Emmaa_ schreef:dems75 schreef:Jongens...moet dat nou elke keer " MIJN belastinggeld" ....brrrrr, jeuk krijg ik er van.
MIJN, IKKE, IKKE, IKKE
ik vind het zo vreselijk storend. Wat er allemaal niet gebeurt van het belastinggeld! Wegen, ziekenhuizen, zorgvoorzieningen, onderwijs, cultuur enz enz enz.....
Wat ik persoonlijk het grote verschil vindt in jouw voorbeelden is dat ik persoonlijk geen voordeel haal uit andermans uitkering. Ik betaal ook voor wegen, ziekenhuizen, zorgvoorzieningen, onderwijs en cultuur ja, maar daar maak ik zelf ook allemaal gebruik van
Want de wereld draait om jou??
Gelukkig is ons stelsel erop gericht dat er naar iedereen omgekeken wordt. Het is niet 'ieder voor zich'. Hoewel de mensen in het algemeen wel steeds egoïstischer lijken te worden

We leven met z'n allen op deze aarde, we moeten imo met z'n allen zorgen dat iedereen het redt.
De toon hier van 'als ik het maar goed heb' kan ik echt verdrietig van worden. Waarom kijken naar wat een ander heeft? Wees gelukkig met wat je zelf hebt, jaloezie maakt je alleen maar ongelukkig