Write a soldier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Re: Write a soldier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:50

Haha! Ligt eraan of jij dan iemand anders in de aanbieding hebt die ik blij kan maken;)

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 08:18

_San87_ schreef:
Mister01 schreef:
ja ik kijk het ook wel even aan nog, heb vrijdag 1e mail verstuurd en vandaag een 2e, als ik vrijdag nog niks heb gehoord wil ik ook nog wel een brief schrijven.

maar ik weet nu dus niet wat hij al heeft gelezen, moet ik me opnieuw voorstellen in een brief voor het geval hij niks heeft gezien of ga je verder met gewoon de dagelijkse rompslomp vertellen?

Misschien moet je een aantal posts in de OP nog eens goed doorlezen ;).

Ik zou de mails die je hebt gestuurd uitprinten en die bij de brief doen. Ik zou sowieso deze week nog een kaart of een brief sturen, maar goed, wie ben ik +:)+.

ik volg dit topic vanaf het begin, was een van de eerste die zich heeft aangemeld in dit topic, en weet dus heel goed dat het heel lang kan duren voordat er een antwoord komt.
en misschien komt er wel nooit een antwoord, dat weet ik ook.

ik zal eens kijken of ik bij een volgende mail een aankomst bevestiging kan plakken, dat ik in ieder geval zeker weet dat hij aankomt. daar gaat het gewoon om, ik weet nu niet of hij ze wel krijgt.

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 08:45

En alweer reactie.. :)

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:41

Als je maar weet dat het aankomt en gewaardeerd wordt, dan is het al goed. Van iemand in Verweggistan hoor je ook heel weinig, of als je alleen kunt schrijven, maar als je weet dat de soldaat het heel leuk vind, is dat niet erg.

Maar wel bereikbaar zijn en niet reageren op een mail waarin ik me voorstel, is gewoon niet zo netjes.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:47

Gisteren informatie over mijn soldaat gekregen. Heb hem een mailtje gestuurd hoewel er wel stond dat het kan dat hij dat niet zo snel kon lezen. Gauw dus maar een 'echte' brief erachteraan. Hij vroeg wel om care-packages en heb eerlijk gezegd dat ik het niet heel breed heb maar dat als het lukt ik dat best wil doen.

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:50

Probeer de enveloppe- techniek, dat kan een hoop geld schelen.
Je kunt ook uitleggen dat een pakket opsturen soms wel bijna 50 dollar kan kosten. Ik denk niet dat ze dat in de gaten hebben, velen weten niet eens waar Nederland ligt...
In de States is het sturen naar hun eigen leger veel goedkoper volgens mij.

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:53

Lente schreef:
Gisteren informatie over mijn soldaat gekregen. Heb hem een mailtje gestuurd hoewel er wel stond dat het kan dat hij dat niet zo snel kon lezen. Gauw dus maar een 'echte' brief erachteraan. Hij vroeg wel om care-packages en heb eerlijk gezegd dat ik het niet heel breed heb maar dat als het lukt ik dat best wil doen.

Dat stond ook bij mijn soldate, maar die info klopte niet want zij heeft makkelijke toegang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:54

Okee, nou ja ik merk het wel. :j

Jamiroquai, enveloppe-techniek? :=

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:00

Ja, zo'n grote gele. Die heeft ook mogelijkheid tot dik worden doordat het een soort bodem heeft. Kan dus best veel in zonder dat het een pakket wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:05

Ah ik snap hem! :)
Hoe zit het met invoerrechten? En hij vraagt ook om bijvoorbeeld DVD's, maar dat heeft vanaf hier natuurlijk geen zin, want dit is allemaal regio 2.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:07

Ja. Volgens mij maakt dat voor een laptop niet uit, maar natuurlijk minder als ie straks als hij thuis is niets kan kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 10:08

Nou ja als hij thuis is heeft hij wat minder aan m'n DVD's denk ik... dan heeft hij gewoon z'n gezinnetje weer.

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:26

Ik heb me maandag avond aangemeld, maar helaas nog stees geen een toegeweze gekregen. Terwijl ik toch hoor dat het bij sommigen nog geen dag duurt!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:35

Volgens mij kan het max 5 dagen duren geloof ik. Na die termijn zou ik gewoon even contact opnemen :)

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:38

Polivy schreef:
Volgens mij kan het max 5 dagen duren geloof ik. Na die termijn zou ik gewoon even contact opnemen :)

Ja ik las iets over drie, maar dan is het toh nog raar dat iemand die later aanmeldt dezelfde dag nog bericht krijgt. Dit terwijl er duidelijk vermeldt staat dat de leden op volgorde iemand aangewezen krijgen..

Nouja, afwachten dan maar.. ben alleen zo nieuwsgierig wie ik dan krijg!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:47

Ik heb ook nog steeds geen antwoord van de Deutsche Post. Hoe moeilijk kan het zijn :'). Tenzij ze na mijn vraag een groot onderzoek zijn gestart, maar dat kan ik me niet voorstellen :7.

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:04

Jaaaaa! ik heb een soldaat!
Hij heet Eric, straks even een e-mailtje sturen :D

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:11

ik denk dat die organisatie zich echt achter de oren aan het krabben is :D opeens een hele lading aan nederlandse meiden die allemaal een soldaat willen adopteren, en sommige hebben het al over een tweede erbij :+

ze zullen wel denken dat nederland super pro amerika is :D

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:12

Mister01 , haha indd!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:14

Mister01 schreef:
ik denk dat die organisatie zich echt achter de oren aan het krabben is :D opeens een hele lading aan nederlandse meiden die allemaal een soldaat willen adopteren, en sommige hebben het al over een tweede erbij :+

ze zullen wel denken dat nederland super pro amerika is :D

Scoren we meer punten dan Marc Rutte :D

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:41

Dan moet Mark er zelf maar een adopteren!

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 18:47

haha ja precies!
maar wij kwijlen er niet zo bij als dat hij doet! :D

op die manier hoef ik niet zo vooraan te lopen om amerika te steunen hoor, hou een klein beetje trots!

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:57

Mark mag mijn dame, die schrijft toch niks. Dan heeft hij er ook niet veel werk aan.... :j

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:57

:') :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:03

Ik heb een paar dagen geleden mijn soldaat een mail gestuurd, maar ben wel echt benieuwd naar antwoord!

Anders neem ik er over twee maanden een tweede bij, haha, zodat ik wat meer te schrijven heb :).