pien_2010 schreef:Ik nog meer als van het mannenvoetbal daar vrouwenvoetbal ook over mij gaat
Hoezo gaat vrouwenvoetbal over jou?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Ik heb er eens over nagedacht maar volgens mij is de paardensport de enige sport die vrijwel altijd gemengd is. Als iemand nog een andere weet dan hoor ik dat graag.
Roodvos schreef:anjali schreef:Ik heb er eens over nagedacht maar volgens mij is de paardensport de enige sport die vrijwel altijd gemengd is. Als iemand nog een andere weet dan hoor ik dat graag.
Korfbal!![]()
![]()
Er zijn diverse (bal)sporten die een gemengd dubbel kennen: tennis, tafeltennis, beachvolleybal, curling (leert google mij net), (ijs)dansen.
Sizzle schreef:Anjali, wat zou jij er specifiek op tegen hebben als ze dat gewoon eens gaan testen?
Of is het meer: wat de boer niet kent….?
anjali schreef:Roodvos schreef:Korfbal!![]()
![]()
Er zijn diverse (bal)sporten die een gemengd dubbel kennen: tennis, tafeltennis, beachvolleybal, curling (leert google mij net), (ijs)dansen.
Dansen telt niet mee want dat is uit de aard der zaak gemengd.
anjali schreef:Eh, gewoon, dames en heren kleedkamers?Elisa2 schreef:Lijkt mij ook, misschien gaan ze dan ook meer naar personen kijken ipv man/ vrouw in wie gewoon een goede sportmens is.
En hoe doe je dat dan met de kleedkamers,het douchen enzo?
Goof schreef:pien_2010 schreef:Ik nog meer als van het mannenvoetbal daar vrouwenvoetbal ook over mij gaat
Hoezo gaat vrouwenvoetbal over jou?
Enzino schreef:Soms spelen de vrouwen ook wel tegen mannen, vaak ter voorbereiding van internationale competies (WK). Dan spelen ze wel vaak tegen jeugdelftallen van amateurs en verliezen ze dik.
Sizzle schreef:Oh, dit wist ik helemaal niet. Wat een ontzettend antieke regel zegIn het kader, goed voorbeeld begint bij de overheden:
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/912227/z ... -deze-tijd
Bij ons (in Zwitserland) was dat laatst ook in opspraak. Als een vrouw in de politiek (als volledige baan) met zwangerschapsverlof is en er is een belangrijke verkiezing dan mag ze niet meestemmen. Als ze toch meestemt dan valt dat onder werk hervatten en vervalt de rest van het verlof
Leuk detail:Citaat:Publiek op de banken voor de eerste vrouwelijke coach op het veld in de MLB
https://nos.nl/artikel/2424958-publiek- ... -in-de-mlb
Citaat:De eerste honkman van de tegenstander uit San Diego, Eric Hosmer, was er als eerste bij om Nakken te feliciteren toen ze binnen de lijnen kwam.
anjali schreef:Dit topic gaat over feminisme. Er zijn een heleboel verschillende soorten feministen. Ook die zo weinig mogelijk met mannen te maken willen hebben en zeker niet ineens in gemengde sportgroepen zouden willen zitten.
anjali schreef:Dit topic gaat over feminisme. Er zijn een heleboel verschillende soorten feministen. Ook die zo weinig mogelijk met mannen te maken willen hebben en zeker niet ineens in gemengde sportgroepen zouden willen zitten.
naranja1 schreef:anjali schreef:Dit topic gaat over feminisme. Er zijn een heleboel verschillende soorten feministen. Ook die zo weinig mogelijk met mannen te maken willen hebben en zeker niet ineens in gemengde sportgroepen zouden willen zitten.
Altijd als het onderwerp feminisme aangehaald wordt, komt het vaak terug alsof feministen een soort mannenhaters zijn ofzo. Terwijl dat in dit topiq helemaal niet terug komt. Ben benieuwd waar dit vandaan komt? Is dat nog iets van vroeger?
naranja1 schreef:anjali schreef:Dit topic gaat over feminisme. Er zijn een heleboel verschillende soorten feministen. Ook die zo weinig mogelijk met mannen te maken willen hebben en zeker niet ineens in gemengde sportgroepen zouden willen zitten.
Altijd als het onderwerp feminisme aangehaald wordt, komt het vaak terug alsof feministen een soort mannenhaters zijn ofzo. Terwijl dat in dit topiq helemaal niet terug komt. Ben benieuwd waar dit vandaan komt? Is dat nog iets van vroeger?