@ faye: Mijn moeder viel afgelopen week trouwens verschrikkelijk over jou onderschrift. Heb je onlangs nog dreigbrieven gehad?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:[naam] schreef:In zekere zin heeft hij het dan ook zelf uitgedaagd: Hij wéét dat het kan gebeuren en toch brengt hij de film uit. Maargoed, ik weet de inhoud van de film niet dus kan niet zeggen of het kan of niet kan.
PARDON???!!!
Ik snap werkelijk niet hoe mensen toch op dit soort bekrompen ideeen komen. Is het allemaal maar goed te keuren dat eerste de beste imbeciel die vind dat hij of nog erger... zn geloof... beledigd wordt het heft maar in eigen handen neemt en iemands leven ontneemt?
BLEGH! Hier kan ik nou met mijn pet echt niet bij.....
Zelfs al zou Wilders uitdagen, dan nog is het gewoon niet normaal dat 'men' het 'normaal' vind dat je dan blijkbaar het risico loopt overhoop gestoken/geslacht te worden
_rosita_ schreef:Juul schreef:In zekere zin heeft hij het dan ook zelf uitgedaagd: Hij wéét dat het kan gebeuren en toch brengt hij de film uit. Maargoed, ik weet de inhoud van de film niet dus kan niet zeggen of het kan of niet kan.
PARDON???!!!
Ik snap werkelijk niet hoe mensen toch op dit soort bekrompen ideeen komen. Is het allemaal maar goed te keuren dat eerste de beste imbeciel die vind dat hij of nog erger... zn geloof... beledigd wordt het heft maar in eigen handen neemt en iemands leven ontneemt?
BLEGH! Hier kan ik nou met mijn pet echt niet bij.....
Zelfs al zou Wilders uitdagen, dan nog is het gewoon niet normaal dat 'men' het 'normaal' vind dat je dan blijkbaar het risico loopt overhoop gestoken/geslacht te worden
Juul schreef:Heb ik gezegt dat ik het normaal vind? Denk dat je me niet helemaal begrijpt.
Tot nu toe zijn er al 2 mensen vermoord omdat ze soortgelijke ideeën uitten. Dan kan Wilders het weten dat hij de volgende is na deze film. Dat is niet dat ik het goed keur, verre van, moord mag en kan gewoon niet. Maar de kans is gewoon heel erg groot. En Wilders weet dat. Ik ben niet tegen de film want ik heb het hele ding nog niet gezien en ben vóór vrijheid van meningsuiting. Als de film veel te ver gaat in het beledigen van de Islam oid vind ik dat hij alsnog verboden moet worden. Maar dat weten we nog niet.
faye schreef:Ik heb trouwens wel een pb-tje gehad over mijn onderschriftWas dat jouw moeder Mystica?
_rosita_ schreef:[naam] schreef:Heb ik gezegt dat ik het normaal vind? Denk dat je me niet helemaal begrijpt.
Tot nu toe zijn er al 2 mensen vermoord omdat ze soortgelijke ideeën uitten. Dan kan Wilders het weten dat hij de volgende is na deze film. Dat is niet dat ik het goed keur, verre van, moord mag en kan gewoon niet. Maar de kans is gewoon heel erg groot. En Wilders weet dat. Ik ben niet tegen de film want ik heb het hele ding nog niet gezien en ben vóór vrijheid van meningsuiting. Als de film veel te ver gaat in het beledigen van de Islam oid vind ik dat hij alsnog verboden moet worden. Maar dat weten we nog niet.
Ok, excuses dan voor mijn reactie, maar ik kan daar dus écht zo slecht tegen als mensen dit blijkbaar goedkeuren en dat doen er veel, heel veel helaas.
Ik had het dan idd verkeerd begrepen/gelezen
Merilyn schreef:De reactie op de film die er nog niet is vind ik ronduit ZIEKen niet goed te praten....
Redrumfox schreef:Merilyn schreef:De reactie op de film die er nog niet is vind ik ronduit ZIEKen niet goed te praten....
En zo vind ik die hele film ziek en absoluut niet goed te praten. Mening geven moet kunnen inderdaad, maar weet waar de grens ligt..
nils schreef:dat gaat (waarschijnlijk) niet gebeuren [naam]...
Anoniem schreef:nils schreef:dat gaat (waarschijnlijk) niet gebeuren juul...
Weet ik. Maar hopen is altijd leuk.
Een perfecte wereld krijg je nooit.
nils schreef:eerst de film maar eens zien en dan pas commentaar leveren!
nils schreef:[naam] schreef:Weet ik. Maar hopen is altijd leuk.
Een perfecte wereld krijg je nooit.
als de mens uitgestorven is krijg je pas wereldvrede![]()
Redrumfox schreef:nils schreef:eerst de film maar eens zien en dan pas commentaar leveren!
Zoals ik al zei: het gaat me niet om de film zelf, maar om het idee dat deze film gemaakt wordt. De reden vind ik echt idioot.
Eerst maar eens goed lezen en dán pas commentaar leveren.. Dit heb ik namelijk een minuut geleden gezegd.