Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ik snap niet dat het doen van de was, het huishouden en het uitlaten van de honden altijd apart genoemd moeten worden als flinke taak, als het "steentje bijdragen"? Dit zijn toch normale taken van iedereen, werkend of niet? Alsof het een aparte functie is ofzo die een hele dagtaak in beslag neemt.
Farfalla_ schreef:Mag iedereen helemaal zelf weten, maar de vraag die bij mij rijst is dan; wat doe je als je partner bij je weg gaat? Je bent toch in zekere zin ''afhankelijk'' van je partner, qua geld. Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoelang je als huisvrouw bent, maar je mist dan wel een boel ''actuele werkervaring'', want je bent er dan toch een beetje ''uit''.
Farfalla_ schreef:Mag iedereen helemaal zelf weten, maar de vraag die bij mij rijst is dan; wat doe je als je partner bij je weg gaat? Je bent toch in zekere zin ''afhankelijk'' van je partner, qua geld. Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoelang je als huisvrouw bent, maar je mist dan wel een boel ''actuele werkervaring'', want je bent er dan toch een beetje ''uit''.
vordur schreef:Ik heb niet het hele topic door gelezen maar zijn er bij jullie die werken ook moeders Met paarden aan huis plus honden katten en ander gespuis.