Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Popstra schreef:Babsiej schreef:Popstra schreef:Was net op tv hoe de ondernemers aan de grens de dupe gaan zijn nu Duitsland de prijzen flink laat zakken.
En dan hebben we het niet over enkel de tank stations!
Duitsland gaat ondernemers ook extra tegemoet komen door geld te geven. De ondernemers mogen hun personeel belasting vrij!!! 1000€ extra geven.
Ik vind dat vooral een mooi gebaar in een tijd van al wat jaren aan onvrede onder de bevolking.
Oh en meer landen in Europa gaan mee in de prijs verlaging.
Wij uiteraard niet.
Ga je toch naar Duitsland?
Ontzettend originele reactie zeg
Popstra schreef:Was net op tv hoe de ondernemers aan de grens de dupe gaan zijn nu Duitsland de prijzen flink laat zakken.
En dan hebben we het niet over enkel de tank stations!
Duitsland gaat ondernemers ook extra tegemoet komen door geld te geven. De ondernemers mogen hun personeel belasting vrij!!! 1000€ extra geven.
Ik vind dat vooral een mooi gebaar in een tijd van al wat jaren aan onvrede onder de bevolking.
Oh en meer landen in Europa gaan mee in de prijs verlaging.
Wij uiteraard niet.
Popstra schreef:Nee niet gezien.
Ik zeg nergens dat het hier slecht is ik zeg enkel dat het fijn zou zijn wij ook eens tegemoet gekomen worden. En dan ook iedereen. Niet enkel de lage inkomens. Gewoon die prijzen laten zakken aan de pomp. Iedereen blij!
En dat mag ik vinden. Hoef geen uitleg waarom dit volgens sommigen niet mogelijk is als dit elders dus wel tijdelijk kan.
Ipsilonka schreef:Benzz, onze hele sociale verzorgingsstaat gaat erom dat we betalen voor anderen.
Ik heb geen kinderen en betaal daar aan mee, ik heb nooit een uitkering in mijn leven gehad en betaal daar ook aan mee en zo kan ik nog wel even door gaan.
Benzz schreef:Ipsilonka schreef:Benzz, onze hele sociale verzorgingsstaat gaat erom dat we betalen voor anderen.
Ik heb geen kinderen en betaal daar aan mee, ik heb nooit een uitkering in mijn leven gehad en betaal daar ook aan mee en zo kan ik nog wel even door gaan.
Dat klopt, daarom is er ook een pakket aan maatregelen voor de mensen die het nodig hebben.
Als je de accijnzen verlaagt kost dit heel veel geld en betaald iedereen mee aan de ritjes van een ander. Er is een grote groep die het wel kan betalen, die hebben die verlaging niet nodig.