Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik geloof dat geen enkel land goed is in wegomleggingen (of ik ben er niet goed in) want die klere-dingen lijken je op het moment dat ze 100% zeker zijn dat je geen idé meer hebt waar je zit, standaard in de steek te laten.
Quebelle schreef:Stromae, Truggerfinger, Blathazar, Bazart, Hooverphonic etc etc
DezeNaam schreef:Volgens mij het zelfde. Is moeilijke problematiek. Wel is het zo dat Nederland de wijk aanpak ken (ook als het om extremisten gaat) en probeert in de haarvaten van de samenleving de politie, wijkagenten en andere werkers te hebben. Dit zag ik hier een keer op de Franse TV uitzenders waar deze aanpak geroemd werd en waar men dit wilde gaan navolgen in Parijse banlieus.Nu vraag ik me af, in België zijn er zoal wat wijken of steden die erom bekend staan dat er nogel wat drugshandel gedaan wordt of dat je er 's nachts (als vrouw) beter niet alleen kan rondlopen. Hoe zit dat in Nederland?
DezeNaam schreef:Daar zijn ze gewoon onder invloed van euhmm..![]()
Nu vraag ik me af, in België zijn er zoal wat wijken of steden die erom bekend staan dat er nogel wat drugshandel gedaan wordt of dat je er 's nachts (als vrouw) beter niet alleen kan rondlopen. Hoe zit dat in Nederland?
Zoals Antwerpen in België, dat is echt een ramp 's nachts.