Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:dan moet je je toch even verdiepen wat terrorisme precies betekent.
Nederland is nog steeds van mening dat er niets aan de hand is....er zijn in Rotterdam maar 7 tot 10 jihadisten.Ervaring leert dat twee voldoende zijn om een ravage aan te richten.Nee...we gaan een centrum openen om ze te helpen,zodat ze op een andere manier de wereld gaan bekijken.
Want vechten in Syrie was erg zwaar,daar hebben de schatjes een trauma van opgelopen.
Cowboy55 schreef:geerke schreef:dan moet je je toch even verdiepen wat terrorisme precies betekent.
Nederland is nog steeds van mening dat er niets aan de hand is....er zijn in Rotterdam maar 7 tot 10 jihadisten.Ervaring leert dat twee voldoende zijn om een ravage aan te richten.Nee...we gaan een centrum openen om ze te helpen,zodat ze op een andere manier de wereld gaan bekijken.
Want vechten in Syrie was erg zwaar,daar hebben de schatjes een trauma van opgelopen.
En wat stel JIJ voor dat moet gebeuren?
JewEmm schreef:Dus als Frankrijk zijn grenzen dicht zou hebben, dan zouden deze inwoners van frankrijk dit niet hebben kunnen doen? Sluiten van grenzen binnen Europa verhelpt dit niet.
Daarnaast kunnen mensen al vervolgd worden als er plannen van terrorisme zijn. Niet alleen als ze die ook uitgevoerd hebben.
janouk schreef:Dat is een illusie Geerke, dit betreft Franse staatsburgers.
Ik vrees dat dit niet te voorkomen is. Ik hoop zo dat er geen reacties komen vanuit Rechts extremistische hoek.
Beeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh de wereld heeft dringend behoefte aan vrede en rust. En ik ook
Meliaforever schreef:Ze weten alleen niet zeker om hoeveel gijzelaars het gaat in de drukkerij. Ze zeggen dat het een klein bedrijf is. De eigenaar moet toch weten wie er werkt en anders bel je al je werknemers op of ze veilig zijn.of zie ik dat verkeerd?
Je zou maar degene kennen die gegijzeld worden. Lijkt me vreselijk om niks te kunnen doen.
Tiffany schreef:Meliaforever schreef:Ze weten alleen niet zeker om hoeveel gijzelaars het gaat in de drukkerij. Ze zeggen dat het een klein bedrijf is. De eigenaar moet toch weten wie er werkt en anders bel je al je werknemers op of ze veilig zijn.of zie ik dat verkeerd?
Je zou maar degene kennen die gegijzeld worden. Lijkt me vreselijk om niks te kunnen doen.
De eigenaar wordt vermoedelijk gegijzeld , hij neemt in ieder geval zijn toestel niet op
Nanno_123 schreef:Precies, wat voor soort veiligheidsmaatregelen wil je treffen?
feit blijft dat dit altijd kan gebeuren.. al sluit je iedere jihadist op, er duikt altijd wel een andere gek op!