Nederland Haha!

Zoals ik al eerder tegen jou gezegd heb, als je persoonlijke problemen hebt met mensen moet je dat even via pm oplossen ipv dit soort reacties te plaatsen Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:00

Het gebouw is helemaal niet ontruimt, is allang tegengesproken op het nieuws, weer een journalist die op een relletje hoopte.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:01

MissBenthe85 schreef:
Ik blijf erbij dat Nederland eens een keer in actie moest komen en dit een goede zet is van Wilders.. Sorry maar een gewaarschuwd mens telt voor 2

In aktie komen betekent dat je (potentiële) terroristen moet aanpakken en dat gebeurt op dit moment al. Maar met een bevolkingsgroep stigmatiseren jaag je een groep mensen alleen maar naar het extremisme toe en is die goede zet van Wilders niks anders dan die groep terroristen vergroten.

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:01

Wie heeft het nu weer over angst??? En daarbij ik ben geen Drent

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:02

Maar wat gebeurt eraan dan? Ik zie af en toe wat tv spotjes maar verder hoor ik er niets over?

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:03

Karl66 schreef:
MissBenthe85 schreef:
Ik blijf erbij dat Nederland eens een keer in actie moest komen en dit een goede zet is van Wilders.. Sorry maar een gewaarschuwd mens telt voor 2

In aktie komen betekent dat je (potentiële) terroristen moet aanpakken en dat gebeurt op dit moment al. Maar met een bevolkingsgroep stigmatiseren jaag je een groep mensen alleen maar naar het extremisme toe en is die goede zet van Wilders niks anders dan die groep terroristen vergroten.

nee maar om moskeeen in nederland te bouwen is ook niet nodig toch??

MISTRAL94

MissBenthe85 schreef:
Wie heeft het nu weer over angst??? En daarbij ik ben geen Drent

Ik denk dat je dit beter kunt negeren, dit was namelijk meer persoonlijk bedoeld naar een aantal mensen Knipoog

MISTRAL94

Er mag best een moskee zijn toch? Alleen ze schieten nu als paddestoelen uit de grond en dat vind ik wel verontrustend.

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:05

MISTRAL94 schreef:
Er mag best een moskee zijn toch? Alleen ze schieten nu als paddestoelen uit de grond en dat vind ik wel verontrustend.

heb je wel gelijk aan maar aan de andere kant mogen westerse vrouwen in hun land ook niet rondlopen zoals ze gewend zijn

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:06

liberty22 schreef:
nee maar om moskeeen in nederland te bouwen is ook niet nodig toch??

Waarom zouden er geen moskeeën gebouwd mogen worden?

Volgens mij hebben we én godsdienstvrijheid en vrijheid van vereniging in Nederland. En als je een eigen gebouw voor jouw geloof of vereniging wilt hebben dan mag je dat bouwen in Nederland. Of je nou moslim, christen, vrijmetselaar, duivenmelker of whatever bent.

Sientje

liberty22 schreef:
MISTRAL94 schreef:

dat bedoelde ik OK dan!

Wel eens in een moskee geweest? Leg eens uit wat jullie daar precies verontrustend aan vinden...

NoaSky

okey..

was het laatst ook niet zo dat ze nederland 1 feestdag wilden ontnemen en in plaats daarvoor 1 islamitische feestdag wilden aanstellen (geheugen werkt even niet volledig mee)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:07

liberty22 schreef:
MISTRAL94 schreef:

heb je wel gelijk aan maar aan de andere kant mogen westerse vrouwen in hun land ook niet rondlopen zoals ze gewend zijn

Nee klopt wij moeten ons overal aanpassen en dan bedoel ik niet alleen in dat soort landen. Denk alleen al aan buurland duitsland, qua taal Vork

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:08

MissBenthe85 schreef:
okey..

was het laatst ook niet zo dat ze nederland 1 feestdag wilden ontnemen en in plaats daarvoor 1 islamitische feestdag wilden aanstellen (geheugen werkt even niet volledig mee)

Ik vind al die feestdagen eigenlijk nutteloos. Vind 't alleen leuk dat ik vrij ben. Clown

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:09

MISTRAL94 schreef:

dat bedoelde ik OK dan![/quote]

Wel eens in een moskee geweest? Leg eens uit wat jullie daar precies verontrustend aan vinden...[/quote]
omdat ze zo gelijdelijk aan het land aanpassen aan hun cultuut heb er niks tegen dat ze hier zijn maar enige vorm van aanpassen is dan wel gewenst moet in hun land ook.

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:09

haha heb je nog geluk, ik ben dat niet (varkens kennen geen weekend he Clown )

sorry erg off topic Bloos

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:10

Ik vind het verontrustend dat er straks meer moskeeen zijn dan bijvoorbeeld kerken. We zitten in nederland, wij passen ons aan aan mensen met andere normen en waarden maar andersom gebeurd dit niet. Overigens is het ook een gevoel waarom ik het verontrustend vind wat ik eigenlijk niet goed kan beschrijven wat nu precies voor dat gevoel zorgt.

Lyonesse

sarabande schreef:

Ik ben een groninger Vork
Maar ook ik denk dat er zeker iets gaat gebeuren. Niet direct door deze film, maar wel door die van jani als die er komt, en ik denk ook niet dat wilders oud wordt in een bejaardentehuis Nagelbijten / Gniffelen

liberty22

je moet ergens een grens trekken en helemaal als er zulke uitspraken gedaan worden

Sientje

liberty22 schreef:
MISTRAL94 schreef:

dat bedoelde ik OK dan!

Wel eens in een moskee geweest? Leg eens uit wat jullie daar precies verontrustend aan vinden...[/quote]
omdat ze zo gelijdelijk aan het land aanpassen aan hun cultuut heb er niks tegen dat ze hier zijn maar enige vorm van aanpassen is dan wel gewenst moet in hun land ook.[/quote]

Sorry maar je schrijft redelijk onleesbaar Nederlands. En je geeft geen antwoord op mijn vraag.

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:11

waarom tolerantie tegenover mensen die ons willen vernietigen

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 02:11

MISTRAL94 schreef:
Ik vind het verontrustend dat er straks meer moskeeen zijn dan bijvoorbeeld kerken. We zitten in nederland, wij passen ons aan aan mensen met andere normen en waarden maar andersom gebeurd dit niet. Overigens is het ook een gevoel waarom ik het verontrustend vind wat ik eigenlijk niet goed kan beschrijven wat nu precies voor dat gevoel zorgt.

Maar ben je wel eens in een moskee geweest?