Verschillende dreigingen tegen Wilders om film

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Re: Verschillende dreigingen tegen Wilders om film

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:19

Ow, okay Clown Weer wat geleerd Haha!

@ faye: Mijn moeder viel afgelopen week trouwens verschrikkelijk over jou onderschrift. Heb je onlangs nog dreigbrieven gehad? ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:20

Nou ik was er net op tijd bij vandaag, ze wilde MIJN huis in brand steken Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-03-08 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:20

ROFL

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:21

ja maar om daar maar meteen door bommen te gaan gooien gevechten te laten plaatsvinden en hele landen bedreigen met oorlog vind ik ronduit ziek en dat is met geen enkel iets goed te praten.

Waarom mogen mensen hun mening over de islam niet zeggen hoe slecht die ook is? iedereen mag wat zeggen over een religie of dat nou gegrond is of niet. De reactie op de film die er nog niet is vind ik ronduit ZIEK Boos! en niet goed te praten....

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:21

*LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:23

Ik heb trouwens wel een pb-tje gehad over mijn onderschrift Haha! Was dat jouw moeder Mystica?

Anoniem

_rosita_ schreef:
[naam] schreef:
In zekere zin heeft hij het dan ook zelf uitgedaagd: Hij wéét dat het kan gebeuren en toch brengt hij de film uit. Maargoed, ik weet de inhoud van de film niet dus kan niet zeggen of het kan of niet kan.

PARDON???!!!

Ik snap werkelijk niet hoe mensen toch op dit soort bekrompen ideeen komen. Is het allemaal maar goed te keuren dat eerste de beste imbeciel die vind dat hij of nog erger... zn geloof... beledigd wordt het heft maar in eigen handen neemt en iemands leven ontneemt?

BLEGH! Hier kan ik nou met mijn pet echt niet bij.....

Zelfs al zou Wilders uitdagen, dan nog is het gewoon niet normaal dat 'men' het 'normaal' vind dat je dan blijkbaar het risico loopt overhoop gestoken/geslacht te worden

Heb ik gezegt dat ik het normaal vind? Denk dat je me niet helemaal begrijpt.
Tot nu toe zijn er al 2 mensen vermoord omdat ze soortgelijke ideeën uitten. Dan kan Wilders het weten dat hij de volgende is na deze film. Dat is niet dat ik het goed keur, verre van, moord mag en kan gewoon niet. Maar de kans is gewoon heel erg groot. En Wilders weet dat. Ik ben niet tegen de film want ik heb het hele ding nog niet gezien en ben vóór vrijheid van meningsuiting. Als de film veel te ver gaat in het beledigen van de Islam oid vind ik dat hij alsnog verboden moet worden. Maar dat weten we nog niet.

Blue_Eyes

_rosita_ schreef:
Juul schreef:
In zekere zin heeft hij het dan ook zelf uitgedaagd: Hij wéét dat het kan gebeuren en toch brengt hij de film uit. Maargoed, ik weet de inhoud van de film niet dus kan niet zeggen of het kan of niet kan.

PARDON???!!!

Ik snap werkelijk niet hoe mensen toch op dit soort bekrompen ideeen komen. Is het allemaal maar goed te keuren dat eerste de beste imbeciel die vind dat hij of nog erger... zn geloof... beledigd wordt het heft maar in eigen handen neemt en iemands leven ontneemt?

BLEGH! Hier kan ik nou met mijn pet echt niet bij.....

Zelfs al zou Wilders uitdagen, dan nog is het gewoon niet normaal dat 'men' het 'normaal' vind dat je dan blijkbaar het risico loopt overhoop gestoken/geslacht te worden

'Iets normaal vinden' is niet hetzelfde als 'weten dat iets zo is'... ik vind het ook niet normaal, maar ik weet wel zeker dat Wilders nu helemaal in levensgevaar komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:24

Dat was hij al, maar hij heeft wel een punt met de titel van zijn film. En wie heeft het allemaal over zichzelf afgeroepen op 9-11?

_rosita_

Juul schreef:
Tot nu toe zijn er al 2 mensen vermoord omdat ze soortgelijke ideeën uitten. Dan kan Wilders het weten dat hij de volgende is na deze film. Dat is niet dat ik het goed keur, verre van, moord mag en kan gewoon niet. Maar de kans is gewoon heel erg groot. En Wilders weet dat. Ik ben niet tegen de film want ik heb het hele ding nog niet gezien en ben vóór vrijheid van meningsuiting. Als de film veel te ver gaat in het beledigen van de Islam oid vind ik dat hij alsnog verboden moet worden. Maar dat weten we nog niet.

Ok, excuses dan voor mijn reactie, maar ik kan daar dus écht zo slecht tegen als mensen dit blijkbaar goedkeuren en dat doen er veel, heel veel helaas.
Ik had het dan idd verkeerd begrepen/gelezen

Lyonesse

faye schreef:
Ik heb trouwens wel een pb-tje gehad over mijn onderschrift Haha! Was dat jouw moeder Mystica?

Alleen als het vanaf mijn account kwam, want ze heeft totaal geen intresse in paarden dus laat staan een account. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:25

_rosita_ schreef:
[naam] schreef:

Ok, excuses dan voor mijn reactie, maar ik kan daar dus écht zo slecht tegen als mensen dit blijkbaar goedkeuren en dat doen er veel, heel veel helaas.
Ik had het dan idd verkeerd begrepen/gelezen

Snap ik. Lachen
Ik ken ook genoeg mensen die het goed keuren helaas. Ik keur niks goed, ik hoop dat er ooit een oplossing gaat komen zodat mensen eens een keer respect gaan hebben voor elkaar.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:26

Merilyn schreef:
De reactie op de film die er nog niet is vind ik ronduit ZIEK Boos! en niet goed te praten....

En zo vind ik die hele film ziek en absoluut niet goed te praten. Mening geven moet kunnen inderdaad, maar weet waar de grens ligt.. Knipoog

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:26

@ Blue-eyes en Juul: Tuurlijk weet hij het. En ik denk ook dat hij oprecht gelooft in wat hij zegt. Ergens vind ik het dus wel dapper van hem. Ik zie het niet veel mensen hem na doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:27

Redrumfox schreef:
Merilyn schreef:
De reactie op de film die er nog niet is vind ik ronduit ZIEK Boos! en niet goed te praten....

En zo vind ik die hele film ziek en absoluut niet goed te praten. Mening geven moet kunnen inderdaad, maar weet waar de grens ligt.. Knipoog

Wat is er dan precies ziek aan de film? Ik neem aan dat je deze al gezien hebt?

Nils

dat gaat (waarschijnlijk) niet gebeuren juul...

Anoniem

Ik snap ook niet dat hij het durft Mystica. Nagelbijten / Gniffelen

Redrumfox, heb jij de film gezien dan? Clown

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:28

Het hele idee van een film maken om een geloof in slecht daglicht te zetten vind ik ziek. Die film zelf interesseert me niets: ik wéiger zelfs erna te kijken.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:28

eerst de film maar eens zien en dan pas commentaar leveren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:29

nils schreef:
dat gaat (waarschijnlijk) niet gebeuren [naam]...

Weet ik. Maar hopen is altijd leuk. Ja
Een perfecte wereld krijg je nooit.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:30

Anoniem schreef:
nils schreef:
dat gaat (waarschijnlijk) niet gebeuren juul...

pas als de mensheid uitgestorven is krijg je een perfecte wereld Vork Haha!
Laatst bijgewerkt door Nils op 12-03-08 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:30

nils schreef:

Zoals ik al zei: het gaat me niet om de film zelf, maar om het idee dat deze film gemaakt wordt. De reden vind ik echt idioot.

Eerst maar eens goed lezen en dán pas commentaar leveren.. Dit heb ik namelijk een minuut geleden gezegd. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:31

nils schreef:
[naam] schreef:

als de mens uitgestorven is krijg je pas wereldvrede Vork Haha!

En hoe zit dat dan met al die beestjes die elkaar uitmoorden voor eten enzo? *LOL*

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:32

juul, die beesten lopen niet met bomgordels of blazen zich niet op in een vliegtuig Knipoog

Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:32

Redrumfox schreef:
nils schreef:

Zoals ik al zei: het gaat me niet om de film zelf, maar om het idee dat deze film gemaakt wordt. De reden vind ik echt idioot.

Eerst maar eens goed lezen en dán pas commentaar leveren.. Dit heb ik namelijk een minuut geleden gezegd. Knipoog

Waarom mag iemand geen film maken?
Er worden zoveel schandelijke/ beledigende films gemaakt (en bijv. op Youtube gezet). Okee, Wilders is een politicus en zou in principe beter moeten weten, maar dan nog. Pfff.. het ding is nog niet eens uitgezonden.. Nagelbijten / Gniffelen