Ouders boos om halalvlees op crèche

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:48

Citaat:
Ik denk dat iedereen het er mee eens is dat het beter is dat het overlegd wordt met de ouders. Er iedere keer van uitgaan dat dat niet zo is terwijl dat door (volgens mij) iedereen is gezegd, dat is een beetje kinderachtig hoor.

Dit topic duurt al 27 pagina's en ik ga niet elke keer al die pagina's terug om te kijken wie wat ook al weer schreef. Ik heb het hele topic door gelezen en sorry dat ik niet precies weet, wie wat ook al weer schreef.
Verder beweer ik nergens iets over jouw mening, ik schrijf nergens dat je ergens tegen bent of iets dergelijks. Dat zijn dingen die jij er in leest en ik nergens zeg.
Ik ga nergens iedere keer van uit, anders moet je me de bewuste keren maar quoten als ik iemand van de posters ergens van beschuldig.
Kan je me kinderachtig noemen, prima, geval pot die de ketel verwijt lijkt me.

@Jaantsje, ik weet niet helemaal zeker tegen wie je het hebt in je post?

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:59

Mindim schreef:
Ik verbied je nergens je mening neer te pennen, ik geef alleen aan dat het niet accuraat is en gestoeld op je eigen mening en dus eigenlijk niet interessant is. Ik stel ook nergens dat een meerderheid tegen is.
Ook 'stel dat' is niet erg interessant, want het veranderd niets aan de inhoud van je verhaal.

Ik zeg alleen dat alle ouders geinformeerd moeten worden en mogen aangeven of ze met een menukeuze akkoord gaan ja of nee, moslim of niet. Daar gaat het topic in beginsel toch over?

als ultiem argument kom je steeds maar weer aandraven met iets waar iedereen in het topic het al van pagina 1 mee eens is.
dat vind ik op zijn zachtst gezegd een vreemde manier van discussiëren.
ik ga hier verder geen energie meer aan verspillen :evaw:

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 17:42

Mindim
Dat slaat op de post boven die van mij van christel1857 :D
Kan me wel vinden in jouw berichten mindim :j

janesmith

Re: Ouders boos om halalvlees op crèche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:53

Ik zou het ook niet prettig vinden, en dat heeft niets met geloof te maken maar met het feit dat ik net als de TS het niet ok vind dat dieren op die manier geslacht worden.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:54

Hoewel halalvlees niet anders smaakt of wat dan ook en ik het ook rustig in een moslimland tijdens de vakantie eet zou ik niet willen dat het mij verplicht wordt voorgezet in Nederland. In overleg is er niets aan de hand en eet ik rustig halalvlees, want op zich heb ik hier niets op tegen.

Maar waar het mij om gaat is dat 1 groep kennelijk z'n zin krijgt.
Je gaat toch ook niet iedereen maar vegetarisch laten eten omdat een paar mensen dat willen? Dan kun je ook kiezen. Met halal moet dat niet anders zijn.

Snoevie

Re: Ouders boos om halalvlees op crèche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 10:00

helemaal met je eens.
ik zou het zowieso niet willen,ook niet in overleg,maar dat is ieders keus.