Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Om na te denken over wat Aboutaleb zegt: “ben je nou blij?” vereist reflectief vermogen. Wat vind IK nou van mijn eigen acties?Dat is voor rellers in short supply ben ik bang. Bij hen gaat het er meer om wat hun geestelijk gehandicapte matties vinden.
Arabesk schreef:Volgens fvd is de oorzaak immigratie. Ja vind ik ook hoor. Al die Turken op Urk gewoon terugsturen naar Marokko.
Op vrijwel alle beelden zien je toch duidelijk dat het om blanke jonge mannen gaat.
Urielle schreef:Arabesk schreef:Volgens fvd is de oorzaak immigratie. Ja vind ik ook hoor. Al die Turken op Urk gewoon terugsturen naar Marokko.
Op vrijwel alle beelden zien je toch duidelijk dat het om blanke jonge mannen gaat.
Gisteravond een hele bitch fight gehad met een vent die eerder extreem rechts leek aan te hangen. Want Turken en Marokkanen doen dit al jaren en we zeggen niks, maar nu is het een keer een groep blanke Nederlanders en is de wereld te klein.
Urielle schreef:Arabesk schreef:Volgens fvd is de oorzaak immigratie. Ja vind ik ook hoor. Al die Turken op Urk gewoon terugsturen naar Marokko.
Gisteravond een hele bitch fight gehad met een vent die eerder extreem rechts leek aan te hangen. Want Turken en Marokkanen doen dit al jaren en we zeggen niks, maar nu is het een keer een groep blanke Nederlanders en is de wereld te klein.
Popstra schreef:Als jou zoon nu Savonds de deur uit gaat wat niet mag dan vraag je toch ,,hey vriend, waar gaan we naartoe?,, en dat verbied je dan toch!? Het zijn kinderen die daar buiten lopen!!
BN De Stem schreef:De andere jongen werd door zijn moeder opgehaald en kreeg er gelijk van langs. ,,Meekomen jij. Ik heb je gewaarschuwd. Respectloos is dit. Ik werk zelf nota bene in de zorg.”
Zonnebloem92 schreef:bigone schreef:Ik zag een foto van de rellen in Eindhoven, moest heel goed zoeken om er een getinte Nederlander op te ontdekken tussen de 100 mensen .
In Rotterdam moest ik dan weer zoeken naar blanken.
Het maakt mij niet uit welke afkomst of kleur iemand heeft, ze zijn allemaal compleet gestoord.
Mindim schreef:bigone schreef:Ik zag een foto van de rellen in Eindhoven, moest heel goed zoeken om er een getinte Nederlander op te ontdekken tussen de 100 mensen .
Ze zijn er genoeg hoor. Rotterdam foto's kom je vanalles op tegen.
Filmpje dat hier werd gedeeld oa enz
Electra63 schreef:De rellen vinden bijna altijd plaats in hun eigen buurt.
Vandaar dat je gisteren in Rdam Zuid veel Marokkaanse en Turkse jongeren zag. Zij wonen daar. De gedupeerde winkeliers zijn ook allemaal allochtonen.
Volgens mij is de enige gemene deler dat het mannen zijn en onder de 25 jaar ?
IMANDRA schreef:Electra63 schreef:De rellen vinden bijna altijd plaats in hun eigen buurt.
Vandaar dat je gisteren in Rdam Zuid veel Marokkaanse en Turkse jongeren zag. Zij wonen daar. De gedupeerde winkeliers zijn ook allemaal allochtonen.
Volgens mij is de enige gemene deler dat het mannen zijn en onder de 25 jaar ?
Een expert op tv gaf volgens mij ook aan dat deze rellers eigenlijk vrijwel allemaal binnen een straal van 5km wonen. Omdat ze inderdaad niet ver van huis zullen gaan.
Rennie89 schreef:Mindim schreef:
Ze zijn er genoeg hoor. Rotterdam foto's kom je vanalles op tegen.
Filmpje dat hier werd gedeeld oa enz
Rotterdam is natuurlijk ook een flink gemixte multiculturele stad. Dus vrij logisch. Bij deze rellen zijn alle Nederlanders betrokken, met of zonder kleurtje.