lieveli schreef:Op bokt zit toch een paragnost? Die heeft contact met Andre Hazes
Sorry hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:_Cowgirl schreef:Wat een vreselijke moederdag zal die moeder morgen hebben..
Nou idd, dat moet wel heel zwaar zijn.
Maar laten we hopen dat ze morgen de beste moederdag ooit heeft en ze beide knullen in haar armen kan sluiten levend en wel
Nayomie schreef:15.00 uur: Voorzitter voetbalclub Jonathan, waar Ruben in een team zit, over de beslissing om zaterdag de wedstrijden door te laten gaan: "Door te voetballen willen we ook een signaal van hoop afgeven. Als wij vandaag alles zouden afgelasten dan geven we eigenlijk toe aan een noodlot en dat willen we niet. Wij willen dezelfde hoop houden als de moeder van Ruben heeft."
_Cowgirl schreef:Mijn oma denkt dat ze misschien wel in de Rijn gedumpt zijn, omdat hij over de rijnbrug heeft gereden. Ik hoop dat ze de route snel bekend gaan maken, dan heeft het zoeken misschien meer effect.
XFiemoX schreef:Misschien ben ik nu even heel blondhoor maar waar eindigt de Rijn, of nog beter waar loopt de Rijn allemaal langs? Sorry maar ben niet zo'n held met GoogleMaps
.
Cayenne schreef:Ik vind dit ook verschrikkelijk voor de ouders en verdere nabestaanden van de vader trouwens.
Die zijn wel in een klap hun zoon kwijt en mogelijk ook hun kleinzonen, pfff.
Vaak worden die mensen vergeten, maar ook voor hen is het leed.