Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knor schreef:Sorry maar ik vind dit net zo zielig voor de hond! wat bezielt die mensen om een baby en een hond bij elkaar alleen te laten, of daar een mogelijkheid voor te laten!
Vaak is het natuurlijk ook zo dat als de baby wordt geboren dat de hond een plaats opschuift in de roedel. De hond ziet dit anders namelijk dat hij boven de nieuwe baby staat.
Ineens gaat alle aandacht naar de baby ipv naar de hond. Daarom dus dubbel uitkijken want niet alle honden kunnen daar me omgaan. Deze mensen hebben het verkeerd ingeschat en de hond ziet zijn kans om de "indringer" uit de weg te helpen zodat hij weer op de eerste plaats staat.
Ik vind dat je hoe bot het ook klinkt net zo zielig voor de hond, die reageert gewoon uit instinct.
Welshcobfan schreef:Desiree schreef:Ik vind het een heel vreemd verhaal. WAt had die hond te zoeken op de kinderkamer? En dan ook nog 's nachts kennelijk (omdat de baby 'sochtends dood is aangetroffen). Zou er geen opzet bij zijn>?
newt schreef:Nou ik vind het ronduit belachelijk als je de fokker wilt aanklagen omdat het een valse hond zou zijn!!!!
tjong, wie voed het dier op na dat hie bij de fokker vandaan komt???
Het is en blijft een dier, dus als een hond een persoon bijt moet je hem afmaken??? dat is de wet? niet... nou het spijt me zeer, maar ben meerdere malen door een paard gebeten, getrapt en overgelopen, maar die leven ook nog...
er zijn zoveel honden die niet bij (kleine)kinderen kunnen, maar die hebben ook (bijna)allemaal een plek
en ja het is héél erg sneu, echt héél erg, dat is onmogelijk te bevatten hoe erg dit is, maar als je de hond en het kind (wat trouwens in de huiskamer in een wieg sliep) bij elkaar houd, dan moet je veel vertrouwen hebben in je hond, wil je denken dat het goed gaat.. een hond is een roedel dier, en als er iemand inbreuk maakt op zijn plek, dan kunnen er dingen gebeuren...
husky's staan dicht (heel)naast wolfshonden!
Quellian schreef:Zelfde als Sorane. Ik ben de grootste dierenvriend die ik ken (), maar bij zoiets zouden de stoppen doorslaan bij mij.
@ Manie; dus jij kiest ervoor om je hond naar het asiel te brengen als je zwanger bent?
Dieren moeten zich aanpassen, heel simpel!
millennium schreef:Knor schreef:Sorry maar ik vind dit net zo zielig voor de hond! wat bezielt die mensen om een baby en een hond bij elkaar alleen te laten, of daar een mogelijkheid voor te laten!
Vaak is het natuurlijk ook zo dat als de baby wordt geboren dat de hond een plaats opschuift in de roedel. De hond ziet dit anders namelijk dat hij boven de nieuwe baby staat.
Ineens gaat alle aandacht naar de baby ipv naar de hond. Daarom dus dubbel uitkijken want niet alle honden kunnen daar me omgaan. Deze mensen hebben het verkeerd ingeschat en de hond ziet zijn kans om de "indringer" uit de weg te helpen zodat hij weer op de eerste plaats staat.
Ik vind dat je hoe bot het ook klinkt net zo zielig voor de hond, die reageert gewoon uit instinct.
Citaat:Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan. Het is maar een hond hoor
Citaat:Nee klopt, de hond had eerder afgemaakt moeten worden. Ben ik helemaal met je eens.
Karoliefje_ schreef:Wat verschrikkelijk!
Die ouders hebben de rest van hun levene en schuldgevoel..