PVV vind hoofddoek Beatrix wanvertoning.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 12:34

Maar die torenhoge hypotheek daar ben je toch zelf bij. Ik heb nog nooit geld uitgegeven dat ik niet heb of gedacht dat ik zonder iets te doen mijn spaargeld kon verdubbelen door op van die mooie aanbiedingen in te gaan.
Mijn zus leende 20.000 euro om te beleggen, ik verklaarde haar voor gek, maar ze zat al helemaal te hyperventileren bij al dat geld dat ze ervoor zou krijgen
Dat was 10 jaar geleden ze is nog aan het afbetalen her en der, want het is altijd een sneeuwbal
Ik heb geen medelijden met mensen die uit pure hebberigheid lasten aangaan die ze niet aankunnen, dat heeft niets met politiek te maken dat is gewoon dom.

Wat ik verkeerd vind van de politiek is dat ze al een paar jaar doem prediken waardoor de hele markt op slot gaat omdat niemand meer een cent durft uit te geven, daar zijn ze internationaal nu ook achter en opeens roepen ze dat het allemaal niet zo erg is.
Intussen is er een afglijdende recessie en die stopt niet zo maar
Den Haag zou de woningmarkt ook kunnen openbreken door een paar slimme maatregelen, maar wat ze doen is dingen vooruit schuiven omdat ze niet willen zakken in de peilingen.
Op dat gebied heb je wel gelijk, maar dat geldt voor de hele politiek overal, internationaal en op alle niveau's, zeker nu de kiezers zo flexibel zijn geworden.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 12:40

Ja hier ben ik het wel mee eens. Maar als je dan in het nieuws leest dat iedereen in moet leveren maar dat Nederland een megabedrag aan subsidie overmaakt naar een gigantische varkensmesterij in Rusland,notabene ook nog in eigendom van een van de rijkste Russen, dan krijg ik spontaan braakneigingen en snap ik er geen barst meer van. En Sarabande,idd. ik denk er precies zo over,en ben dan ook niet in het gebrabbel van de hypotheekadviseur getrapt die mij mooie verhaaltjes vertelde. Maar veel mensen zijn hier wel ingetrapt en zijn nu zwaar de bok. Zie je wel,we zijn het toch wel eens over een aantal dingen!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 12:49

annabell8 schreef:
Ja hier ben ik het wel mee eens. Maar als je dan in het nieuws leest dat iedereen in moet leveren maar dat Nederland een megabedrag aan subsidie overmaakt naar een gigantische varkensmesterij in Rusland,notabene ook nog in eigendom van een van de rijkste Russen, dan krijg ik spontaan braakneigingen en snap ik er geen barst meer van. En Sarabande,idd. ik denk er precies zo over,en ben dan ook niet in het gebrabbel van de hypotheekadviseur getrapt die mij mooie verhaaltjes vertelde. Maar veel mensen zijn hier wel ingetrapt en zijn nu zwaar de bok. Zie je wel,we zijn het toch wel eens over een aantal dingen!

Als je de discussie maar aan durft wordt er veel duidelijk ;)

In de Volkskrant vandaag een snijdend commentaar in de column van de ombudsvrouw op de algehele politiek op dit moment en ze spaart links noch rechts, goed stuk
In de nieuwe lay out van mijn digitale krant kan ik het helaas niet kopiëren

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 13:14

Ik loop nooit weg voor een discussie,daar leer je weer van en de mening van anderen geeft je stof om over na te denken. Lees de Volkskrant af en toe in de pauze op het werk,zal het eens opzoeken..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:17

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:20

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:37

Adamootje schreef:
sarabande schreef:

Ik snap niet waar die vent zich zo druk om maakt.... Wat een prutsmuts allemaal.... Zijn er Marokkanen geïntegreerd, is het wéér niet goed!!!! :')

Waar zegt Geert dat het niet goed is? Je kunt er van alles bijhalen, maar het is toch in vele ogen niet goed wat wij ook zegt of doet.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:46

Shellyke schreef:
Waar zegt Geert dat het niet goed is? Je kunt er van alles bijhalen, maar het is toch in vele ogen niet goed wat wij ook zegt of doet.

Te snel getrokken conclusie, sorry. :')

In mijn ogen doet hij inderdaad weinig goeds, dat is mijn mening.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:29

Adamootje schreef:
sarabande schreef:

Ik snap niet waar die vent zich zo druk om maakt.... Wat een prutsmuts allemaal.... Zijn er Marokkanen geïntegreerd, is het wéér niet goed!!!! :')

Maar met Carneval geeft de Burgemeester wel voor enkele dagen de sleutel van de stad over in "Marokkaanse" handen..Als ie die nog maar terug krijgt. :+ :D

Rinske

Re: PVV vind hoofddoek Beatrix wanvertoning.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:41

ceasario :') hahahaha.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 14:44

:D