Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:55

Wauw bokkers.. Ik denk dat op deze manier maar weer eens bewezen wordt dat er veel bereikt kan worden via social media. Mede door heel veel bokkers is er nu mooi aandacht voor vreselijke dingen als dit...

HvN heb ik niet gekeken, het filmpje wel deels, en ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die respect hebben voor dit soort mensen... Vreselijk zeg! En die arme pony, tis een schatje om te zien...

Diaz

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:56

En de 2e foto van een ander raar gekleed dik persoon op zo'n ponytje is al de ronde op facebook

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:58

Ondanks dat veel mensen met kinderen naar HvNL kijken en het schokkend kan zijn vind ik het wel goed dat er aandacht aan besteed word. :j
Zoiets komt niet vaak in het nieuws.. Kan me niet echt herinneren dat ik een onderwerp als dit recent in het nieuws heb gezien. Vaak op FB en internet foto's van honden maar niet op het nieuws..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 20:59

gestoord, ik kap niet snel filmpjes af.. maar dit is echt gestoord!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:00

Ik heb het filmpje ook gezien, en ik was er echt even stil van..
Wat een idioot zeg, die vrouw!
Ik snap echt niet dat ze zoiets doet, en hoop ook echt dat ze haar vinden. [...]
Laatst bijgewerkt door Appelflapje op 03-07-13 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verwensing verwijderd

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:00

Er circuleren nu echt veel meer van dat soort filmpjes op FB rond.
Zieke zieke mensen..

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:02

Even een opmerking naar de moderators.
Ik weet dat filmpjes van dierenmishandeing niet zijn toegestaan en worden verwijderd, maar in het nieuwstopic dat regelmatig wordt geüpdatet, wordt door een lid van de nieuwsredactie gelinkt naar de website van hart van Nederland. Als je hierop klikt komt meteen het filmpje tevoorschijn.
Ook komt (een deel hiervan?) vanavond op tv, en was er vanmiddag een voorstukje te zien.

Misschien kan bokt ervoor kiezen om als uitzondering iets soepeler om te gaan met het boktbeleid. Dat scheelt ook een hoop werk voor de moderators. Als ik het mag zeggen vind ik dat jullie hier vrij star mee om gaan.

Uiteraard kan ik mij er wel in vinden dat speculaties en namen, telefoonnummers ed in dit topic verwijderd worden.

Laat ik voorop stellen dat dit niet negatief is bedoeld, toch wilde ik het kwijt.

>>super dat er zoveel aan gedaan wordt door politiek en media. Ik blijf volgen.

Misschien door de vele reacties gemist, maar, weet iemand hoe het nu met het bruine paardje gaat?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:03

Ik kijk niet. Wil nog rustig kunnen slapen vanavond. Arme dieren. Verwensingen mogen hier helaas niet maar ik denk dat we allemaal hetzelfde denken. Ik las trouwens dat het bruine paardje het niet heeft overleefd? Weet ik niet zeker hoor...

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:06

Ah dat arme dier! ;(

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:06

het ergste is gewoon dat dit soort mensen gewoon een eigen site hebben met dit soort filmpjes! :(

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:07

@ Watermelon: dank voor je opmerking. Je hebt een bijzonder sterk punt!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:09

"De man achter de website waarop het filmpje te zien was laat weten enorm te balen van het filmpje. Hij bevestigt dat hij via zijn website erotisch getinte filmpjes verspreidt van schaars geklede vrouwen op dieren. Dit filmpje zou negen jaar geleden gemaakt zijn. Toen hij erachter kwam dat de pony mishandeld werd, heeft hij naar eigen zeggen het filmpje teruggetrokken en de samenwerking verbroken met degene die het heeft gefilmd."

Ik weet niet, maar mij klinkt dit echt als bullshit in de oren :?. Hij verspreidt de filmpjes, dan ZIE je toch wat er op het filmpje staat, hoe kun je er dan pas later achter komen dat de pony mishandeld wordt?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:11

Op de site van de betreffende persoon (niet de 'dame', maar de man) waren ook nieuwe filmpjes van de mini pony, de gekke dingen zijn dus nooit gestopt, heb in kort bladeren dik 30 filmpjes van de vos gevonden (en nog veel van de spikkelpony, ezel). Pony heeft dus geen fijn leven, houden we het daar op. Zelfs filmpjes waar het paardje in de zadelkamer ge/bereden werd.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:13

_San87_ schreef:
"De man achter de website waarop het filmpje te zien was laat weten enorm te balen van het filmpje. Hij bevestigt dat hij via zijn website erotisch getinte filmpjes verspreidt van schaars geklede vrouwen op dieren. Dit filmpje zou negen jaar geleden gemaakt zijn. Toen hij erachter kwam dat de pony mishandeld werd, heeft hij naar eigen zeggen het filmpje teruggetrokken en de samenwerking verbroken met degene die het heeft gefilmd."

Ik weet niet, maar mij klinkt dit echt als bullshit in de oren :?. Hij verspreidt de filmpjes, dan ZIE je toch wat er op het filmpje staat, hoe kun je er dan pas later achter komen dat de pony mishandeld wordt?

Ja inderdaad, echt ongelofelijk, wat een debiel..

Mist

Dit is uitermate walgelijk, en hoewel ik het natuurlijk goed vind dat de politie, 144 etc hier mee bezig zijn. bekruipt met toch het gevoel dat ze er met een veel te lichte straf vanaf zullen komen ;(

zoals iemand eerder al zei...leefde "Pistolen Paultje" nog maar, dan weet ik zeker dat ze hun gerechtvaardigde straf kregen. http://www.pistolenpaultje.nl/diere.html

Ziviaantje

Op [een aanbodsite] zoekt de maker van de filmpjes naast modellen ook 2 kleine merries voor in zijn wei... brrrrrr....
Laatst bijgewerkt door Muurp op 03-07-13 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam website verwijderd.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:14

Mist schreef:
Dit is uitermate walgelijk, en hoewel ik het natuurlijk goed vind dat de politie, 144 etc hier mee bezig zijn. bekruipt met toch het gevoel dat ze er met een veel te lichte straf vanaf zullen komen ;(

zoals iemand eerder al zei...leefde "Pistolen Paultje" nog maar, dan weet ik zeker dat ze hun gerechtvaardigde straf kregen. http://www.pistolenpaultje.nl/diere.html

Ja inderdaad..
Ik word er echt helemaal koud van..

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:16

gelukkig gooit pony haar wel eraf en gaat half op d'r staan :o
vind dat de sitebeheerder nogal onschuldig doet... je weet heus wel wat je aanbied...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:16

Ik denk ook dat dit soort dingen niet zo in de wet omschreven staat eigenlijk, hoe erg de mensen het ook vinden op zich, het moet wel als strafbaar zijn opgenomen in het wetboek.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:17

Ziviaantje schreef:
Op [een aanbodsite] zoekt de maker van de filmpjes naast modellen ook 2 kleine merries voor in zijn wei... brrrrrr....

Mijn neus dat ie niet heeft geweten dat zijn filmpjes pure mishandeling zijn :'). Die kerel krijgt z'n verdiende loon ook nog wel.
Laatst bijgewerkt door Muurp op 03-07-13 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam website verwijderd.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:26

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal reacties verwijderd, hiervoor verwijs ik jullie graag door naar het lopende topic hierover op NM

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:26

Urielle schreef:
Ik denk ook dat dit soort dingen niet zo in de wet omschreven staat eigenlijk, hoe erg de mensen het ook vinden op zich, het moet wel als strafbaar zijn opgenomen in het wetboek.

Oh, dit kun je erg makkelijk strafbaar stellen. Dierenmishandeling is strafbaar en dit valt duidelijk onder de noemer mishandelen van dieren :).

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:27

Ochohc!! Bah ik heb hem gedeelt op facebook wat een zieke mensen in deze wereld!
steeds meer dierenleed!
Er was er nog eentje van een vrouw.. met zweep.. trekken in de mond +sporen ...
Dit maakt me zo kwaad hé!
-:(- -:(-

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:30

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:30