Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bealy schreef:nu.nl schreef:De redding van een broos kabinet is een ramp voor het land," zei fractievoorzitter Geert Wilders van de PVV donderdag. Hij verweet de VVD-bewindslieden dat ze "slappe knieën" en geen "ruggengraat" hebben. Ook verweet hij het CDA "gedraai". De minister-president maakte volgens hem een "pirouette van jewelste."
Volgens mij zit Wilders op ballet.
chevax schreef:Hé Faye, volgens mij switch jij ook steeds tussen twee topics!
faye schreef:Ja, maar als je het risico loopt om weer uitgezet te worden lijkt me dat geen basis voor kinderen.
Mystica schreef:En daar komen de dubbele nationaliteiten weer om de hoek kijken.Geef gewoon het kind de nationaliteit van zijn moeder. Je mag aannemen dat hij bij haar blijft tot zijn 18e. Probleem opgelost.
Whiz schreef:faye schreef:Ja, maar als je het risico loopt om weer uitgezet te worden lijkt me dat geen basis voor kinderen.
Beter geen basis dan geen leven!
faye schreef:
Tsja als je teruggestuurd wordt heb je geen leven toch? Kom op zeg, je denkt toch na voor je een kind op de wereld zet?
faye schreef:Dat is een onvoorziene omstandigjeid Laura
Als je op de vlucht bent en bij god niet weet of je wellicht terug gestuurd wordt vind ik het verwerpelijk om een kind te krijgen. Maar goed, als je asielzoeker bent mag je alles en is alles leuk en goed nietwaar?
faye schreef:Dat is een onvoorziene omstandigjeid Laura
Als je op de vlucht bent en bij god niet weet of je wellicht terug gestuurd wordt vind ik het verwerpelijk om een kind te krijgen. Maar goed, als je asielzoeker bent mag je alles en is alles leuk en goed nietwaar?
faye schreef:Ik vind het wel komisch, iedereen heeft altijd zo'n grote mond als iemand op tienerleeftijd zwanger wordt. Maar als je asielzoeker bent dan is het gewoon oke, terwijl je dan nog minder te bieden hebt als een tienermoeder in onze samenleving. Tsja sommogen kunnen de roze bril gewoon niet afzetten en willen het liefst elke asielzoeker doodknuffelen, echte vluchteling of gelukszoeker maakt niet uit.
Ik ben van mening dat als je een kind op de wereld zet er wel een basis moet zijn en als ik daarin de enige ben prima, het zijn nu eenmaal geen goudvisjes die je door de plee kunt spoelen als ze niet meer in je koffer passen als je op het vliegtuig gezet wordt.
Diablo schreef:faye schreef:Ik vind het wel komisch, iedereen heeft altijd zo'n grote mond als iemand op tienerleeftijd zwanger wordt. Maar als je asielzoeker bent dan is het gewoon oke, terwijl je dan nog minder te bieden hebt als een tienermoeder in onze samenleving. Tsja sommogen kunnen de roze bril gewoon niet afzetten en willen het liefst elke asielzoeker doodknuffelen, echte vluchteling of gelukszoeker maakt niet uit.
Ik ben van mening dat als je een kind op de wereld zet er wel een basis moet zijn en als ik daarin de enige ben prima, het zijn nu eenmaal geen goudvisjes die je door de plee kunt spoelen als ze niet meer in je koffer passen als je op het vliegtuig gezet wordt.
Helemaal mee eens. Iedereen heeft er de mond vol van als er hier kinderen geboren worden in allerlei slechte omstandigheden, maar als je asielzoeker bent, maakt het opeens niet meer uit hoe het kind moet leven.
Als je zo'n onzekere toekomst hebt, moet je niet aan kinderen beginnen. Dat deed ik ook niet toen ik nog 17 was en op school zat. Ik heb ook netjes gewacht tot ik in een stabiele situatie zat.