Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:28

toot schreef:
ik vind verkrachten en pedofilie iets heel anders dan hoe joran in het nieuws komt. .. .
Pedofielen vinden kinderen dus lekker en zien dit als hun sjaa hoe noem je dat... net zo normaal als jij het b.v met je geliefde doet...
je snapt wel wat ik bedoel..

Bij joran is het zijn gedachtengang meer gevormd door het media circus ipv dat hij uit zijn eigen ziek is geworden...

sorry voor het typen ik vind het echt moeilijk om neer te zetten wat ik bedoel.

Allemachtig hier schrik ik echt van.....

Pedofielen WETEN dat wat ze doen NIET mag en verboden is hoor, ik weet niet waar je bovenstaand op baseert?????

Dan reactie op het vetgedrukte stukje: Ja hoor, hij is ziek geworden door de media? Ben je niet al behoorlijk ver heen als er iemand naast je onwel wordt/van een balkon valt(beide zijn verhalen door hem verteld) en je belt niet 112? Dat is al vrij ziekelijk te noemen hoor, en toen was er nog geen mediacircus in de buurt van Joran.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:29

en even over het medelijden,
dat heb ik omdat ik denk dat joran geworden is door die heele media circus erom heen.
Hij heeft het zelf gedaan, als hij naar de politie had gegaan was er niets aan de hand , hij koos ervoor om te liegen.
En als je eenmaal aan het liegen word het moeilijker om de waarheid te gaan vertellen. ..

maar om terug te komen van medelijden, ik weet wel uit eigen ervaring dat je heel gek gemaakt kan worden als iedereen tegen je is.
En ik vind het zielig als mensen volledig de weg kwijt zijn.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:30

toot schreef:
Ik zei dat...
komop patrick was als een rolmodel voor die jongen en hoe oud was hij daar?
Jongens van die leeftijd die criminaliteit nog cool vinden praten vaak al uit zichzelf zo
denk aan die bitch is paasei geil en weet ik het allemaal wat.

maar hij had niet gelogen over hoe natalee dood ging daar was die oprecht in,
natuurlijk hoe hij over haar praten was misselijk makend.
Ik denk dat hij dat stoer vond voor patrick ofzo

Oprecht????

Later tegenover Terror Jaap veranderde hij het verhaal weer in dat ze van het balkon viel.

Dus niks oprecht.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:30

shilady schreef:
nou ja toot laten we het er dan op houden dat de staat en de wet hun zegt dat ze ziek zijn en ze terug vallen in hun ziekte en het dus niet een acceptable ziekte is om in hun samenleving te hebben...

Ik denk niet dat joran ziek is ... Wat voor ziekte moet hij dan hebben?

ik weet niet hoe zo'n stoornis heet, maar dat er iets ernstig mis is met zijn geweten moge duidelijk zijn := En verder een pathologische leugenaar?
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 05-06-10 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:31

shilady schreef:
Niet zn hele leven hoor ik geloof best dat hij natelie heeft gedumpt in de zee enzo.. Maar mij lijkt het gewoon echt alsof hij erin geluist word dit keer om toch gerechtigheid te krijgen van de zaak natelee ..
Kan me gewoon niet voorstellen dat hij zo dom is een lijk op zn kamer te laten liggen.

Niet zo dom...

Nou ik heb die uitzending van Peter R de Vries toen gezien (wie niet) en toen dacht mijn hemel wat een dom jong. Die heeft daarboven echt een paar kamers te huur.

NatasjavE

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:32

Dat denk ik ook verootjoo. En zijn vader weet dat want die heeft hem de vorige keer ook de hand boven het hoofd gehouden.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:32

Mindfields schreef:
toot schreef:
Ik zei dat...
Jongens van die leeftijd die criminaliteit nog cool vinden praten vaak al uit zichzelf zo

Oprecht????

Later tegenover Terror Jaap veranderde hij het verhaal weer in dat ze van het balkon viel.

Dus niks oprecht.

En dat bedoel ik dus met het media circus hij is er geil van dat de camera`s op hem gericht staan.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:33

NatasjavE schreef:
Dat denk ik ook verootjoo. En zijn vader weet dat want die heeft hem de vorige keer ook de hand boven het hoofd gehouden.

Maar zou hij nou op vrije voeten zijn gekomen door zijn vader?
elke advocaat moet zijn best doen om je vrij te krijgen of je nou
10 moorden hebt gepleegd of 1 om het even heel kort te zeggen.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:34

toot schreef:
Ik zei dat...

Nog steeds zeg je dat hij OPRECHT was over hoe Natalee dood is gegaan. En dat was hij dus niet op dat moment. Want later veranderde hij zijn verhaal weer in dat ze van het balkon viel.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:36

Mindfields schreef:
toot schreef:
ik vind verkrachten en pedofilie iets heel anders dan hoe joran in het nieuws komt. .. .
Pedofielen vinden kinderen dus lekker en zien dit als hun sjaa hoe noem je dat... net zo normaal als jij het b.v met je geliefde doet...
je snapt wel wat ik bedoel..

Bij joran is het zijn gedachtengang meer gevormd door het media circus ipv dat hij uit zijn eigen ziek is geworden...

sorry voor het typen ik vind het echt moeilijk om neer te zetten wat ik bedoel.

Pedofielen WETEN dat wat ze doen NIET mag en verboden is hoor, ik weet niet waar je bovenstaand op baseert?????

Dan reactie op het vetgedrukte stukje: Ja hoor, hij is ziek geworden door de media? Ben je niet al behoorlijk ver heen als er iemand naast je onwel wordt/van een balkon valt(beide zijn verhalen door hem verteld) en je belt niet 112? Dat is al vrij ziekelijk te noemen hoor, en toen was er nog geen mediacircus in de buurt van Joran.

Ik zei ook niet pedofielen niet weten dat het niet mag, maar voor hun is het normaal,
ik heb het een keer ergens gelezen in onderzoek... als ik iets verkeerd verwoord excuses. ..
Pedofielen/verkrachters weten dat het niet mag maar als ze eenmaal hebben besloten om het te doen
zijn ze al in hun eigen wereld kwa wat wel en niet mag en voor hun mag het dus om een kind/niet willend meisje
te grijpen.

Ik ga even zoeken waar ik het gelezen hebt.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:38

Mindfields schreef:
toot schreef:
Ik zei dat...

Nog steeds zeg je dat hij OPRECHT was over hoe Natalee dood is gegaan. En dat was hij dus niet op dat moment. Want later veranderde hij zijn verhaal weer in dat ze van het balkon viel.

Ik vind een openhartig gesprek met in zijn ogen een betrouwbare vriend betrouwbaarder dan dat hij wist dat er camera`s bij waren dan een gesprek met terror jaap.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:39

toot schreef:
Mindfields schreef:

Ik zei ook niet pedofielen niet weten dat het niet mag, maar voor hun is het normaal,
ik heb het een keer ergens gelezen in onderzoek... als ik iets verkeerd verwoord excuses. ..
Pedofielen/verkrachters weten dat het niet mag maar als ze eenmaal hebben besloten om het te doen
zijn ze al in hun eigen wereld kwa wat wel en niet mag en voor hun mag het dus om een kind/niet willend meisje
te grijpen.

Ja.. voor HEN is het normaal. Voor sommige mensen is het ook normaal om 5 glazen wijn per dag te drinken, en voor sommigen is het ook normaal om 5x per week naar McD te gaan := En voor JvdS is het misschien wel normaal om een meisje te vermoorden die niet helemaal meewerkt, of wie weet waarom?

Dat wil toch allemaal niet zeggen dat het ook normaal en goed voor je IS?

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:41

verootjoo schreef:
Mindfields schreef:

te grijpen.

Ja.. voor HEN is het normaal. Voor sommige mensen is het ook normaal om 5 glazen wijn per dag te drinken, en voor sommigen is het ook normaal om 5x per week naar McD te gaan := En voor JvdS is het misschien wel normaal om een meisje te vermoorden die niet helemaal meewerkt, of wie weet waarom?

Dat wil toch allemaal niet zeggen dat het ook normaal en goed voor je IS?[/quote]

ik heb ook niet gezegd dat het goed is?
Maar ik kan niet geloven dat een ontspoord iemand niet meer
kan worden genezen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:42

Vind dat mensen wel heel makkelijk oordelen over de opvoeding van een ander,.... das altijd makkelijk hè :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:50

Kan goed zijn dat er een verkeerde opvoeding is gegeven, kan goed zijn van niet.
Kan zijn dat mama toch niets te zeggen had..

Denk dat het bij het vakje we zullen het nooit weten kan geplaatst worden. Of hij schuldig of onschuldig is er is iets mis, maar hoe en wat?

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:56

Vader is even geleden overleden toch??!

Verder is Joran een gevaar voor de samenleving.. opsluiten en de sleutel met een bootje naar zee brengen :+

NatasjavE schreef:

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:58

amsterdam ,, dat vind ik een beetje een banketstaaf opmerking van de boot.

Ja en dan joran komt over 30 jaar dan weer vrij als hij schuldig word bevonden.
Denk maar niet dat hij dat een lieverdje is geworden en geen gevaar is voor de maatschappij

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 17:58

Vader is inderdaad overleden :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:06

eens een draak altijd een draak!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:53

toot schreef:
dat heb ik omdat ik denk dat joran geworden is door die heele media circus erom heen.
Hij heeft het zelf gedaan, als hij naar de politie had gegaan was er niets aan de hand , hij koos ervoor om te liegen.
En als je eenmaal aan het liegen word het moeilijker om de waarheid te gaan vertellen. ..

maar om terug te komen van medelijden, ik weet wel uit eigen ervaring dat je heel gek gemaakt kan worden als iedereen tegen je is.

Iedere misdadiger is ergens door zo geworden. Of door een psychische stoornis, of door een slechte jeugd of door een zeer labiel karakter waardoor het mogelijk is dat je beinvloed wordt door zogenaamde "slechte" mensen.
Niets om medelijden mee te hebben lijkt me.

Alleen zal er wel wat mee moeten gebeuren en in dit geval heeft hij de kans op behandeling ruimschoots verspeeld en wordt het straffen. Of je iemand dan toe moet wensen dat hij in Peru in de gevangenis terechtkomt vind ik een ander verhaal.

Verder zal opvoeding volgens mij altijd meespelen, net zoals aangeboren karakter. Als je een niet zo'n zelfverzekerd kind hebt kun je die nog zo goed opvoeden, vanaf het moment dat zo'n kind uit huis gaat kan er van alles mis gaan. Vaak genoeg gebeurd.

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 19:38

ThePast03 schreef:
toot schreef:

Iedere misdadiger is ergens door zo geworden. Of door een psychische stoornis, of door een slechte jeugd of door een zeer labiel karakter waardoor het mogelijk is dat je beinvloed wordt door zogenaamde "slechte" mensen.
Niets om medelijden mee te hebben lijkt me.

Alleen zal er wel wat mee moeten gebeuren en in dit geval heeft hij de kans op behandeling ruimschoots verspeeld en wordt het straffen. Of je iemand dan toe moet wensen dat hij in Peru in de gevangenis terechtkomt vind ik een ander verhaal.

Verder zal opvoeding volgens mij altijd meespelen, net zoals aangeboren karakter. Als je een niet zo'n zelfverzekerd kind hebt kun je die nog zo goed opvoeden, vanaf het moment dat zo'n kind uit huis gaat kan er van alles mis gaan. Vaak genoeg gebeurd.

Ik sluit me bij jullie beide aan, maar toen ik hem ''geshowt'' zag worden aan de media net, kreeg ik wel medelijden met hem. Hij is nog niet schuldig bevonden(hoewel alles richting hem wijst), en hij staat er helemaal alleen voor op dit moment. Om dan zo behandeld te worden, ik las net ook ergens dat hij is geslagen door een toeschouwer op zijn hoofd. Ik vind dit niet mens waardig.
Om even over de stoornis terug te komen, mensen met een stoornis zien dit zelf niet. Ik vind dit een fout van de Nederlandse/Arubaanse regering/ autoriteiten, je kan iemand onder dwang laten opnemen. Aangezien zijn valse verklaringen verleden lijkt mij hier alle reden toe ;) . Ik zeg niet dat hij geen straf moet krijgen of wat dan ook, want wat hij allemaal heeft geflikt kan natuurlijk niet!.Bijvoorbeeld: Een schizofreen ziet andere personen, hoort stemmen. Probeer deze maar eens wijs te maken dat diegene die hij ziet er echt niet zijn. ;)

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 19:39

Ik vind het dus wel sneu voor iemand als die labiel is door het bovenstaande.
Verplaats je is in iemand die dus een slechte jeugd heeft gehad en nu de weg kwijt geraakt is.
Ik vind het altijd zo makkelijk om maar iemand te haten..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 19:43

toot schreef:
Verplaats je is in iemand die dus een slechte jeugd heeft gehad en nu de weg kwijt geraakt is.

Jij haalt er haat bij? Waar haal je dat vandaan?

Er zijn genoeg mensen die een slechte jeugd gehad hebben en gelukkig gaan die niet allemaal moorden plegen en behandelen de meeste vrouwen nog respectvol.
Overal is wel een excuus voor te verzinnen als je maar gaat zoeken. Erg makkelijk zoals jij het stelt heeft Joran geen enkele eigen verantwoordelijkheid. Hij heeft kansen genoeg gehad lijkt me.

Als ik jou moet geloven moeten we ook op gaan passen straks voor zijn 2 jongere broers.

Het zal best sneu zijn, maar hij heeft het toch voor het grootste gedeelte aan zichzelf te danken.

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 19:47

ThePast03 schreef:
toot schreef:

Jij haalt er haat bij? Waar haal je dat vandaan?

Er zijn genoeg mensen die een slechte jeugd gehad hebben en gelukkig gaan die niet allemaal moorden plegen en behandelen de meeste vrouwen nog respectvol.
Overal is wel een excuus voor te verzinnen als je maar gaat zoeken. Erg makkelijk zoals jij het stelt heeft Joran geen enkele eigen verantwoordelijkheid. Hij heeft kansen genoeg gehad lijkt me.

Als ik jou moet geloven moeten we ook op gaan passen straks voor zijn 2 jongere broers.

Het zal best sneu zijn, maar hij heeft het toch voor het grootste gedeelte aan zichzelf te danken.

Ik denk dat ze het anders bedoeld :o , Ik denk niet dat ze het specefiek over bokt heeft, maar over heel nederland op dit moment. Ik hoor namelijk overal waar ik kom wel haat naar Joran toe;).
Even offtopic: Ik dacht dat hij enigst kind was?.
Een stoornis hoeft niet voor te komen uit een slechte jeugd hoor, word je mee geboren of drugs of erfelijkheid

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 19:51

Natuurlijk heeft hij het zelf gedaan,
als je dit topic even door bladert krijg je genoeg hatelijke opmerkingen van bokkers richting joran
en over nederland in het algemeen.

Ik denk dus wat ik al eerder zij dat het media circus om natalee heen hem gemaakt heeft.
Dat hij het gevoel heeft gekregen hij alles kan doen nadat hij natalee verborgen heeft.

Maar hoe zal jij je voelen als de heele wereld tegen je is?
Ik denk dat je al snel je zinnen verliest.
Laatst bijgewerkt door toot op 05-06-10 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt