Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Met je eens
En toch ga ik dan niet zeggen oh ze zijn extra zielig....want dat is nu de trend.Zielige jeugd dus de hand maar boven de kop houden.
Dat geeft zeker geen voorbeeld in hoe het moet als je een pokke verleden hebt gehad.
katiavl schreef:Ik heb het niet over wreedheden, zou niet weten waar ik dat gezegd heb![]()
De laatste fase van medicijnen die uithangen aan de unief voor geld gebeurd niks wreed naar mijn wetenen de gevangennen kunnen van het geld ook een beter leven in de gevangenis creeren
Citaat:Kan je iemand vergeven die tien mensen in koudbloeden heeft vermoord, verkracht gewurgd tot ze bewusteloos waren maar net niet dood, en herhalen en herhalen tot de dood eindelijk verlossing brengt, om daarna te ejaculeren van extase in de onderbroek van het slachtoffer.
RobvdPK schreef:Hoe komt het dat jij dit soort zaken weet ? En ook nog eens met plezier ter sprake brengt ?
RobvdPK schreef:Hoe komt het dat jij dit soort zaken weet ? En ook nog eens met plezier ter sprake brengt ?
Beetje geobsedeerd ? Zelf tendenzen in die richting ? En dan heel luid schreeuwen op een forum,
om jezelf te overtuigen dat er niets aan de hand is ? Ben je bang alleen in het donker ?
Bang dat je jezelf niet meer in de hand hebt ?
delerium schreef:RobvdPK schreef:Hoe komt het dat jij dit soort zaken weet ? En ook nog eens met plezier ter sprake brengt ?
Beetje geobsedeerd ? Zelf tendenzen in die richting ? En dan heel luid schreeuwen op een forum,
om jezelf te overtuigen dat er niets aan de hand is ? Ben je bang alleen in het donker ?
Bang dat je jezelf niet meer in de hand hebt ?
Het zou mij zeer tegenvallen van Katia als ze deze zaken niet wist....
RobvdPK schreef:Citaat:Maar even voor alle duidelijkheid: Iedereen heeft het recht op een eigen mening en om deze, binnen bepaalde grenzen, op Bokt neer te zetten. Het is niet de bedoeling om mensen op basis van deze mening persoonlijk aan te vallen en zeker niet met opmerkingen als sadist of fascist. Op dat moment kan je het geen discussie meer noemen, omdat een discussie alleen op basis van argumenten gevoerd kan worden.
katiavl schreef:grrr een heel stuk geschreven valt bokt weg.
Terug opnieuw, ik denk dat de problemen hier onstaan niet aan de hand van verschillende meningen, maar door de definities die men gebruikt. Wanneer begint komt iemand in aanmerking, maar vooral wat versta je onder testen, de één ziet het vroeger, ik zie het bv in het laatste stadium.
En sommige maken hun oordeel, aan de hand van eigen definitie om iemand te veroordelen, en dat is eigelijk fout want dan sluit je eigelijk erg veel.
katiavl schreef:En daar gaat het ook weer om, dat je die als mens kunt beschouwen. In een discussie is het de bedoeling elkaar te waarderen, dat gaat dus niet als je mensen een oordeel geeft, naam op plakt en spijtig dat je daar mee akkoord gaat, snap dat eigelijk niet. Heel respectvol en heel veel beter ben je dan op die moment wel?