Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:"De man achter de website waarop het filmpje te zien was laat weten enorm te balen van het filmpje. Hij bevestigt dat hij via zijn website erotisch getinte filmpjes verspreidt van schaars geklede vrouwen op dieren. Dit filmpje zou negen jaar geleden gemaakt zijn. Toen hij erachter kwam dat de pony mishandeld werd, heeft hij naar eigen zeggen het filmpje teruggetrokken en de samenwerking verbroken met degene die het heeft gefilmd."
Ik weet niet, maar mij klinkt dit echt als bullshit in de oren. Hij verspreidt de filmpjes, dan ZIE je toch wat er op het filmpje staat, hoe kun je er dan pas later achter komen dat de pony mishandeld wordt?
Mist schreef:Dit is uitermate walgelijk, en hoewel ik het natuurlijk goed vind dat de politie, 144 etc hier mee bezig zijn. bekruipt met toch het gevoel dat ze er met een veel te lichte straf vanaf zullen komen![]()
zoals iemand eerder al zei...leefde "Pistolen Paultje" nog maar, dan weet ik zeker dat ze hun gerechtvaardigde straf kregen. http://www.pistolenpaultje.nl/diere.html
Ziviaantje schreef:Op [een aanbodsite] zoekt de maker van de filmpjes naast modellen ook 2 kleine merries voor in zijn wei... brrrrrr....
Urielle schreef:Ik denk ook dat dit soort dingen niet zo in de wet omschreven staat eigenlijk, hoe erg de mensen het ook vinden op zich, het moet wel als strafbaar zijn opgenomen in het wetboek.