Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseyfries schreef:En je laatste woorden zeggen precies waar het probleem ligt: je vermenselijkt het paard. Een paard is geen "iemand", en heeft ook nog nooit gevraagd om geïnsemineerd te worden ipv natuurlijk gedekt, heeft ook nog nooit gevraagd om die ene bepaalde hengst omdat ze verliefd is op die ene knappe zwarte, en weet het verschil niet tussen een dierenarts die opvoelt, een eigenaar die temperatuurt, of de buurman die aan zijn gerief komt.
DeniseM schreef:Ik reageer maar niet op jou Vjestagirl! GELUKKIG snap ik jou niet..
Ik vind het echt wagelijk.
Ook al zou het niet pijn doen, hoe kan zo iets in je hoofd op komen om te doen?
MyHorseGirl schreef:_San87_ schreef:Deze post bewijst wel weer dat je er eigenlijk niks/weinig van snapt. Dat is niet erg, maar blaas dan niet zo hoog van de toren.
Zucht. Okee, waarom snap ik er in jouw ogen niks van?
Peppertree schreef:Volgens Godwin is de discussie dan echter direct afgelopen... Dat zou ik dan wel weer jammer vinden.
Jessix schreef:horseyfries schreef:En je laatste woorden zeggen precies waar het probleem ligt: je vermenselijkt het paard. Een paard is geen "iemand", en heeft ook nog nooit gevraagd om geïnsemineerd te worden ipv natuurlijk gedekt, heeft ook nog nooit gevraagd om die ene bepaalde hengst omdat ze verliefd is op die ene knappe zwarte, en weet het verschil niet tussen een dierenarts die opvoelt, een eigenaar die temperatuurt, of de buurman die aan zijn gerief komt.
Een paard is wel een iemand. Geen mens weliswaar, maar wel een levend dier, een persoonlijkheid. Alle voorbeelden die je opnoemt heb ik mijn twijfels inderdaad over, maar dat is niet waar het nu om gaat. Het gaat om seks met dieren en ik vind dat gewoon not done. Seksuele handelingen zijn i.m.o. niet vergelijkbaar met medische handelingen. Juist omdat het een seksuele handeling is vind ik het pervers. En dat een dier het verschil in intentie niet weet dat kun je niet bewijzen. Dat hoop ik dan maar voor die arme dieren die het moeten ondergaan. Ik ben in elk geval blij dat de wet tegen seks met dieren er is gekomen.
vuurneon schreef:DeniseM schreef:Ik reageer maar niet op jou Vjestagirl! GELUKKIG snap ik jou niet..
Ik vind het echt wagelijk.
Ook al zou het niet pijn doen, hoe kan zo iets in je hoofd op komen om te doen?
Omdat er mensen zijn die smoorverliefd kunnen zijn op hun dieren en de liefde bedrijven zien als het consumeren van het huwelijk. Tja, je hebt ook mensen de opgewonden raken van hun brievenbus. Waarom? Omdat hun brein daar net zo op reageert als echte liefde. Niets zo complex als de mens.
_San87_ schreef:Omdat je van mening bent dat dit soort mensen niet in staat zijn met mensen van hun eigen leeftijd om te gaan en dat er iets mis is in hun bovenkamer.
Hoe kom je daar in godsnaam bij? Ken jij mensen die graag met dieren seks hebben?
Wubbo schreef:Citaat:Opzich, als het je eigen dier is, en je doet t geen pijn (en ik vermoed dat je het snel genoeg merkt als je het wel pijn doet) dan zie ik het probleem niet zo...
Pardon!!!!!!!
MyHorseGirl schreef:_San87_ schreef:Omdat je van mening bent dat dit soort mensen niet in staat zijn met mensen van hun eigen leeftijd om te gaan en dat er iets mis is in hun bovenkamer.
Hoe kom je daar in godsnaam bij? Ken jij mensen die graag met dieren seks hebben?
Nee gelukkig niet. Jij wel? Ja ik vind dat wel ja. Alsof ze op dat gebied niet helemaal goed ontwikkelt zijn. Nogmaals, mijn mening.
MyHorseGirl schreef:Skygirl schreef:Leverpastei op je vagina smeren en je kat het er af laten likken vindt jij dus echt niet kunnen?
Ik vind het ook walgelijk klinken, maar zou er geen problemen mee hebben als iemand dat doet..
Gatver..
_San87_ schreef:Als je ze niet kent, waarom ben je dan van mening dat het mensen zijn die niet met mensen van hun eigen leeftijd om kunnen gaan? Je kent immers geen mensen met die gevoelens. Wie weet geilt je beste vriendin wel op haar hond, maakt haar dat dan iemand die niet met jou om kan gaan?
Dan nog, een seksuele voorkeur is niet perse goed of slecht. Ik vind het jammer voor je dat je er zo kortzichtig in bent.