Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
san72 schreef:tsja, aangezien er extremisten zijn, is het niet meer vertrouwd om bepaalde dingen toe te staan,
en daar hoort een burka blijkbaar ook bij, je kan niet zien wie en of wat er onder zit,
en daar komt bij, dit is nederland, je kiest er voor om in nederland te wonen,
en nederland is geen islamitisch land, als jij ergens op visite bent,
dan moet je je aanpassen, als ik naar een islamitisch land ga,
dan moet ik mij ook aanpassen, anders moet je gewoon terug gaan,
naar waar je vandaan komt, daar kan je met burka aan de straat op,
hier niet meer....
jammer dat het allemaal zo moet, de goede moslims lijden onder de foute,
maar in nederland staat nu eenmaal de veiligheid van de nederlanders hoger dan
de geloofsovertuiging en daarbij behorende kledij van onze gasten....
Shellyke schreef:Dat de tolerantie steeds minder word is algemeen bekend, je kunt jezelf eens afvragen waarom dit zo is. En om het dan maar bij de burka te houden, stel je hebt zelf een winkel, zou jij dan iemand aannemen die een burka draagt? Ik denk dat het grote gros van je klanten namelijk zijn heil heel snel elders gaat zoeken en jij je winkel kunt sluiten.
suuzepuus schreef:Nu kunnen ' ze ' geen baan vinden dus krijgen een uitkering. Dat klopt gewoon niet vind ik! kun je kortzichtig vinden maar ik heb er een andere gedachte over....
sarabande schreef:AaronYve schreef:Zelfde kun je tegen de andere partij zeggen
Het blijft nog altijd Nederland, land van de molens en niet de moskee's
Ja daar maak je toch een vergissing, zoals in alle Europese landen staan ook hier moskee's dat doet verder niets aan Nederland af de molens blijven gewoon staan. Mensen die zich aan alles wat er niet was voor ze geboren waren ergeren, hebben het moeilijk.
Ze weten trouwens niet hoe Nederland er met die molens en klompen en diepe armoede uitzag voor ze geboren werden.
Maar het is makkelijk er van uit te gaan dat toen alles beter was en dat het nu slechter gaat door die Burka's en Moskeeën, het duidt niet op enige van kennis van de geschiedenis.
mailun89 schreef:suuzepuus schreef:Nu kunnen ' ze ' geen baan vinden dus krijgen een uitkering. Dat klopt gewoon niet vind ik! kun je kortzichtig vinden maar ik heb er een andere gedachte over....
Hahah Suuzepuus, die mensen zijn echt niet de enige met een uitkeringIs dus inderdaad heel kortzichtig.
Ik woon in een heel normale, (nette, rustige) buurt, (met een weiland waar ik mn pony rijd.. waar voornamelijk wat oudere mensen wonen, geen jonge kinderen etc.) Maar verder op is een wijk waar het merendeel Nederlander is, laten we zeggen 85 procent Nederlander, dus blank, 100 procent puur en die lopen alleen maar te trekken van de steun.. en zitten de hele dag buiten op de stoep bier te zuipen van de Aldi en irritant te zijn.
Laat ze daar een keer naar omkijken ipv "de buitenlanders".
san72 schreef:ja mailun, tijden zijn veranderd, toen is niet nu,
en ja, ook in de kerk zitten viespeuken,
wel apart he, t heeft beide met geloofsovertuiging te maken waarvanuit wordt gewerkt...
dat doen pedo`s, extremisten etc. dat zijn geen gelovige mensen,
helaas moeten de wel gelovigen er onder lijden.... om de maatschapij te beschermen,
nou als dat het geval is, dan is dat zo,
en nederland is nederland, met klompen, kaas en molens, en daar horen geen burka`s bij,
dat is mijn mening, en zo heeft ieder zijn eigen mening, en dat behoort men te respecteren,
ook de buitenlanders, als ze hier al generaties lang zijn, moeten ze dat toch ook wel eens begrijpen?
als ze t er niet mee eens zijn, dan is het aan hun om weg te gaan,
naar een land waar ze het wel met de wet cultuur eens zijn,
probleem toch opgelost?
Citaat:Jij maakt hier de vergissing om tegen een nederlander te zeggen dat ie maar moet verkassen als het hem niet bevalt. Dat is de omgedraaide wereld.
Citaat:daar gaat het om, als ik een moskee in wil,
en ik moet een hoofddoek daar voor om,
en mijn benen en armen bedekken,
dan doe ik dat punt uit,
san72 schreef:@mailun:
je slaat de plank mis met je vergelijkingen,
chinezen dragen geen burka oid,
en ik heb geen hekel aan turken oid,
ik ga graag op vakantie naar turkije,
maar als ik daar ben, dan gedraag ik mij naar hun regels,
daar gaat het om, als ik een moskee in wil,
en ik moet een hoofddoek daar voor om,
en mijn benen en armen bedekken,
dan doe ik dat punt uit,
wil je dat niet? dan moet je daar weg blijven.
Electra63 schreef:merenque schreef:In het verleden waren ze gewoon te tolerant. Ik wil in nederland molens en hoef geen moskee. Zie liever iemand op klompen dan in een boerka.
Waarom niet allebei?