Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Mister01 schreef:ja ik kijk het ook wel even aan nog, heb vrijdag 1e mail verstuurd en vandaag een 2e, als ik vrijdag nog niks heb gehoord wil ik ook nog wel een brief schrijven.
maar ik weet nu dus niet wat hij al heeft gelezen, moet ik me opnieuw voorstellen in een brief voor het geval hij niks heeft gezien of ga je verder met gewoon de dagelijkse rompslomp vertellen?
Misschien moet je een aantal posts in de OP nog eens goed doorlezen.
Ik zou de mails die je hebt gestuurd uitprinten en die bij de brief doen. Ik zou sowieso deze week nog een kaart of een brief sturen, maar goed, wie ben ik.
Lente schreef:Gisteren informatie over mijn soldaat gekregen. Heb hem een mailtje gestuurd hoewel er wel stond dat het kan dat hij dat niet zo snel kon lezen. Gauw dus maar een 'echte' brief erachteraan. Hij vroeg wel om care-packages en heb eerlijk gezegd dat ik het niet heel breed heb maar dat als het lukt ik dat best wil doen.
Polivy schreef:Volgens mij kan het max 5 dagen duren geloof ik. Na die termijn zou ik gewoon even contact opnemen
Mister01 schreef:ik denk dat die organisatie zich echt achter de oren aan het krabben isopeens een hele lading aan nederlandse meiden die allemaal een soldaat willen adopteren, en sommige hebben het al over een tweede erbij
![]()
ze zullen wel denken dat nederland super pro amerika is