Ik heb geen EV hoor. Wil er graag een, maar budget is er nog niet naar. Niet eens tweedehands, laat staan een nieuwe. Ik heb helaas wel eentje met meer range nodig gezien de kilometers die ik maak. Tot dan lekker rondknorren in mijn Opel Corsa'tje, op de manier die jij aangeeft: bewust zuiniger rijden. Maar zodra dat budget er is komt 'ie er wel. Dus inderdaad, een investering met financiële verplichting. Ik zeg ook nergens dat iedereen ala minute over moet gaan en dat er niks aan de verhoging van brandstofkosten gedaan moet worden.En hey, als jij minder / slimmer kan rijden met een ICE, dan is dat top toch?
Oprecht benieuwd: is frituurolie als brandstof daadwerkelijk duurzaam? Je bent toch alsnog olie aan het verbranden?
En ik vind het eerlijk gezegd een beetje laf dat je niet toelicht welke misinformatie. Zo maak jij je wel makkelijk ervanaf. Want ja, er gaat flink veel misinformatie rond over EV's (brandstoflobby vind EV's niet zo chill omdat ze flink snijden in hun winst). Ik beweer overigens nergens dat ze perfect zijn (zijn ze niet) maar veel van de argumenten tegen zijn écht misinformatie. Het klopt niet...

Leg uit. Nederland is plat, maar ik begrijp dat er ergens in Arnhem een hoge berg ligt?