CharleyT schreef:Zomaar een tussendoortje: de discussie tussen bijv. Nikass en Marjoow lijkt op twee politici die elkaar wel horen maar niet(willen) verstaan.
Het is allemaal niet zo eenvoudig om duidelijk over te komen, zowel in de politiek als hier op Bokt. Ik zie wel paralellen.
Ik vind dat als je beweert dat iemand iets zegt, dat je dat dan wel moet kunnen aantonen. Ik vind weinig zo ergerlijk als dat iemand je woorden in de mond legt. Met daarbij een smiley die je ook nog in het belachelijke trekt. Dat is voor mij een zwaktebod van iemand die geen goede inhoudelijke argumenten heeft. Een soort Wilders strategie zeg maar. En daar pas ik voor.
(En ik heb het dus niet over jou, maar over de manier waarop Marjoow "discussieert")
En de lol van het discussiëren gaat er wel af als je steeds moet aangeven "nee dat heb ik niet gezegd, lees even terug, zo staat het er niet" Daar ga ik mijn energie dan niet langer in steken.
Marjoow als je even terugleest: in het bericht waar ik de FVD aanhaal staat geen quote van jou boven de tekst...
Verder inhoudelijk: vluchtelingenproblematiek kun je niet volledig los zien van klimaatverandering. Het één veroorzaakt het ander.
Laatst bijgewerkt door Nikass op 13-03-19 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt