Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:50

Volgens Godwin is de discussie dan echter direct afgelopen... Dat zou ik dan wel weer jammer vinden.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:50

horseyfries schreef:
En je laatste woorden zeggen precies waar het probleem ligt: je vermenselijkt het paard. Een paard is geen "iemand", en heeft ook nog nooit gevraagd om geïnsemineerd te worden ipv natuurlijk gedekt, heeft ook nog nooit gevraagd om die ene bepaalde hengst omdat ze verliefd is op die ene knappe zwarte, en weet het verschil niet tussen een dierenarts die opvoelt, een eigenaar die temperatuurt, of de buurman die aan zijn gerief komt.

Een paard is wel een iemand. Geen mens weliswaar, maar wel een levend dier, een persoonlijkheid. Alle voorbeelden die je opnoemt heb ik mijn twijfels inderdaad over, maar dat is niet waar het nu om gaat. Het gaat om seks met dieren en ik vind dat gewoon not done. Seksuele handelingen zijn i.m.o. niet vergelijkbaar met medische handelingen. Juist omdat het een seksuele handeling is vind ik het pervers. En dat een dier het verschil in intentie niet weet dat kun je niet bewijzen. Dat hoop ik dan maar voor die arme dieren die het moeten ondergaan. Ik ben in elk geval blij dat de wet tegen seks met dieren er is gekomen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:51

DeniseM schreef:
Ik reageer maar niet op jou Vjestagirl! GELUKKIG snap ik jou niet..

Ik vind het echt wagelijk.
Ook al zou het niet pijn doen, hoe kan zo iets in je hoofd op komen om te doen? >;)

Omdat er mensen zijn die smoorverliefd kunnen zijn op hun dieren en de liefde bedrijven zien als het consumeren van het huwelijk. Tja, je hebt ook mensen de opgewonden raken van hun brievenbus. Waarom? Omdat hun brein daar net zo op reageert als echte liefde. Niets zo complex als de mens.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 26-11-12 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:51

MyHorseGirl schreef:
_San87_ schreef:
Deze post bewijst wel weer dat je er eigenlijk niks/weinig van snapt. Dat is niet erg, maar blaas dan niet zo hoog van de toren :).

Zucht. Okee, waarom snap ik er in jouw ogen niks van?

Omdat je van mening bent dat dit soort mensen niet in staat zijn met mensen van hun eigen leeftijd om te gaan en dat er iets mis is in hun bovenkamer.

Hoe kom je daar in godsnaam bij? Ken jij mensen die graag met dieren seks hebben?

Peppertree schreef:
Volgens Godwin is de discussie dan echter direct afgelopen... Dat zou ik dan wel weer jammer vinden.

Alleen als iemand het echt meent, ik maakte echter een grapje :7.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:52

Hmm, misschien toch wel Godwin's Law.. Het kringetje gaat in ieder geval weer opnieuw beginnen zodra iemand er weer een paar loze kreten doorheen gooit zonder na te lezen waar de discussie op dit moment over gaat. Jammer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Jessix schreef:
horseyfries schreef:
En je laatste woorden zeggen precies waar het probleem ligt: je vermenselijkt het paard. Een paard is geen "iemand", en heeft ook nog nooit gevraagd om geïnsemineerd te worden ipv natuurlijk gedekt, heeft ook nog nooit gevraagd om die ene bepaalde hengst omdat ze verliefd is op die ene knappe zwarte, en weet het verschil niet tussen een dierenarts die opvoelt, een eigenaar die temperatuurt, of de buurman die aan zijn gerief komt.

Een paard is wel een iemand. Geen mens weliswaar, maar wel een levend dier, een persoonlijkheid. Alle voorbeelden die je opnoemt heb ik mijn twijfels inderdaad over, maar dat is niet waar het nu om gaat. Het gaat om seks met dieren en ik vind dat gewoon not done. Seksuele handelingen zijn i.m.o. niet vergelijkbaar met medische handelingen. Juist omdat het een seksuele handeling is vind ik het pervers. En dat een dier het verschil in intentie niet weet dat kun je niet bewijzen. Dat hoop ik dan maar voor die arme dieren die het moeten ondergaan. Ik ben in elk geval blij dat de wet tegen seks met dieren er is gekomen.

Hengsten op de bok laten springen om het sperma te vangen is ook een seksuele handeling. Ook walgelijk?

Peppertree

_San87_ schreef:
Peppertree schreef:

Gelukkig!

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:53

vuurneon schreef:
DeniseM schreef:
Ik reageer maar niet op jou Vjestagirl! GELUKKIG snap ik jou niet..

Ik vind het echt wagelijk.
Ook al zou het niet pijn doen, hoe kan zo iets in je hoofd op komen om te doen? >;)

Omdat er mensen zijn die smoorverliefd kunnen zijn op hun dieren en de liefde bedrijven zien als het consumeren van het huwelijk. Tja, je hebt ook mensen de opgewonden raken van hun brievenbus. Waarom? Omdat hun brein daar net zo op reageert als echte liefde. Niets zo complex als de mens.

Helemaal waar wat je zegt.. Maar het idee, ik vind het echt verschrikkelijk!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:53

Peppertree schreef:
_San87_ schreef:

Gelukkig!

Ik zette er nota bene een disclaimer bij ;( :D!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:54

_San87_ schreef:
Omdat je van mening bent dat dit soort mensen niet in staat zijn met mensen van hun eigen leeftijd om te gaan en dat er iets mis is in hun bovenkamer.

Hoe kom je daar in godsnaam bij? Ken jij mensen die graag met dieren seks hebben?

Nee gelukkig niet. Jij wel? Ja ik vind dat wel ja. Alsof ze op dat gebied niet helemaal goed ontwikkelt zijn. Nogmaals, mijn mening.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:55

Wubbo schreef:
Citaat:
Opzich, als het je eigen dier is, en je doet t geen pijn (en ik vermoed dat je het snel genoeg merkt als je het wel pijn doet) dan zie ik het probleem niet zo...

Pardon!!!!!!!

Leverpastei op je vagina smeren en je kat het er af laten likken vindt jij dus echt niet kunnen?

Ik vind het ook walgelijk klinken, maar zou er geen problemen mee hebben als iemand dat doet..

liedje89

Ik begrijp trouwens zowel het standpunt van de PvdD als van midas Dekkers in het filmpje op de vorige pagina, ze denken allebei dat deze wet misschien ergens toe leid, ik ben alleen bang dat de richting van Midas Dekker meer kans maakt als de richting waarop de PvdD hoopt.

@Jessix: Seksuele handelingen met een dier zijn helemaal niet verboden, ontuchtige handelingen met een dier zijn verboden. Dus een seksuele handeling als aftrekken of penetreren met een object (zoals een vibrator) is niet verboden zolang de intentie van de gene die het uitvoert niet ontuchtig is. Dat is een groot verschil, seksuele handelingen met dieren mogen dus gewoon alleen niet als je het leuk vind.

EDIT: het gaat zo snel dat het filmpje al niet meer op de vorige pagina staat, pagina 26 is het :o
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 26-11-12 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Peppertree

_San87_ schreef:

Ja, jij! Maar Vuurneon niet :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:56

Peppertree schreef:
_San87_ schreef:

Ja, jij! Maar Vuurneon niet :P

Dan was jij de enige die het sarcasme had gemist :P

Peppertree

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:57

Heb je daar geen disclaimers voor dan?

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:58

Skygirl schreef:
Leverpastei op je vagina smeren en je kat het er af laten likken vindt jij dus echt niet kunnen?

Ik vind het ook walgelijk klinken, maar zou er geen problemen mee hebben als iemand dat doet..

Gatver..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

MyHorseGirl schreef:
_San87_ schreef:

Nee gelukkig niet. Jij wel? Ja ik vind dat wel ja. Alsof ze op dat gebied niet helemaal goed ontwikkelt zijn. Nogmaals, mijn mening.

Als je ze niet kent, waarom ben je dan van mening dat het mensen zijn die niet met mensen van hun eigen leeftijd om kunnen gaan? Je kent immers geen mensen met die gevoelens. Wie weet geilt je beste vriendin wel op haar hond, maakt haar dat dan iemand die niet met jou om kan gaan?

Dan nog, een seksuele voorkeur is niet perse goed of slecht. Ik vind het jammer voor je dat je er zo kortzichtig in bent :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Peppertree schreef:
Heb je daar geen disclaimers voor dan?

Ja, hier:

Afbeelding

Kahawa

MyHorseGirl schreef:
Skygirl schreef:

Gatver..

Menig kat zal daar anders over denken.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:00

Da's niet voor de poes?

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:00

_San87_ schreef:
Hengsten op de bok laten springen om het sperma te vangen is ook een seksuele handeling. Ook walgelijk?

Als je daar als mens zijnde op klaarkomt wel ja.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:01

Maar als je klaarkomt van een brievenbus (of gebruikte paardrijsokken) is het niet walgelijk?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:01

MyHorseGirl schreef:
Skygirl schreef:

Gatver..

Katten eten ook muizen van de stalvloer, ik mag toch hopen dat je doos schoner is dan de vloer van een koeienstal dus gatver is ook maar relatief. Denk dat het de kat echt niet boeit hoor :Y)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:02

_San87_ schreef:
Als je ze niet kent, waarom ben je dan van mening dat het mensen zijn die niet met mensen van hun eigen leeftijd om kunnen gaan? Je kent immers geen mensen met die gevoelens. Wie weet geilt je beste vriendin wel op haar hond, maakt haar dat dan iemand die niet met jou om kan gaan?

Dan nog, een seksuele voorkeur is niet perse goed of slecht. Ik vind het jammer voor je dat je er zo kortzichtig in bent :).

Als ik daarop mag antwoorden, ik zou niet met iemand om willen gaan die dat doet.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:02

Skygirl schreef:
Gatver..

Menig kat zal daar anders over denken.[/quote]

Tuurlijk, die heeft geen idee, maar jij als mens wel..